Jump to content

Luxe in gevangenissen


Teh_Ninja

Recommended Posts

Kan je proberen, misschien kom je binnen. Mijn ervaring is dat daar heel moeilijk toestemming voor te krijgen is (en ik zit toch wel heel dicht bij het vuur :7)

ik ben zelf (ook) agent, dus dat zal wel helpen :tu:

ff vragen of ik 1 dagje kan meedraaien ofzo

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    24

  • flippie13

    20

  • Teh_Ninja

    19

  • Kloep

    17

  • 2 weken later...

Nou kon ik niet slapen en ik ben ik voor school bezig met dit onderwerp.

Ik heb ook alle meningen en argumenten gelezen.

En idd ik ben het met jullie eens dat, ook al ben je veroordeeld, je nog steeds een mens bent. Dus zo moet je ook behandeld worden.

Uit eigen ervaring, weet ik dat de gevangenis best luxe kan zijn. Nu heb ik er niet zelf gezeten...maar wel een familielid uit eerste graadslijn.

Er werd gezegd dat je geen geld kan mee nemen van buiten.

Maar mijn vader kon wel altijd geld overmaken. Zodoende had die persoon een tv, een xbox(wel eens waar een oude), een radio, iedere dag cornflakes van het dure merk en verse melk.

Die luxe die ik dan niet kreeg van mijn pa, want dat kostte te veel geld als we per week 2 dozen cornflakes van Kellog zouden kopen en vers melk iedere week.

Nou is die persoon waar ik over spreek, een aantal keer in en uit het gevang geweest en kwam hij pas na keer 4 of 5 erachter dat het niet werkte.

Maar is het dan niet de bedoeling dat men weet wat hij/zij heeft fout gedaan na 1 keer een tijd "vast" te hebben gezeten..?!?!

Is het dan niet beter om te zeggen.Ze krijgen de basis: een bed, een wastafel, wc, bureau, stoel, schrijfgerei en een krant. Want immers toen de technologie nog niet zo ver was als bijvoorbeeld 80 jaar geleden, hebben die criminelen toch ook geleerd van hun straf..??

Of gingen ze daar dood aan, van het lezen van de krant, het schrijven van je gedachtes of brieven naar familie?

Ook vind ik dat er gewerkt moet worden aan het terug keren naar de maatschappij...maar moet dat dan gebeuren door ze te pamperen..?!?!

Als ik problemen heb en ik zit niet lekker in mn vel...en ik wil daar aan werken..dan word ik door de huisarts ook doorgestuurd naar eventueel een psycholoog of psychiater, want ik kan het niet "handelen". Dan vind ik ook ipv ze een tv te geven(want ze hebben ook daadwerkelijk een dagvulling), ze misschien gelijk vanaf het begin een diagnose mogen stellen en aan het probleem moeten gaan werken. Het daadwerkelijke probleem waarom zij in deze positie zijn beland.

Alleen zo kunnen wij de gevangenissen weer wat leger krijgen en zullen mensen weer normaal in de samenleving terug kunnen keren.

Maar het kan zijn hoor...Dat ik naief ben en hoop op een Utopia... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...