Dotz Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Staunton Lift Bridge Sectret Rijd vanuit Shorsides Vale over de Staunton Lift Bridge. Rijdt nog over het ''lift''-gedeelte heen maar rem meteen als je dat gepasseert bent. Denk eraan dat je op de wagen moet klimmen dus hij moet niet te hoog zijn, echter is het ook niet makkelijk als hij zo laag is als de banshee. Parkeer de wagen vervolgens zoals hieronder aangegeven. Let erop dat het exact dezelfde locatie is. Klim op de wagen, en spring vervolgens verder op het beton, neem 'n kijkje om de hoek. En kijk wat er verschijnt! Een ''loopgedeelte/geval/brug/dingzo/ja''. Spring erop. Je bent nu op een hele goede plaats om te sniperen en politie helikopters te spotten en/of neer te halen! Tips • Ga hier niet heen als je minder dan 5 hitpoints over hebt, deze zul je namelijk nodig hebben voor het overleven van de sprong Ik weet overigens niet of dit al algemeen bekend was? Bewerkt: 8 juni 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Ik heb die brug wel eens gezien in LCS, maar tot nu toe dacht ik altijd dat 'ie unsolid was. Heb er nooit echter iets achter gezocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Ik heb die brug wel eens gezien in LCS, maar tot nu toe dacht ik altijd dat 'ie unsolid was. Heb er nooit echter iets achter gezocht. Ik zou niet weten of dit in LCS ook bestaat, maar veel mensen weten hier volgens mij niet van. Of het een secret is is dan ook maar de vraag. Maar het is iig niet algemeen bekend, het staat ook niet op wikigta. En het is niet een, twee, drie te bereiken. Bovendien valt het vanaf de weg die eronder ligt helemaal niet op, en als je met een dodo daarover heen vliegt heb je wel andere dingen aan je hoeft gezien de moeilijkheidsgraad van het vliegen met een dodo. Dus ik vond het wel de moeite om het even hier te posten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Het lijkt mij ook niet verstandig om dit te doen wanneer de brug omhoog is Je hebt het wel goed gevonden, ik weet ook niet of dit bekend is, maar wat heb je hier eigenlijk aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Het lijkt mij ook niet verstandig om dit te doen wanneer de brug omhoog is Je hebt het wel goed gevonden, ik weet ook niet of dit bekend is, maar wat heb je hier eigenlijk aan? Euh, goede vraag. Je hebt er niets aan, maar het is gewoon een leuk feitje. En zoals ik al zei: een goede plek om te sniperen en helikopters te spotten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Als je hier (Wel op de brug, vlak voordat die ijzeren constructie begint) staat kun je hem volgens mij zien hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Voor een nieuwigheidje in het GTA III forum! Ik wist het nog niet, by the way. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt Heheh, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Hehe, leuke secret, ik zal es gaan testen of dit ook werkt in LCS . EDIT: Deze loopbrug is niet in LCS Bewerkt: 3 juni 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt Nah, als ik eens in de maand in het GTA III forum kom is het vaak, GTA III is antiek ondertussen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt Nah, als ik eens in de maand in het GTA III forum kom is het vaak, GTA III is antiek ondertussen... Ah jo Soms vraag ik mij eigenlijk ook wel af of GTA III dood is, maar zolang er nog mensen GTA III spelen en wat dingen ontdekken... Bewerkt: 4 juni 2010 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt Nah, als ik eens in de maand in het GTA III forum kom is het vaak, GTA III is antiek ondertussen... Nee hoor, de game is een kleine 10 jaar oud.. Dus je moet nog 90 jaar geduld hebben! Bovendien, er zullen altijd mensen GTAIII blijven spelen. Sinds ik GTAIV gespeeld heb heb ik hem weggelegd! GTAIII speel ik nog steeds! GTAIII was dan ook geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Als het 9 á 10 jaar oud is, dan denken mensen echt gelijk dat het antiek is, dat snap ik nou niet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Als het 9 á 10 jaar oud is, dan denken mensen echt gelijk dat het antiek is, dat snap ik nou niet ? Het was ook maar een uitdrukking.. Goed ik zal mijzelf verbeteren.. GTA III is niet antiek, maar eerder stoffig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.