Jump to content

Boer Banaan's galerij


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    10

  • Anoukk

    4

  • GwnHugo

    2

  • CrackerzElite

    2

De bovenste ziet er inderdaad zeer goed uit. Een mooie render gekozen en deze is ook goed uitgewerkt. De render daarachter zit denk ik op de juiste scherpte, dus dat is ook mooi gedaan. Overigens is de render goed ingeblend! Het wazige effect maakt het wel leuk. De tekst zou alleen wel iets minder scherp kunnen zijn, dus iets meer in de achtergrond verwerken. Het komt wat teveel naar buiten heb ik het gevoel. 9/10

De tweede. Deze is niet goed gelukt, De render is niet goed bewerkt en niet goed ingeblend. Het is allemaal veel te overbelicht, terwijl de rest van de signature dit juist niet is. De border past er overigens ook niet bij. De render die achter de hoofdrender zit (om het zo maar te zeggen), is teveel in de achtergrond verwerkt, je hebt er effecten overheen geplaatst, wat niet zou moeten. Overigens springt de tekst ook veel te veel uit de achtergrond. Je moet zorgen dat je de tekst verwerkt, en niet er uit laat komen. Dat is hier dus ook niet goed gebeurd. 3/10.

Link to comment
Delen op andere websites

De bovenste ziet er inderdaad zeer goed uit. Een mooie render gekozen en deze is ook goed uitgewerkt. De render daarachter zit denk ik op de juiste scherpte, dus dat is ook mooi gedaan. Overigens is de render goed ingeblend! Het wazige effect maakt het wel leuk. De tekst zou alleen wel iets minder scherp kunnen zijn, dus iets meer in de achtergrond verwerken. Het komt wat teveel naar buiten heb ik het gevoel. 9/10

De tweede. Deze is niet goed gelukt, De render is niet goed bewerkt en niet goed ingeblend. Het is allemaal veel te overbelicht, terwijl de rest van de signature dit juist niet is. De border past er overigens ook niet bij. De render die achter de hoofdrender zit (om het zo maar te zeggen), is teveel in de achtergrond verwerkt, je hebt er effecten overheen geplaatst, wat niet zou moeten. Overigens springt de tekst ook veel te veel uit de achtergrond. Je moet zorgen dat je de tekst verwerkt, en niet er uit laat komen. Dat is hier dus ook niet goed gebeurd. 3/10.

Bedankt voor je reactie :) Ik moet zeggen, nu ik voor de tweede keer naar de signature kijk ik hem zelf ook niet echt mooi vind. :puh: Heb je trouwens nog tips hoe ik de tekst beter zou kunnen verwerken in de signature? Want ik ben echt slecht in tekst.

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...