Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

Mijn allereerste parachutesprong... ik reed met m'n motor op de Arco Del Oeste, zag dat houten pad en scheurde van de schans af. In de lucht sprong ik van de motor af, die als een baksteen in het water pleurde, en zelf hing ik in m'n parachute te kijken naar de zonsondergang... prachtig :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Toen ik missie 91ofzo van 100 had voltooid...dat was met die politiemotoren die je moet verzamelen en op de vrachtwagen moet zetten die over de snelweg rijdt! ik dacht dat ik gek werd zo vaak heb ik um gedaan :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn mooiste is:

Toen ik met de AT-400 op de snelweg van LV lande en alle auto's tegen me aan reden.

gevolg: Boem Boem Boem

minst leuke moment:

toen ik de Ambulance missies aan het doen was en ik in level 12 zat en het 1 na laatste mannetje moest op halen storte dat k*t vliegtuig boven op mij en dat gastje.

gevolg: Boem Boem Boem

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment tot nu toe...

toen ik in een tractor door het bos van Los Santos naar Dillimore reed... Zo'n prachtig gevoel, nu eens niet in een stad maar gewoon in de natuur, echt fijn is dat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment is:Ik vloog eens over de snelweg en toen landde ik midden

op de snelweg,mijn vliegtuig ontplofte(ik was al uitgestapt) en wat ik daarna zag was echt mooi:

Je zag heel veel fikkende auto's, en mijn fikkende vliegtuig.Het was gewoon een grote vurenzee.

Jammer genoeg heb ik er geen foto van gemaakt want ik had geen fototoestel bij.

EDIT:Wat is jullie mooiste moment?

hey je had ook een screenshot kunnen maken .

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment is:Ik vloog eens over de snelweg en toen landde ik midden

op de snelweg,mijn vliegtuig ontplofte(ik was al uitgestapt) en wat ik daarna zag was echt mooi:

Je zag heel veel fikkende auto's, en mijn fikkende vliegtuig.Het was gewoon een grote vurenzee.

Jammer genoeg heb ik er geen foto van gemaakt want ik had geen fototoestel bij.

EDIT:Wat is jullie mooiste moment?

hey je had ook een screenshot kunnen maken .

Dat zal niet gaan want ik heb gta sanandreas op de playstation2.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er 3:

1. toen ik voor de aller eerste keer mount chilliad zag (twas namelijk met 6 sterren achter me aan in een tank met zons ondergang :puh: )

2. toen ik eindelijk na 2 maanden alle missies had voltooid

3. toen ik uitvond dat je towtruckwagens ook aan elkaar kon vastmaken :D:puh: (met 12 van die dingen aan elkaar gaan rijden met cinematic camera, zooooo coowl :lol: )

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste momenten waren :

de eerste uren die ik SA speelde op de PC, beetje de hood verkennen, wow wat vond ik alles mooi in vergelijking met Vice City.

De eerste keer dat ik op de highway reed, heerlijk dat voor het eerst autos ook hard reden, ipv zo sloom als in in de steden en Vice City.

Toen ik voor het eerst buiten de stad kwam op de snelweg, ten noorden van Los Santos, al die naaldbomen, tractors, toermotors en mensen in tuinbroeken, echt leuk gemaakt.

Mijn eerste parachute sprong van grote hoogte boven de wolken.

Toen ik eindelijk doorkreeg hoe je hard moet vliegen met de Hydra, gaaf dat je die straalpijpen elemaal zoals in het echt kan instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...