Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) ,6 Jul 2005, 07:59:57] Toen ik eindelijk doorkreeg hoe je hard moet vliegen met de Hydra, gaaf dat je die straalpijpen elemaal zoals in het echt kan instellen. hoe moet dat dan????????? om in straaljager-mode te gaan: ps2: R3 een paar seconden naar voren houden pc: 8 op numpad een tijdje ingedrukt houden om terug in hoover-mode te gaan: ps2: R3 een paar seconden naar achteren houden pc: 2 op numpad een tijdje ingedrukt houden ik hoop dat je hier wat aan hebt jowx :rolleyes: Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren
Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Toen ik voor het eerst San Andreas speelde en op dat fietsje sprong, ik had het al 80 x gezien op filmpjes op het internet, maar kwas helemaal in de hemel toen ik het zelf mocht doen en SA verkennen op een fietsje ... heilig :rolleyes: Edit: Hebk trouwens nog steeds als ik een nieuw spel opstart van SA Bewerkt: 20 juli 2005 door Tjapie Reageren
boardah Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 gang wars was super leuk en natuurlijk end of the line halen Reageren
Freestyle Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Bij mij dat ik met een Quad van een hoog gebouw af racete, ik had ook nog eens de Nitro's Code aangezet. Toen eenmaal in de lucht, Parachute springen. Reageren
NickDrake Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 toen ik met men nrg-500 scheurde over de weg en over de brug ging,tegen een auto botste en toen in een picador lande en eventjes verder reed Reageren
dejee Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 mijn mooiste moment was toen ik het spel had uitgespeeld laatste filmpje Reageren
Scarcetti Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 mijn mooiste moment was toen ik en 3 gang members met een 4sterren wantedlevel in een fbi rancher op al de flikken waren achter ons aan het schieten Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Luchtgevecht met twee helikopters! Ik was op het dak van het politiebureau van LS gaan staan en had met mijn bazooka beneden nog al een zootje gemaakt, ik had drie sterren en stal snel die police Maverick. Komt er een andere aan en die probeerde mij uit de lucht te beuken, maar het was andersom! * BOEM BOEM BOEM* EDIT: eigenlijk ook toen ik het eerst op een BMX reed! Bewerkt: 2 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
SpeedyGJ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Mijn mooiste moment was vanacht Toen ik met de auto meer dan 650 km/h haalde door de lucht. En dan kan je alles prachtig mooi zien Reageren
Zany Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Hoe doe ik straaljager mode op de Xbox? Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Hoe doe ik straaljager mode op de Xbox? Ik denk dat je dit beter ergens anders kan vragen ipv offtopic te gaan . Waarschijnlijk zal je het met de Zoekfunctie ook wel vinden. Reageren
ricardogta Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 toen ik hem eindelijk heb uitgespeelt en natuurlijk gang terietroies overnemen en parachute springn Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Racen door de bergen von ik erg relaxed en mooi.Maar et mooiste tot nu toe vin ik nog Parachute springen ja ik ook das zooooooo mooi ik moet er van huilen :'D LOL Reageren
SpeedyGJ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Stond zonet op een dak van een hoog gebouw. Kon alles mooi zien Bewerkt: 1 augustus 2005 door SpeedyGJ Reageren
Renne Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Dat is hier wel het mooiste MOMENT topic en screens passen hier niet zo goed. Post je mooie screens hier. Bewerkt: 1 augustus 2005 door Renne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.