Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

Ff heel wat anders, ik weet niet hoe je een nieuw onderwerp begint duzz...

Hoe kan je een saved game van GTA san andreas toevoegen aan je eigen saved games? Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik zoek dit al erg lang :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Hey sjonnie :)

Om een nieuw onderwerp te starten moet je gewoon op de knop New Topic klikken in de index van een bepaald forum.

ontopic: (nouja eigenlijk niet:p)

Wanneer je een savegame hebt, dit ziet er zo uit: GTASAsf...b,

dan zet je die gewoon in de map GTA San Andreas User Files bij Mijn Documenten.

Om maar een voorbeeldje te geven in welke map ze bij mij staan:

C:\Documents and Settings\Arne\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

In de plaats van Arne moet er bij jou natuurlijk jouw 'dir' staan. ;) (weet niet hoe die bij jou noemt.)

succes nog. :cya:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Het mooiste moment is SA was dat ik een auto helemaal vol met bommen ging gooien, in die auto stapte en in een politiebureau reed, sprong net op tijd uit de auto en loet de bommen ontploffen 8) dat was relaxt want ik kreeg niet eens police achte me aan-

-alle vliegtuig achtervolgingen/gevechten want ik win altijd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste:

-Toen ik hem voor het eerst speelde

-Ik een onmogellijke stunt met mijn bmx deed :klap:

-Bijna al de missie's zijn gewoon leuk en origineel en daar moet ik soms wel om lachen :):bonk:

Stomste:

-Toen ik eindelijk 'Wrong Side of the Track' had gehaald en toen die !@#@!$!$ playstation vast liep

Link to comment
Delen op andere websites

mijn mooiste moment was dat ik voor het eerst toen ik het spel opstartte op die fiets reed en toen die missies klaar waren een beetje door de hood cruisen was dat en toen zag ik dat mijn gang op de politie aan het schieten waren toen was die politie mijn eerste kill prachtig

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Link to comment
Delen op andere websites

mooiste moment in gta ..... mmmmmhhh effe denken hoor want er zitten zoveel mooie momenten in

maar echt het allermooiste vond ik op het allerlaatst van het spel dat was namelijk dat tenpenny eindelijk dood was door die brandweer auto echt ik heb er wel een uuwr lang bij staan juichen :klap:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou laatst stond ik op een snelweg tussen de berg en san fierro en toen ik me omdraaide vloog er ineens een wagen over mij heen en een andere wage stopte vlak voor mn neus :bonk:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

vele herringering heb ik, eentje is met een hotring racer wan mount chillad springen

en van uit je hydra op hoogste punt uit springen boven de zee en dan een vliegtuig achter je aan krijgen

toen ik het spel pas had vond ik rijden in het platteland echt zalig, zo met een pcg600 racen tussen die pick ups en jeeps

rijden met een jeep door de bossen of woestijn, altijd leuk

mensen afmaken met karate en een samurai zwaard

te veel om op te noemen

...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...