Sjorszzz Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat er maar Beren, Poema's, Wolven, Zwijnen enz. blijven komen als je je paard ergens bent verloren. Net of je ergens dicht bij een spawnplaats bent van die dieren. Heeft iemand tips hoe je je hier het beste tegen kunt beschermen? Wordt er nogal gek van om maar te blijven schieten omdat ze steeds blijven komen. En uiteindelijk overleef ik het vaak niet daardoor Reageren
gta-mike Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik heb gisteren hetzelfde meegemaakt. Was ik op zoek naar een witte stallion, zat ik opeens in een wolvennest. De één na de andere vielen mij aan. In het begin met de shotgun afschieten maar bij het opensnijden van de dieren bleven ze maar komen. Ik heb toen mijn mes als verdedigingsmiddel genomen. Eenmaal enkele wolven te hebben afgemaakt, klom ik terug op mijn paard en vielen ze opnieuw aan maar dit keer moest mijn paard eraan geloven. Tussen het doden van de wolven heb ik wel een paar keer moeten fluiten om een nieuw paard te hebben. Toen het eenmaal rustig werd, bekeek ik mijn ratsoen en zag ik dat ik 38 wolven had gedood, wat meteen ook een aardig centje opleverde. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik heb gisteren hetzelfde meegemaakt. Was ik op zoek naar een witte stallion, zat ik opeens in een wolvennest. De één na de andere vielen mij aan. In het begin met de shotgun afschieten maar bij het opensnijden van de dieren bleven ze maar komen. Ik heb toen mijn mes als verdedigingsmiddel genomen. Eenmaal enkele wolven te hebben afgemaakt, klom ik terug op mijn paard en vielen ze opnieuw aan maar dit keer moest mijn paard eraan geloven. Tussen het doden van de wolven heb ik wel een paar keer moeten fluiten om een nieuw paard te hebben. Toen het eenmaal rustig werd, bekeek ik mijn ratsoen en zag ik dat ik 38 wolven had gedood, wat meteen ook een aardig centje opleverde. Met Wolven is dit nog net te doen. Maar Als er 4 beren tegelijkertijd op je af komen wordt het toch wel lastig en al helemaal als ze maar blijven komen en er op het moment geen paard beschikbaar is om mee weg te komen Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Meestal gebruik ik dan Dead-Eye. Maar alleen als het er meer dan 3 zijn. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Meestal gebruik ik dan Dead-Eye. Maar alleen als het er meer dan 3 zijn. Hoe wilde je die optijd kunnen gebruiken als je bijv. een poema niet altijd ziet aankomen en ineens op je rug hebt zitten? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Als er een soort van huisje in de buurt is (of een krot dat maakt niet echt zoveel uit) dan moet je daar gaan instaan dan komen de dieren nooit binnen ook al zijn de helft van de muren kapot. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Meestal hoor je het dier voordat ie jouw aanvalt een geluid maken. bij de cougar hoor je zo een hoeraaauuuuuuw geluid. Dan weet je al dat je word aangevallen, Voor de rest is het een kwestie van goed opletten. Reageren
Die Hard Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Meestal hoor je het dier voordat ie jouw aanvalt een geluid maken. bij de cougar hoor je zo een hoeraaauuuuuuw geluid. Dan weet je al dat je word aangevallen, Voor de rest is het een kwestie van goed opletten. In de meeste gevallen hoor je inderdaad een grauw-geluid, maar dit is ook niet altijd hoor. Ik heb wel eens gehad dat ik van achteren werd beslopen (nee, niet genomen ) en dat hij me aanvalde zonder ook maar 1 geluid van tevoren te hebben gehoord. Als je zo'n geluid hoort, moet je ook vooral niet hard gaan wegrennen. Fluit ten eerste snel je paard, pak daarna je wapen, probeer (terwijl het paard onderweg is) een paar dieren af te schieten en rij vervolgens op een veilige afstand om ze van daar af te schieten. Ik las het hier ook al eerder, maar om het nog eens te benadrukken: met een Hunting Knife (het gewone mes dat bij je wapens zit) kan je ook uitstekend dieren vermoorden. Ze vallen in de meeste gevallen maar met 1 tegelijk aan, de rest rent eromheen. Zo kan je ze met je mes heel makkelijk vermoorden. Edit: Om maar even terug te komen op mijn standpunt van "niet weg gaan rennen": bij beren zou ik het wel op een lopen zetten. Bewerkt: 1 juni 2010 door Die Hard Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 ik wou toen staks effe makelijk doen om met een paaqrd van een heuvel te springen maar jammer genoeg overleefde die paard het niet dus ik probeer maar een nieuwe paard te vinden eerst kwamen er van die klote bandieten 1 minuut later staan een stuk of 5 wolven voor mijn neus ik ging dood natuurlijk Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik heb eigenlijk nooit een uitstapje naar Tall Tress overleeft. Meestal haal ik het helemaal tot in de diepe wildernis maar dan gaat mijn paard dood door een of ander wild dier. En dan ben ik nog helemaal in mijn eentje. En ik heb ook gemerkt dat bepaalde gangs zich schuilhouden in het woud, Want ik zag zo een groepje mensen bij een kampvuurtje zitten en dacht van: O dat is zo een plek waar ik bij het kampvuur kan zitten en al die verhalen te horen krijg. Dus ik loop er rustig heen. Word ik helemaal overhoop geschoten door hun. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Niet echt veel dat je er tegen kunt doen. Zelfs met dynamiet krijg ik die beren niet dood 0.o Ach, ze levend verbranden met een Molotov werkt weer wel en je hebt dan ook nog eens een lekker vuurtje! <--- Aanrader Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik ga maar eens naar Tall Trees ben net aangekomen in Blackwater Ik ben trouwens mijn Kentucky sadler kwijt geraakt. Die witte stalion die ik van Bonnie kreeg weet iemand waar ik er een nieuwe kan vinden Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik ga maar eens naar Tall Trees ben net aangekomen in Blackwater Ik ben trouwens mijn Kentucky sadler kwijt geraakt. Die witte stalion die ik van Bonnie kreeg weet iemand waar ik er een nieuwe kan vinden Op de zelfde plek waar je die andere die je zelf hebt gevangen en van Bonnie hebt gekregen kan je zo een nieuwe vangen. Maar deze keer wel met een lasso P.s met een mes is inderdaad handig voor veel Wolven of een Poema af te maken Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik ben net m'n eerste beer tegengekomen in Tall Trees tijde ns een missie(volgens mij was het scripted) en man wat is die groot gelukkig kon ik hem met m'n Sawn - off shotgun neerschieten op het laatste moment Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Nog een tip: Vaak is je paard het allereerste waaraan je kan herkennen dat er roofdieren in de buurt zijn (of een beer ed). Je paard begint namelijk te hinniken en met zijn kop te zwaaien op dat moment. Zo word je een beetje 'gealarmeerd'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.