Jump to content

Luxe in gevangenissen


Teh_Ninja

Recommended Posts

Als mensen zich vervelen kunnen ze even goed nadenken over waarom ze daar nu eigenlijk zitten. Als je daar iedereen maar een TV en dat soort spullen geeft, zullen ze er minder over nadenken.

Agreed, maar je kan natuurlijk niet blijven nadenken hé..

Ja, inderdaad. Wat dacht je in jouw voorbeeld van nagels knippen? Of kan een bewaking dat niet doen? :7

Tja, de nagels knippen van al die gevangenen, lijkt me niet iets wat je op 1 2 3 doet..Zelfs al zouden ze dat doen, dan nog kan je zelfmoord plegen. Er is een heuse handel van drugs in de gevangenissen, als de gevangenis zo'n hel wordt zoals jij voorstelt zie ik een handel van messen in het vooruitzicht..

De kans dat je sterft door de polsen open te snijden is veel kleiner dan de meesten denken. Meestal raak je de goede ader niet, en je huid is redelijk taai waardoor je er niet zomaar door komt. Ook zouden gevangenissen het kunnen verplichten om b.v. minimaal 1 keer per week je nagels te (laten) knippen.

Als je de aders op je pols op 2 plaatsen opensnijdt is de kans klein dat ze je nog kunnen redden. Dan nog, met een mesje kan je zeer simpel je keel oversnijden, iets wat vlug is gebeurd en niet te redden valt. Of je stopt het mes in je hart ofzow, keuze te over wat dat betreft..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    24

  • flippie13

    20

  • Teh_Ninja

    19

  • Kloep

    17

Agreed, maar je kan natuurlijk niet blijven nadenken hé..

Ow jawel hoor, en mens kan een leven lang nadenken.

Tja, de nagels knippen van al die gevangenen, lijkt me niet iets wat je op 1 2 3 doet..Zelfs al zouden ze dat doen, dan nog kan je zelfmoord plegen. Er is een heuse handel van drugs in de gevangenissen, als de gevangenis zo'n hel wordt zoals jij voorstelt zie ik een handel van messen in het vooruitzicht..

Ik zeg toch dat de bewaking z'n werk moet doen? Dan komen er dus geen messen en drugs in. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de aders op je pols op 2 plaatsen opensnijdt is de kans klein dat ze je nog kunnen redden. Dan nog, met een mesje kan je zeer simpel je keel oversnijden, iets wat vlug is gebeurd en niet te redden valt. Of je stopt het mes in je hart ofzow, keuze te over wat dat betreft..

En dat is dus het moeilijke. Voordat je je ader überhaupt raakt heb je je waarschijnlijk al zo vaak in je arm gesneden dat je het uit krijst van de pijn en dus de anderen al gealarmeerd hebt.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Ow jawel hoor, en mens kan een leven lang nadenken.

Dan maak je van al je gevangenen psychisch gestoorden, als ze niks anders mogen doen dan nadenken.

Ik zeg toch dat de bewaking z'n werk moet doen? Dan komen er dus geen messen en drugs in. :7

Vermoed jij onder een pleister een dosis heroïne? Ga jij elke aarsopening van elke gevangene checken die op weekendverlof(of zoiets) zijn geweest? Veel plezier!

En dat is dus het moeilijke. Voordat je je ader überhaupt raakt heb je je waarschijnlijk al zo vaak in je arm gesneden dat je het uit krijst van de pijn en dus de anderen al gealarmeerd hebt.

Agreed..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ow jawel hoor, en mens kan een leven lang nadenken.

Dan maak je van al je gevangenen psychisch gestoorden, als ze niks anders mogen doen dan nadenken.

Ik zeg toch dat de bewaking z'n werk moet doen? Dan komen er dus geen messen en drugs in. :7

Vermoed jij onder een pleister een dosis heroïne? Ga jij elke aarsopening van elke gevangene checken die op weekendverlof(of zoiets) zijn geweest? Veel plezier!

En dat is dus het moeilijke. Voordat je je ader überhaupt raakt heb je je waarschijnlijk al zo vaak in je arm gesneden dat je het uit krijst van de pijn en dus de anderen al gealarmeerd hebt.

Agreed..

Elke aarsopening van elke gedetineerde word al gecheckt als ze van binnen naar buiten en dan weer naar binnen gaan hoor ;)

De bewaking doet gewoon goed werk, alleen omdat Nederland nog wel meer punten heeft om geld aan uit te geven hebben ze niet een heel ruim budget en werken ze met verouderde technieken/ te weinig manschappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vermoed jij onder een pleister een dosis heroïne? Ga jij elke aarsopening van elke gevangene checken die op weekendverlof(of zoiets) zijn geweest? Veel plezier!

Een bodyscan zou daar een goede oplossing voor zijn. Hoewel ik er op vliegvelden tegen ben, een gevangene heeft dat recht op privacy (tijdelijk) niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan plegen ze toch maar zelfmoord? Eigen verantwoording, niet die van de overheid. De overheid geeft ze nog grandioze luxe invergelijking tot andere gevangenissen. Natuurlijk vervelen ze zich, natuurlijk mogen ze geen plezier hebben. Het is straf hoor! :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan plegen ze toch maar zelfmoord? Eigen verantwoording, niet die van de overheid. De overheid geeft ze nog grandioze luxe invergelijking tot andere gevangenissen. Natuurlijk vervelen ze zich, natuurlijk mogen ze geen plezier hebben. Het is straf hoor! :cab:

Dat zal ze echt goed doen. Kunnen ze als ze weer uit de gevangenis zijn meteen weer perfect functioneren in de maatschappij :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan maak je van al je gevangenen psychisch gestoorden, als ze niks anders mogen doen dan nadenken.

