Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Toen ik in los Santos stond rondtekijken naar mooie auto's en opeens een vliegtuig tegen een reclamebord aanvliegt hij valt naar beneden ontploft en al die mooie auto's ontploffen mee :puh: .

Dat was echt vet.En toen de brandweer kwam reed hij over mij heen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

die ene keer dat ik mijn camper wilde inleveren bij import en export en dat ik die camper helemaal ongeschonde van mountain chillard had afgereden. was ik in de haven, bijna laatste bocht, rijd er weer eens een mongool tegen mijn auto aan. wat denk je? mooie deuk dus. ik was kwaad. stapte uit en begon op die auto te schieten, ontploft die auto+camper+andere auto+politie en een agent... 3 sterren en nog steeds geen camper afgelevert

altijd een gekkehuis daar in gta :bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooiste moment ooit in SA was de eerste keer dat ik de Firefighter-missie haalde. Was geloof ik al 40x opnieuw begonnen en het lukte steeds maar niet. Level 8, level 9 en 1 keer level 11, maar dat was het wel. 's nachts in bed hoorde ik die sirene nog :bonk: Groot was mijn geluk toen ik hem uiteindelijk haalde en er gelukkig van af was

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment in san andreas is:

-In de woestijn samen met een gang lid 5 sterren halen en dan rondracen

-Gewoon rondrijden in de woestijn ('s nachts)

-Vrije val uit vliegtuig van heel hoog en je dan zonder parachute in het water laten vallen

XboxGta :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...