Jump to content

Ik zoek een USB stick


ikt

Recommended Posts

Hallo :)

Ik zoek een betrouwbare USB stick. Ik heb er eentje die gewoon kapot is door weet-ik-veel wat, en eentje met kapotte sectors. Ook heb ik eentje die claimt snel te zijn, die eigenlijk oersloom is. Dus... weet iemand een betrouwbaar merk dat snel is? Prijs moet gewoon normaal blijven.

Danku. :)

Weet iemand trouwens hoe je kapotte sectors van een flash-disk afsluit of blokkeert, zodat de USb stick welliswaar kleiner is, maar wel volledig te gebruiken zonder errors? (Liever 12GB zonder errors dan 16GB en makkelijk errors)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat SanDisk wel een goed en betrouwbaar merk, vind ik. Ook beschikbaar in verschillende groottes, maar daar moet je maar even naar kijken. :puh:

Vergeet niet na het kopen de U3 troep eraf te halen, want dat is nutteloos. pipedog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verkies toch de USB Sticks van Sony boven de andere, want de zijn naar mijn ervaring sneller dan andere usb's die ik heb gehad.

En ze zijn oersterk. Ben er wel eens tegen aangestoten waardoor de USB (bij de aansluiting) helemaal gebogen was waardoor de usb recht omhoog stond terwijl ie nog in de pc zat :puh: . Ik kon m gewoon weer rechtbuigen en deed t toen nog. Dus qua snelheid en qua hoe snel ze kapot gaan, ga ik in ieder geval voor sony. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Dane-Elec 16GB USB stick en ik gebruik hem 1 jaar.

Het is echt een geweldig dingetje! Hij is een stuk of 3 keer meegewassen :$ en is niet kapot te krijgen!

Ohja, je krijgt er 5 jaar garantie op! Dat is natuurlijk wel handig :D

Screenie:

0cdb8be1-9180-45aa-92a4-f34feabdf310_CTNL_200x200.jpg

(In meerdere kleuren verkrijgbaar voor de liefhebber)

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

ik zelf zou deze doen:

Klik

of

Klik

die onderste is wel een beetje aan de dure kant

Ja, natuurlijk. Hij zoekt er één van 16 GB en jij komt aan met een van 128 GB en ééntje van 64 die verkeerd geprijsd is. Daar heeft hij niet zoveel aan, maar dat snap je zelf ook wel?

ON: Ik zou voor deze gaan: Klik. Je kan de mond van de stick inklappen en deze stick heeft goede reviews around the interwebs. Overigens zijn de meeste USB sticks wel oké, behalve als je er één van een B merk koopt zoals Dane-elec of Tom Tec. En vaak zijn zelfs die nog behoorlijk degelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zelf zou deze doen:

Klik

of

Klik

die onderste is wel een beetje aan de dure kant

Ja, natuurlijk. Hij zoekt er één van 16 GB en jij komt aan met een van 128 GB en ééntje van 64 die verkeerd geprijsd is. Daar heeft hij niet zoveel aan, maar dat snap je zelf ook wel?

ON: Ik zou voor deze gaan: Klik. Je kan de mond van de stick inklappen en deze stick heeft goede reviews around the interwebs. Overigens zijn de meeste USB sticks wel oké, behalve als je er één van een B merk koopt zoals Dane-elec of Tom Tec. En vaak zijn zelfs die nog behoorlijk degelijk.

Ik heb de USB die jij nu aangeeft op de link, en ik moet wel zeggen, het uitschuifbare "kopje" is heel erg slap. Zonder kracht zeker 5mm speling.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dat zou best kunnen.

In het laatste hardware.info magazine staat een vergelijkingstest van USB sticks. Ik zal eens opzoeken wat de beste is gebleken. Helaas ligt het magazine momenteel op de camping, dus zul je een week geduld moeten oefenen. Of je koopt er zelf één of je bladert hem zelf door in de betere boekhandel (Bruna bijv.)

Link to comment
Delen op andere websites

De USB-stick van de blocker :tu:

Uhm, nee, ik zoek betrouwbare sticks die niet bij get geringste de geest geven, of die niet faken dat ze 16GB zijn terwijl je maar 12GB gebruiken kunt. :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is met elke stick zo. 16 GB betekend niet dat je ook echt 16 GB, 16000 MB ruimte hebt. Ik heb zelf een 8 GB en ik kan slechts 7.45 GB gebruiken. Bij een 16 GB stick zal je dus ergens rond de 15 uit gaan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...