Dat valt best wel mee hoor. Je wordt niet direct gestoord als je moet nadenken. :7

Vermoed jij onder een pleister een dosis heroïne? Ga jij elke aarsopening van elke gevangene checken die op weekendverlof(of zoiets) zijn geweest? Veel plezier!

Denk nu toch eens na. Ben ik een gevangenisbewaker? Nee. Zo kan je ook over een putjesschepper praten. Ga jij elke put leegzuigen en constant in de stank zitten? Nee. Het is een beroep dat ik niet wil doen, en ook niet zal doen. Maar gelukkig zijn er mensen die het wel willen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van mening, dat in Nederland de doodstraf ingevoerd moet worden.

Natuurlijk is het zo dat een misdadiger niet ze straf uit zit maar wel van de wereld is, want iemand anders vermoorden of iets anders vreselijk aandoen is totaal niet menselijk.

Natuurlijk is dit mijn mening. :engel:

Bewerkt: door dan0
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook belachelijk dat je seks mag hebben in de gevangenis in een speciale ruimte 1 x per week

Raad eens waar alle pedo's en verkrachters zijn 1x per week... :7:puh: <<< Kom op zeg, dit is toch belachelijk. Verkrachter's en pedo's kunnen daar gewoon seks hebben. Dan leren ze van hun straf zeg! Staan ze op vrije voeten, zien ze een mooie vrouw en ja hoor! Het is weer raak ( :7 ).

Dit kan toch niet! Als dit zo door gaat met de luxe is de gevangenis straks een resort. Geen wonder dat het aantal criminelen toeneemt in Nederland. Wat mij betreft gewoon basisbehoeften en hoogstens een tv, zodat je niet helemaal afgesloten wordt van de wereld en je dus niet gek wordt als je weer vrij bent.

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Gevangenissen zijn tegenwoordig veelte mild in mijn ogen, maar ik vind de straffen die worden opgelegd voor bepaalde delicten ook erg laag. Er zijn mensen in Nederland die zeggen ''Als ik een moord pleeg vlieg ik 2 jaar de bak in + tbs en ik ben weer vrij'' Bij wijze van spreken is dat natuurlijk ook wel een beetje zo. Op het moment dat iemand dan daadwerkelijk in een gevangenis word gestopt zijn misschien de eerste dagen het ergst. Je word in een tijdelijke cel opgesloten totdat je kan worden overgeplaatst naar een cellencomplex. In een tijdelijke cel heb je een bed een wc en verder niks. Als al je gegevens et cetera zijn ontvangen dan word je overgeplaatst en kan het feest beginnen. Vooral mensen met veel geld hebben niks te kort TV,Radio en zelfs internet is te verkrijgen in het gevang. Dit is gewoon te absurd voor woorden in mijn ogen.

Als iemand een moord heeft gepleegd moet hij daar zeker naar gaan leven en niet behandelt worden als ''god in Frankrijk'' Iemand die moet gaan zitten voor een klein delict mag wel meer vrijheid hebben in mijn ogen, maar moet ook zeker doorhebben dat het geen feest is in de gevangenis en ook deze vrijheid moet beperkt blijven. Zo zou ik het persoonlijk graag willen zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral mensen met veel geld hebben niks te kort TV,Radio en zelfs internet is te verkrijgen in het gevang. Dit is gewoon te absurd voor woorden in mijn ogen.

Het geld dat je in de gevangenis wilt spenderen moet je ook in de gevangenis verdienen hoor ;) Je mag geen geld van buitenaf meenemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Raad eens waar alle pedo's en verkrachters zijn 1x per week... :7:puh: <<< Kom op zeg, dit is toch belachelijk. Verkrachter's en pedo's kunnen daar gewoon seks hebben. Dan leren ze van hun straf zeg! Staan ze op vrije voeten, zien ze een mooie vrouw en ja hoor! Het is weer raak ( :7 ).

Juist als ze tijdens hun straf geen seks mogen hebben gaat het fout. Dan kroppen zij al die verlangens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Gevangenissen zijn tegenwoordig veelte mild in mijn ogen, maar ik vind de straffen die worden opgelegd voor bepaalde delicten ook erg laag. Er zijn mensen in Nederland die zeggen ''Als ik een moord pleeg vlieg ik 2 jaar de bak in + tbs en ik ben weer vrij''

Je krijgt pas TBS als je langer dan 4 jaar in de bak zit, en de TBS duurt bovendien ook nog minstens 2 jaar. Je krijgt alleen TBS als er getwijfeld wordt of je wel toerekeningsvatbaar was toen je de misdaad pleegde. Als je uit de gevangenis komt en TBS hebt gehad, is het erg moeilijk om weer je leven op te pakken. Je krijgt b.v moeilijk een baan, want wie wil er nou een pedo/moordenaar/stalker in dienst?

Overigens moet je niet denken dat gevangenen gedurende hun straf totaal geen mogelijkheid hebben om hun seksuele behoeften te stillen. Ze doen het daar gewoon met de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...