nicklisa Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Mijn mooiste moment Ik vloog met een dodo recht op 2 bomen af toen draaide ik een ontweek ik ze dat zag er heel mooi uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Mijn mooiste moment in San Andreas was: Het hebben van het spel Ik was er zo gelukkig mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 toen ik de monster truck ondekte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Toen ik ontdekte hoe je moest vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 mijn mooiste moment was toen ik op de snelweg racde met smeris en ik was de auto,s aan ut ontwijken en de po,itie kon dat leukkur nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 mij mooiste momenten zijn 1ste(dat ik voor het eerst naar een hoerekot ging bij privedansen) en dan nog is ontdekte dat je meer gang tags kon hebben bv bij san fierro en las vegas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 toen ik vergat adem to komen halen in de zee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj_sucks Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 toen ik de missie burning desire deed ben benieuwd of ik ook huizen in de fik kan steken zonder dat het een missie is nouja daar kom ik dan zometeen 8er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
A$$a$$iN Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Haha Toen ik op die hoge berg in de woestijn zon unique jump wou maken met mijn bandito en net toen ik aan het eind was een vliegtuig me raakte en ik in het water viel. Ik vloog egt ver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 toen ik voor mekaar kreeg dat ik met een rhino ging spinnen( en toen beston n00b-mode nog niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundersoldier Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 toen ik voor de 1ste keer van mount chilliad afsprong met de fiets en auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abiboe Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 ik heb er een paar: 1. het feit dat ik sinds de release voor de xbox bijna geen andere spellen meer gespeeld heb 2. het feit dat het eigenlijk een impulsaankoop was 3. met een rustler onder bruggen door vliegen 4. op volle snelheid door de country racen met een Rancher en K-DST op de achtergrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 nouw dat is darnet nog geleukt ik heb er eigenlijk meerdere maar ik vertel er toch een paar de 1e was ik gine gokken zette 1mil in ik ging blackjakken ik ging splitten en toen ook nog eens op allebij verdubbelen zo won 3mil kom ik nog een mooi huissie kopen toen ging ik naar het weel of fortune ik zet meestal in op de laagste maar perongelijk op de hoogste 40* ik drukte \ in en toen dacht ik <cencuur> ik ging toen maar ff naar het toilet en ik kwan terug en ik won 40mil ik mijn hydra vloog weg over de snel weg en ik werd neergeschoten ik kon met mijn kapotte plane nt nog naar fierro vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Eerste keer bij de bergen.. Dichtbij San Fierro Bewerkt: 10 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frank05 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 De missie dat ik Ryder dode vond ik heel cool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.