Skyfighter Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Met de bike de mount Chiliad af Wooooohoooooo!!!!!!! Heb toen lekkr gegete Reageren
Enigma101 Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 toen ik wist hoe te vliegen met de hydra (gisteren dus ) Reageren
nick Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Toen ik in los Santos stond rondtekijken naar mooie auto's en opeens een vliegtuig tegen een reclamebord aanvliegt hij valt naar beneden ontploft en al die mooie auto's ontploffen mee . Dat was echt vet.En toen de brandweer kwam reed hij over mij heen. Reageren
LucasV Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Toen ik voor het eerst de flying car cheat zag, denk ik. Dat is echt meesterlijk Reageren
AOSY86 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 die vanm ijne was: crossen op bergen & woestijn enz.) Reageren
love the gang Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Die Laatste Test vaan Verdan Meadows die parachute. Gewoon MACHTIG!!! Reageren
Koopa Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Toen ik "grappig" ging doen met mijn homies! Allemaal in een greenwood, een stukje rijden, en dan opstijgen! Jammer dat we toen neerstortte! :$ Reageren
markiej Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 toen ik wou parachute springen van een gebouw in los santos en dat ik aan het einde perongeluk op enter drukte en toen lag hij daar op de stoup ...................................en toen stond hij opeens op!!!! Reageren
cj_sucks Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 toen ik voor het eerst in een BF injection reed wat een prachtige kar is dat zeg Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Het mooiste gevoel heb ik ook bij San Andreas. Nu speel ik al voor de 3de keer San Andreas doe en ga weer voor de 100%, ik heb er nog steeds plezier in het spel. Dat is toch wel een complimentje voor R*. Ruurd31.. :'D Reageren
loempiaman Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 die ene keer dat ik mijn camper wilde inleveren bij import en export en dat ik die camper helemaal ongeschonde van mountain chillard had afgereden. was ik in de haven, bijna laatste bocht, rijd er weer eens een mongool tegen mijn auto aan. wat denk je? mooie deuk dus. ik was kwaad. stapte uit en begon op die auto te schieten, ontploft die auto+camper+andere auto+politie en een agent... 3 sterren en nog steeds geen camper afgelevert altijd een gekkehuis daar in gta Reageren
the master gamer Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 die van mij is, als je met eeen fiets van dat gebouw in LS Downtown afjumpt en dan goed terechtkomt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Mooiste moment ooit in SA was de eerste keer dat ik de Firefighter-missie haalde. Was geloof ik al 40x opnieuw begonnen en het lukte steeds maar niet. Level 8, level 9 en 1 keer level 11, maar dat was het wel. 's nachts in bed hoorde ik die sirene nog Groot was mijn geluk toen ik hem uiteindelijk haalde en er gelukkig van af was Reageren
Fireman Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Toen ik voor de eerste keer mijn eerste hidden interior ontdekte Reageren
XboxGta Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Mijn mooiste moment in san andreas is: -In de woestijn samen met een gang lid 5 sterren halen en dan rondracen -Gewoon rondrijden in de woestijn ('s nachts) -Vrije val uit vliegtuig van heel hoog en je dan zonder parachute in het water laten vallen XboxGta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.