Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Weer een mooi moment meegemaakt: B)

Dat was toen ik met mijn maat 2 player mode ging doen.

We hadden 6 sterren op ons dak(zonder codes).

We hielden het best wel lang vol,er kwamen tanks achter ons aan,de FBI enz.

We gingen naar de desert en daar gingen we die mannetjes overhoop knallen,een paar tank laten ontploffen enzo.Het was klaar toen er een tank met volle vaart op ons af kwam.Toen waren we allebei dood.Echt een mooi moment. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:D mijn mooiste moment was toen ik voor één van de eerste keren in een tractor reed, een camper aankoppelde (met twee ventjes erin), een berg op reed en die camper in het ravijn dumpen en dan toekijken hoe hij naar beneden rolt en ontploft :D

de missie 'Just Business' vond ik ook heel mooi, vooral toen die packer door dat hek naar beneden kwan :ph34r:

Bewerkt: door flying dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

leefden die kerels nog?? :lol:

ik denk het niet, de camper ontplofte en hij was zo ver naar beneden gerold dat ik niet kon zien of ze er wel of niet uitstapte. maar ik weet bijna zeker dat ze het niet overleefd hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment is:

Ik reed op de snelweg, tegen het verkeer in ik knalde tegen een auto ik igng eruit en al die autos op de snelweg knalden tege mijn auto zo kreeg ik een grote opstoppig toen gooide ik zon satchel charge en liet die ontploffen en al die autos ontplofden 1 voor 1 da was wel kicke :lol: :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn mooiste moment was toen ik San Andreas voor de eerste keer had uitgespeeld

en ook toen ik met een Hotring van het hoogste gebouw van San Andreas afreed :puh:, ik kwam toen ook nog op men wielen terecht en maakte n paar salto's en kwam weer op men wielen terecht :o (echt gebeurd)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...