Jump to content

[TBoGT] Maisonettes 9: koddig


Redeemed

Recommended Posts

Yoooo ik heb, moet ik zeggen, iets megalijps ontdekt. Je moet in de deuropening van Maisonettes 9 gaan staan en dan Dessie een knal voor z'n harses verkopen. Dan mag je eigenlijk de club niet meer binnen (wat eigenlijk ook nergens op slaat, je bent toch deels eigenaar van de club?), maar dat moet je dan toch doen (want dat is dan mogelijk doordat je in de deuropening staat). Supergrappig wat er dan gebeurt! Succes! Heeeeeeey

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je gewoon zeggen wat er gebeurt? Want ik kan op dit moment niet in GTA en ik wil het toch weten.

Hij bedoelt dat als je de deur opendoet van Maisonette 9 en als de deur nog openstaat dan je dan Dessie een beuk moet geven.

Er zal staan dat je niet naar binnen mag maar dat kan wel omdat de deur nog openstond.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je gewoon zeggen wat er gebeurt? Want ik kan op dit moment niet in GTA en ik wil het toch weten.

Hij bedoelt dat als je de deur opendoet van Maisonette 9 en als de deur nog openstaat dan je dan Dessie een beuk moet geven.

Er zal staan dat je niet naar binnen mag maar dat kan wel omdat de deur nog openstond.

Als je rellen houdt/wapens gebruikt(geen melee en vuist) in Maisonette 9 en de homoclub mag je er eventjes niet meer binnen.

Ik schiet altijd homo's neer met mijn M249; het vuurwapen bij uitstek voor massavernietiging :D

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wist ik eigenlijk al, maar wat was het bijzonder wilde ik weten.

Waarschijnlijk dat je dan nog naar binnen kan ofzo :puh:

Ik vind het eigenlijk ook niet echt bijzonder :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...