Jump to content

[GFX] War Horse Contest


Dakendak

Recommended Posts

Red Dead Redemption

War Horse Contest

Hoe deelnemen

De wedstrijd draait om Signatures. Wie de mooiste signature gemaakt heeft, wint de prijs. Je naam mag er in staan, maar hoeft niet. Stuur wel een link met de site waarop je het gehost hebt, zodat het in dit topic kan.

Aanmelden doe je in dit topic.

Signature-ronde

Het doel is een signature te maken, die past bij Red Dead Redemption. Alles mag, van Paint tot Photoshop. De mooiste sig wint dit prachtige paard. En denk eraan, doe dit vooral voor de gezelligheid.

Prijs

Je bent gewonnen. Maar wat nu? Wel, van mij krijg je exclusief een War horse code voor de PS3! En ja, ik weet dat dit niet echt spectaclair is, maar doe het ook gewoon voor de gezelligheid!

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dakendak

    16

  • Die Hard

    9

  • TheJesusOfSuburbia

    6

  • Faenty.

    3

Stemlijst

  • JordanMaster
    myreddead2.jpg
  • Gta Dean
    ivd05h.jpg
  • Die Hard
    wantedreddeadredemption.png
  • Boer Banaan
    1277624360-20.png

[table=header]

JordanMaster|Gta Dean|Die Hard|BoerBanaan

0| 0|IIII |I

[/table]

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is de machinima iets teveel gevraagd. Maar weinig mensen hebben een capture device, dus filmpjes maken gaat dan wel moeilijk. Ik denk ook dat je het wat beter moet aanpakken. Misschien moet je zelf bedenken wat er op die vrije plaatsen komen. Of doe alleen de GFX contest. Zat mensen die dat wel kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet beter een veel andere contest maken?

Met een deathmatch, capture the gold match en dan misschien nog om ter snelste een gang hideout veroveren? :?

Want met die graphics contest en die machinima ronde heeft nou niet echt veel met rdr te maken en dit is toch een rdr competitie dacht ik zo. :puh:

Het is maar een idee, het blijft jouw contest. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet beter een veel andere contest maken?

Met een deathmatch, capture the gold match en dan misschien nog om ter snelste een gang hideout veroveren? :?

Want met die graphics contest en die machinima ronde heeft nou niet echt veel met rdr te maken en dit is toch een rdr competitie dacht ik zo. :puh:

Het is maar een idee, het blijft jouw contest. ;)

Ja, dat is wel een goed idee, maar dan kunnen er maar 15 mensen meedoen met de contest?

Tot nu toe besluit ik dat ik dan alleen maar graphics ga doen.

(Eerst was het een private contest voor de clan.)

Link to comment
Delen op andere websites

myreddead2.jpg

Ik ga er misschien nog 1 maken :puh:

Ik wil die War Horse! :puh:

En die volgende word een signature :cab:

Bewerkt: door JordanMaster
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi plaatje, alleen was de bedoeling een sig te maken. Maar stuur maar gewoon alles op!

Mag het ook niet gewoon een groter iets zijn? Heb je meer vrijheid in plaats van dat je alles in zo'n klein stukje moet proppen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...