Jump to content

Boer Banaan's galerij


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    10

  • Anoukk

    4

  • GwnHugo

    2

  • CrackerzElite

    2

NÓÓÓÓIT focals in het midden plaatsen ;). Omdat je dat steeds doet (op een paar na) is de spanning er meteen uit.

Misschien een domme vraag hoor, wat zijn focals?

Geen domme vraag, iig; iets wat alle aandacht naar zich toetrekt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind dit een erg mooie signature, maar ik zie niet echt iets waar het om draait. Wat is de clue achter deze signature? Het is een mooi uitgewerkte signature met een leuk effect. Het mooie is dat dit effect uit het midden ontstaat. Daarnaast is het lichteffect ook goed uitgewerkt over de hele signature (met name boven geeft een magisch effect). Echter, het rode in de hoeken vind ik minder. Natuurlijk moet dat een andere kleur hebben, aangezien er anders niks aan is, maar wat jij hebt gedaan is niet scherp. Je hele signature heb je in scherpe kwaliteit gemaakt, behalve 2 hoeken. Dit valt me namelijk meteen op als ik naar deze signature zit te kijken. De border vind ik ook mooi gedaan, goed uitgekozen om dit zo te doen. Het enige dat ik dan wel mis, bij deze signature is de tekst. Aangezien er totaal geen clue achter dit werkje zit, vind ik wel dat er bijvoorbeeld een naam in moet staan. Niet opvallend, maar gewoon op een leuk plekje waar het mooi staat. Ik geef een 8/10 voor deze sig. Mooi werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zie niet echt iets waar het om draait. Wat is de clue achter deze signature?

Er zit eigenlijk niks achter deze signature, mijn doel was een abstracte signature te maken.

Echter, het rode in de hoeken vind ik minder. Natuurlijk moet dat een andere kleur hebben, aangezien er anders niks aan is, maar wat jij hebt gedaan is niet scherp. Je hele signature heb je in scherpe kwaliteit gemaakt, behalve 2 hoeken. Dit valt me namelijk meteen op als ik naar deze signature zit te kijken.

Ik snap wat je bedoeld maar het lukt me helaas niet om het op te lossen..

Het enige dat ik dan wel mis, bij deze signature is de tekst. Aangezien er totaal geen clue achter dit werkje zit, vind ik wel dat er bijvoorbeeld een naam in moet staan. Niet opvallend, maar gewoon op een leuk plekje waar het mooi staat.

Ik denk niet dat tekst een goeie toevoeging is aan de signature maar ik zal zo is kijken.

Ik geef een 8/10 voor deze sig. Mooi werk.

Bedankt voor je tips, zal kijken wat ik ermee kan doen. :)

Edit:

Ik heb hier de signature met de tekst er op en ik denk toch dat hij wel wat beter is, want hij verbergt het 'lelijke' stukje een beetje.

1284129419-510.png

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...