Jump to content

[RDR] Gevaarlijk wild


Sjorszzz

Recommended Posts

Nee, ze zitten enkel daar. Als je een grote kaart bij je spel hebt gekregen, staan daar de dieren op

Heeft iemand trouwens een idee hoe je makkelijk panters lokt en dood met meleeknife?

Er rende plots 1 op mij af en voor ik kon steken had hij me al gedood :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta-mike

    9

  • Die Hard

    7

  • vice infernusX

    6

  • Sjorszzz

    5

Je moet naar de wapensmid gaan en daar dan bait kopen. Je gaat dan naar het gebied waar die poema's zijn. Je legt het bait neer en verstopt je. Wanneer die poema's naar het bait toe gaan, schiet ze dan 2x met je Rifle die je in de eerste missie van Bonnie krijgt. Als je 2x hebt geschoten trek je je mes en steek je ze dood. Wat je ook kan doen is gelijk steken. Ik weet niet welke methode het beste werkt, ik heb het ook alleen maar eens gelezen. Veel succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ze zitten enkel daar. Als je een grote kaart bij je spel hebt gekregen, staan daar de dieren op

Heeft iemand trouwens een idee hoe je makkelijk panters lokt en dood met meleeknife?

Er rende plots 1 op mij af en voor ik kon steken had hij me al gedood :duh:

Er op schieten met een lichte wapen en van zodra hij wegloopt er achter aan gaan. Een gewonde panter (cougar) valt niet aan.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier nu dat er ook beren zijn, maar kan iemand mij vertellen waar je deze kan vinden dan? :puh:

In het besneeuwd gedeelte van Tall Trees in West Elizabeth (Noorden), Bearclauw Camp en rond Manzanita Post.

Dank je wel! Daar ga ik eens een kijkje nemen. ^_^

@ Hierboven: Ik liep eens rustig op m'n paardje, werd ik opeens aangevallen door een 'gewone' Cougar hoor. Jammer dat hij eerst m'n paard vermoorde, en daarna achter mij aankwam. :puh: Na veel mis te schieten, was hij uiteindelijk eindelijk dood. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me na het doden van 53 cougars, een hoop wolven, herten, vossen, everzwijnen en... gelukt om twee cougars met de melee knife te doden. :puh:

Iemand enig idee hoe je een beer met één schot afmaakt?

Inderdaad is het gebruiken van de Buffalo Rifle handig, de Bolt Action Rifle heeft ook genoeg power. Je moet ze wel in de kop schieten.

Done :) en het ging nog gemakkelijker dan ik dacht.

Volgende probleem dat zich opstelt is hoe dood je een beer met je melee knife.

Ik dacht het op dezelfde manier te doen zoals bij de Cougars maar die beer blijft maar na elk schampschot aanvallen ofwel valt hij dood.

Selecteer één van de revolvers die je later in het spel krijgt (dus met middelmatige kracht, te zien in de Weapons-sectie van het pauzemenu hoe sterk ze zijn) en schiet de beer met Dead Eye 5x in het lichaam. Ik deed het eerst altijd 4x, maar toen werd ik alsnog vermorzeld door die beer. Nadat ik hem 5x in het lichaam schoot, stak ik hem met 1 messteek dood.

Done, thanks ondertussen alle levels uitgespeeld van die challenge. :puh:

Ik vond zelfs level 9 en 10(doden van legendarische dieren)gemakkelijker dan het doden van een cougar/beer met je melee knife.

Link to comment
Delen op andere websites

ja select de buffalo rifle wacht tot een beer VLAK bij je is dan dead eyen op zijn snuit :puh: kan iemand de exacte locatie van bevers vinden (ik zie ze nergens :-( )

Ik zag er is een paar ten noorden van Beecher's Hope daar zat een groepje bij het water, maar dat was wel tijdens een missie na die missie ben ik er nog langs geweest maar dan waren ze er niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ja select de buffalo rifle wacht tot een beer VLAK bij je is dan dead eyen op zijn snuit :puh: kan iemand de exacte locatie van bevers vinden (ik zie ze nergens :-( )

De bevers zijn te vinden in Great Plains, aan de rivier ten noorden van Beecher's Hope, waar je van North naar Frontier kunt en omgekeerd.

Is ook de enigste plaats waar je over het water kunt lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lobo the Wolf, Gordo the Boar and Brumas the Bear zijn legendarsische dieren. Je komt ze tegen bij de "Hunting Challenge" Rank 9 en 10.

Khan the Jaguar is ook nog een legendarisch dier, de bovenstaande dieren kom je tegen bij Hunting Challenge Rank 10, Khan bij Rank 9.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...