Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou het word minstens wel 3 á 4 jaar want ze gaan ook nog met LA noire bezig.

Niet door Rockstar North, zover ik weet. Alleen door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. Rockstar North ontwikkelt de GTA serie, maargoed. Dan zal het alsnog pas ergens rond 2012 uit moeten komen waarschijnlijk.

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Nou het word minstens wel 3 á 4 jaar want ze gaan ook nog met LA noire bezig.

Niet door Rockstar North, zover ik weet. Alleen door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. Rockstar North ontwikkelt de GTA serie, maargoed. Dan zal het alsnog pas ergens rond 2012 uit moeten komen waarschijnlijk.

Oke sorry mijn fout.

Geplaatst:

We wachten anders pas twee jaar hoor, die jeugd van tegenwoordig is ook niets gewend :t . Kinderen die vragen worden overgeslagen. Wacht gewoon rustig af en ondertussen komen er genoeg leuke games uit!

Geplaatst: (bewerkt)

Grappig dat je het woord 'kinderen' gebruikt. Terwijl geweld meestal 18+ is :7

Maar ik verwacht echt geen GTA V.

Gemiddelde leeftijd op deze site zal niet op 30 liggen gok ik :puh:

Meeste gebruikers die in 'Wat is je leeftijd' hebben gestemd zijn van 1993, daarna komt 1992(dus net of net niet 18), en dan komt 1991 en dan komt 1994.

Dus de gemiddelde leeftijd zal net aan de 17/18/19 zitten :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Er zijn wel een pak meer mensen die GTA spelen he, niet alleen het forum speelt het :schater:

Klopt, maar zie dit:

GTA IV is de meest succesvolle en spraakmakende game ooit. In één week werden er wereldwijd 6 miljoen exemplaren verkocht, waarvan ongeveer 200.000 in Nederland. Wie zijn eigenlijk de mensen die deze game spelen, en wat vinden ze van het geweld dat erin voorkomt?

Het antwoord komt van Crown Magazine, een tijdschrift geheel gewijd aan één game. Voor het eerste nummer, dat over GTA IV gaat, werden 700 GTA IV-spelers ondervraagd. 99,3% van hen bleek man, met een gemiddelde leeftijd van 17,5 jaar. Voornaamste redenen om het spel te spelen zijn 'de vrijheid om te doen en laten wat ik wil' (94,5%) en 'de sfeer' (75,4%). Slechts 17,5% zegt dat het vele schieten in de game de voornaamste reden is om GTA IV te spelen. Dat de game een leeftijdsadvies van 18+ heeft gekregen, vindt 61,3% terecht.

Ook is gekeken naar wat ouders van GTA IV vinden. 11,2% van de jongeren zegt dat hun ouders de game veel te gewelddadig vinden; 67,5% meldt dat hun ouders geen problemen met het spel hebben.

Bron

Geplaatst:

Dat 18+ logotje staat er dan ook voor niets op :7

Dat logotje(en wat erachter zit) is een gedeeltelijke wet en advies ;)

Klik

16+ers mogen 18+ games kopen, daarnaast mag een 16- ook 18+ games kopen, alleen de verkoper mag het eigenlijk niet verkopen aan mensen onder de 16.

Geplaatst:

Echt ik vind dat ding gezeik. Bijna elke verkoper wil winst maken dus ze gaan niet zeggen van; 'Nee, niet onder 16 jaar.' :7

Precies, daarnaast zeiden verkopers ook altijd 'Anders speelt hij het wel bij een vriend". Dus gaven ze hem sowieso mee. Overigens denk ik dat de verkopers genoeg verdienen aan GTA hoor :puh: Dus om één minder te verkopen zullen ze niet mee zitten denk ik.

Geplaatst:

waar ik hem kocht was de Intertoys en me moeder kende baas van die winkel dus hij kent mij een beetje zegt die meid achter de kassa jij bent nog geen 18 he? zeg ik nee komt ie baas eraan zegt ie zeg gewoon dat je 18 ben mocht ik hem zo mee hebben :D

Geplaatst:

Ik mag nooi een 16/18+ spel halen :cry:

Neem altijd een briefje van m'n moeder mee zodat het wel mag :7

En dat geloven ze nog ook!? Moet ik hier niet proberen... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...