Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Uhh, dat ik de missie "just bisness" had uitgespeeld, hij was niet moeilijk ofzo. Maar het zag er zóó cool uit! Ook vond ik het wel leukdat ik het rond een half uur volhield met 5 polities achter me aan in Los Santos! :D Was erg fun.

Maar het mooiste: Sam Fischer style gang uitmoorden. Heerlijk! Met sniper uiteraard! Ook ging ik in hoekjes zitten, en als een psycho op die mensies afrennen! echte lol =]

Link to comment
Delen op andere websites

Mooiste moment? :puh:

Toen ik gewoon es wat ging touren, na verloop van tijd 4 sterren had en uren lang door de map heb getourd van Los Santos tot de woestijn, naar het platteland, door San Fierro etc. Alles vernietigen wat je tegnkomt. Jammer dat ik na 4 uur vana chtervolgingen, moorden en explosies gewoon droog uit een auto werd getrokken door een politieagent :{

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste momenten;

1.Toen ik voor de eerste keer speelde, die hele stad is dan nog nieuw en je hebt geen idee waar alles is en hoe het er allemaal uitziet enzo.

2.Mijn eertse keer op het lpatteland, ook omdat alles toen nog nieuw voor mij was, nu ken ik het allemaal wel en kijk ik er denk ik toch anders tegen aan.

Mij eerste keer op het vliegveld van San Fierro, al die vliegtuigen die daar staan vond ik toen zo prachtig (ik hadze nog nooit eerder gezien want ik konnog niet eens in LV komen).

3. Mijn eerste keeer in SF en LV (duh) en bijbehorende gebieden

4. Mijn eertse keer fatsoenlijk kunnen vliegen, in een dodo, zonder pilote license, op dat vliegveld van SF gestunt, steeds maar weer tot dat het een keer goed ging, juist doordat het moeilijker was als in Vice City was het zo leuk. Het grootste deel van mijn vliegenheb ik geleerd in die RC vliegtuig missie van Zero, daarna ging het veel beter.

5. mijn eerste sprong van Mount Chiliad, eenaanloopje met een fiets en dan over dat zwarte blok schansen, de fiets dan laten vallen, en dan lekker vallen en zo laat mogelijk je parachute opendoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik toen ik met een Caddy van die aller hoogste wolkenkrabber in los santos afsprong dan wordt het beeld helemaal wazig van de valsnelheid. :cab: En toen ik bezig was om die voertuigen te halen voor de export lijst in de haven toen moest ik een Journey halen die stond helemaal boven op mount chiliad maar ik had geen zin om dat hele kronkelweggetje af te rijden dus ik d8 ik ga iver de rand toen flikkerde en stuiterde hij vet hard naar benedenen explodeerde in de lucht en kwam als een wrak op de grond :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets heel leuks dat ik heb mee gemaakt:

Ik kwam een Voodoo tegen, zoals je weet is dat een Lowrider. Ik ging die Voodoo dus tunen. Na hem getunede te hebben (het was een Grove Street car geworden, helemaal groen) ging ik naar Binco om Grove Street kleren te kopen. Toen ging ik in mijn Voodoo m'n homies op halen (van elk type een, het paste precies). Toen ging ik rijden door Ballas gebied en Vagos gebied. Gelijk gangwars doen enzo, toen ging ik nog naar een parkeerplaats en ging ik de Lowrider dance doen (hop hop hop).

Hier nog een ander verhaaltje dat leuk was:

Ik had de cheat Ninjatown gedaan zodat de Triads overal rond lopen en er overal zwarte motoren rijden. Ik jatte toen een zwarte PCJ 600 en ging toen al die Triad's af maken. Echt door heel SA, eerst ging ik van uit Los Santos over de trein rails naar LV, toen ging ik door de woestijn naar de vliegschool waar ik in m'n Stuntplane stapte en keek hoe lang ik achter elkaar loopings kon doen (ik kon het 11 keer achter elkaar). Toen ging ik parachute springen en proberen bij m'n motor te landen die daar nog stond. Toen reed ik weer verder San Fierro in en het platteland op, over de Mount Chilliad waar ik met een fiets vanaf bunnyhopte. Toen ging ik naar Sweet's huis om mijn Hydra op te halen en toen deed i kde cheat dat het leger achter je aan zat. Toen kwam een spectaculair lucht gevecht en na 3 straalagers van het leger vernield te hebben ging ik dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...