Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 men mooiste moment was de missie just busines en heel de golden gate bridge vol plakbommen en de cheat blaas alle auto's op en dan is er een ontploffing Reageren
Rullez Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 mijn mooiste herinneringen zijn racen in de bergen en de missie dat je dat gassie in moet metselen Reageren
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Weer een mooi moment meegemaakt: B) Dat was toen ik met mijn maat 2 player mode ging doen. We hadden 6 sterren op ons dak(zonder codes). We hielden het best wel lang vol,er kwamen tanks achter ons aan,de FBI enz. We gingen naar de desert en daar gingen we die mannetjes overhoop knallen,een paar tank laten ontploffen enzo.Het was klaar toen er een tank met volle vaart op ons af kwam.Toen waren we allebei dood.Echt een mooi moment. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) mijn mooiste moment was toen ik voor één van de eerste keren in een tractor reed, een camper aankoppelde (met twee ventjes erin), een berg op reed en die camper in het ravijn dumpen en dan toekijken hoe hij naar beneden rolt en ontploft de missie 'Just Business' vond ik ook heel mooi, vooral toen die packer door dat hek naar beneden kwan :ph34r: Bewerkt: 15 juli 2005 door flying dutchman Reageren
david Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 leefden die kerels nog?? :lol: Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Het beklimmen van Mount C. voor de 1e keer (en er daarna met een bmx vanaf pleure :rolleyes: ) En natuurlijk de 1e keer parachute springen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 leefden die kerels nog?? :lol: ik denk het niet, de camper ontplofte en hij was zo ver naar beneden gerold dat ik niet kon zien of ze er wel of niet uitstapte. maar ik weet bijna zeker dat ze het niet overleefd hebben Reageren
GTAMAESTRO Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Mijn mooiste moment is: Ik reed op de snelweg, tegen het verkeer in ik knalde tegen een auto ik igng eruit en al die autos op de snelweg knalden tege mijn auto zo kreeg ik een grote opstoppig toen gooide ik zon satchel charge en liet die ontploffen en al die autos ontplofden 1 voor 1 da was wel kicke :lol: :ph34r: Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Op een combine harvester rijden of de eerste keer dat ik met een vliegtuig vloog B) (en natuurlijk paracute springen ) Reageren
david Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb er al een gepost hoor, maar dit was toch ook een van de mooisten :lol: . toen er op men schermpje kwam: all races won: $1000000 Reageren
Juju Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 mijn mooiste moment was toen ik San Andreas voor de eerste keer had uitgespeeld en ook toen ik met een Hotring van het hoogste gebouw van San Andreas afreed , ik kwam toen ook nog op men wielen terecht en maakte n paar salto's en kwam weer op men wielen terecht :o (echt gebeurd) Reageren
SanFierro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Toen ik voor het eerst in de straaljager mocht vliegen...Dat was een vet moment B) Ik vind het geheel van al die gang wars wel vet.... Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 De NRG-500 Challenge halem met nog 40/50 seconden te gaan B). PS: @gtasabas Je sig is veel te groot. max is 500x100 Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 PS: @gtasabas Je sig is veel te groot. max is 500x100 Zijn naam is GTAMAESTRO. Hij is 80 pixels te hoog. Reageren
benky Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Toen ik over de zijkant van de dam ging rijden met motor B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.