GTAisgang Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 hoi, ik zoek een ingame speedo meter, ik heb er al enkele gevonden maar die krijg ik niet geopend ingame, weet iemand een goeie en kan hij mij uitleggen hoe die werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 In de Simple Trainer zit oa. een ingebouwde speed-o-meter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 hoe moet ik hem installeren, en hoe moet ik hem activeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 Als het goed is moet deze tutorial zijn werk nog doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sampfan13 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 Hoord dit niet in het modding topic?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.