Jump to content

[RDR] Legend of the West trophie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Toen ik net Red Dead Redemption speelde, kreeg ik op een gegeven moment de melding dat ik 'A Legend of the West' ben. Dit bericht stond er:

You are a Legend of the West, and your name is known across the country. Crimes now only add half of their value to your bounty.

Het gaat vooral om de eerste zin.:7 Maar ik heb dus nog geen trophie gehad.:N Heeft die melding sowieso met de trophie te maken of bedoelen ze er wat anders mee?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Geplaatst:

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Nee, Legend of The West Trophie/Achievement moet je halen doormiddel van: Master Hunter/Survivalist/Sharpshooter/Treasure Hunter op 10 te hebben gehaald. Je hoeft maar 1 van de 4 te halen voor Trophie

Geplaatst:

Is je fame helemaal vol?

Nee, Legend of The West Trophie/Achievement moet je halen doormiddel van: Master Hunter/Survivalist/Sharpshooter/Treasure Hunter op 10 te hebben gehaald. Je hoeft maar 1 van de 4 te halen voor Trophie

Ik ga het proberen. Alvast bedankt.;)

Geplaatst:

Is je fame helemaal vol?

Gern geschehen. ;) Als ik jou was zou ik treasure hunter doen.. Youtube. Snel geld en snel die Trophie. ;)

Geplaatst:

Is je fame helemaal vol?

Gern geschehen. ;) Als ik jou was zou ik treasure hunter doen.. Youtube. Snel geld en snel die Trophie. ;)

of sharp shooter is ook wel makkelijk

Geplaatst:

Ik ben bezig met Survivalist en zit op rank 4.:puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...