BoerBanaan Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Ik dacht dat het maar is een keer tijd wordt voor een galerij zodat ik niet duizenden topics hoef te maken Van oud naar nieuw: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Dit zijn alleen de (een beetje) goed gelukte creaties Bewerkt: 24 oktober 2010 door BoerBanaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Ik vind nummer 2 en 5 er erg mooi uitzien. Hoewel ik van graphics geen verstand heb, zou ik die loop van het geweer bij nummer 5 iets minder vervagen dan dat nu het geval is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 UPDATE: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 NÓÓÓÓIT focals in het midden plaatsen . Omdat je dat steeds doet (op een paar na) is de spanning er meteen uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 Vind ze allemaal wel mooi, maar nummer 5 het mooist. Cijfer voor alles bij elkaar 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 Ik vind nummer 4 en 5 het mooist. Al had 4 wel iets meer gevuld kunnen worden. Voor de rest vind ik hem heel erg mooi. Ik vind ze allemaal wel mooi, alleen de 1e niet zo. De kleuren passen gewoon niet goed bij elkaar. Ik geef voor alles bij elkaar een 8/10, maar de 1e wat lager. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 Alleen de 1e niet zo. De kleuren passen gewoon niet goed bij elkaar. Ik geef voor alles bij elkaar een 8/10, maar de 1e wat lager. Dat was mijn állereerste signature Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2010 Zeer mooie signatures. 1: Eerste sig, redelijk begin. 2: Zeer geslaagde signature. 3: Goed kleur gebruik, alleen spreekt hij mij niet aan. 4: Lekkere donkere signature, past zeer goed bij de render. Wel donker achter de render. 5&6: Mooie signatures. Weinig op aan te merken. 7: Ook heel goed gelukt, alleen mis ik kleuren. Misschien de render en tekst in kleur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 7: Ook heel goed gelukt, alleen mis ik kleuren. Misschien de render en tekst in kleur? Had ik ook wel gewild maar dan zagen de effecten die ik gebruikte er echt niet uit. Ik zal hem is posten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 Opacity van het stadion afhalen en dat 2e Elia effect is zóó uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XstyloX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Remcconen, sorry dat ik je manier van rate nadoe:$. 1. Niet mooi vergeleken met je andere sigs, te basic. 2. Van een tutorial, goed gevolgd! 7tje. 3. Mwa, redelijk. Tekst is niet echt mooi.. 6.5 4. Hierbij sluit ik me volledig aan bij Remcconen 5. Niet lelijk, niet bepaald mooi.. 7tje 6. Tekst hoort er niet bij, en hij lijkt te veel op de vorige. Probeer steeds iets anders! 7. Hetzelfde als de vorige 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Ik vind 3,4 & 5 echt mooi! 3: vooral die roze dingen achter die meid 4: coole effecten 5: die blauwe dingen zijn ook vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Was 't font van de 2e? en wie is die chicko in je sig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Was 't font van de 2e? en wie is die chicko in je sig? Eljero Elia, swa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 (bewerkt) Elia is geen chick en ik had het over de sig die hij gebruikt Bewerkt: 30 juli 2010 door Anoukk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.