Jump to content

[RDR] Legend of the West trophie


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi,

Toen ik net Red Dead Redemption speelde, kreeg ik op een gegeven moment de melding dat ik 'A Legend of the West' ben. Dit bericht stond er:

You are a Legend of the West, and your name is known across the country. Crimes now only add half of their value to your bounty.

Het gaat vooral om de eerste zin.:7 Maar ik heb dus nog geen trophie gehad.:N Heeft die melding sowieso met de trophie te maken of bedoelen ze er wat anders mee?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Nee, Legend of The West Trophie/Achievement moet je halen doormiddel van: Master Hunter/Survivalist/Sharpshooter/Treasure Hunter op 10 te hebben gehaald. Je hoeft maar 1 van de 4 te halen voor Trophie

Link to comment
Delen op andere websites

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Nee, Legend of The West Trophie/Achievement moet je halen doormiddel van: Master Hunter/Survivalist/Sharpshooter/Treasure Hunter op 10 te hebben gehaald. Je hoeft maar 1 van de 4 te halen voor Trophie

Ik ga het proberen. Alvast bedankt.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Nee, Legend of The West Trophie/Achievement moet je halen doormiddel van: Master Hunter/Survivalist/Sharpshooter/Treasure Hunter op 10 te hebben gehaald. Je hoeft maar 1 van de 4 te halen voor Trophie

Ik ga het proberen. Alvast bedankt.;)

Gern geschehen. ;) Als ik jou was zou ik treasure hunter doen.. Youtube. Snel geld en snel die Trophie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is je fame helemaal vol?

Er staat 'Legend' als Fame... En ik kreeg net wel de trophie waarbij je de hoogste Fame rank moet halen, dus ja.:Y

Nee, Legend of The West Trophie/Achievement moet je halen doormiddel van: Master Hunter/Survivalist/Sharpshooter/Treasure Hunter op 10 te hebben gehaald. Je hoeft maar 1 van de 4 te halen voor Trophie

Ik ga het proberen. Alvast bedankt.;)

Gern geschehen. ;) Als ik jou was zou ik treasure hunter doen.. Youtube. Snel geld en snel die Trophie. ;)

of sharp shooter is ook wel makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...