Jump to content

Xbox 360 Slim


K1pc0rn

Recommended Posts

Xbox 360 Slim

fototje's:

http://img715.imageshack.us/img715/925/47008184765a424f1067o.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4045/4700818636_07459356a2_o.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4027/4700188445_cab38bb471_o.jpg

Gister heeft Microsoft aan het eind van de E3 keynote de nieuwe Xbox 360 Slim aangekondigd, een lang verwachte redesign van zijn succesvolle voorganger, de Xbox 360. Hij is niet alleen kleiner, maar ook stiller en een nieuwe uiterlijk met een zwart glanslaagje gekregen.

Niet alleen het design is vernieuwd, ook is de Slim uitgerust met een ingebouwde 250GB grote HDD en een ingebouwde Wi-Fi module, daarnaast is het nog wel mogelijk om van harde schrijf te wisselen en kun je zonder extra stroomkabel Microsoft’s nieuwe accesoire Kinect aansluiten.

De nieuwe Xbox wordt door Microsoft direct geleverd en ligt daarom al vanaf eind deze week in de Amerikaanse winkels. In Nederland zullen we nog eventjes moeten wachten, daar is hij vanaf 16 juli te verkrijgen. Het goede nieuws is wel: Hij wordt niet duurder!

graag jullie mening over de Xbox 360 Slim.

lol, ik had net een maand geleden de Xbox 360 Arcade gekocht met 60GB hardeschijf :bonk:

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

De naam én de kleur: Nage-aapt van de PS3 Slim. Sony heeft eerder dit jaar hetzelfde met de PS3 gedaan, alleen denk ik wel dat dit goed zal verkopen. De XBOX360 is ook minder duur als de PS3, en met de verbeteringen zal het wel aanslaan bij de gamers.

Ik blijf lekker bij m'n PS3 slim, en begrijp niet waarom Microsoft precies dezelfde naam moet verzinnen. Oke, oke, 'Slim' is inderdaad de vaakst gebruikte term; Maar waarom geen XBOX 360 Lite?

Link to comment
Delen op andere websites

De naam én de kleur: Nage-aapt van de PS3 Slim. Sony heeft eerder dit jaar hetzelfde met de PS3 gedaan, alleen denk ik wel dat dit goed zal verkopen. De XBOX360 is ook minder duur als de PS3, en met de verbeteringen zal het wel aanslaan bij de gamers.

Ik blijf lekker bij m'n PS3 slim, en begrijp niet waarom Microsoft precies dezelfde naam moet verzinnen. Oke, oke, 'Slim' is inderdaad de vaakst gebruikte term; Maar waarom geen XBOX 360 Lite?

Zeker dat MS de PS3 geeft zitten na-apen. Een zwarte kleur, dat is echt zoooooooooooooooooooooooooo origineel.

Oh wacht, was de Xbox zelf niet zwart? En de Xbox 360 Elite? En de GameCube? En de Wii? En de PS2? En 'slim' klinkt gewoon beter dan lite. Lite klinkt goedkoop. Alsof ze shit eruit hebben gesloopt. En er zijn al zoveel producten met de naam 'slim'.

MS was al langer bezig met dit vermoed ik, ze kunnen moeilijk binnen 1 week een idee bedenken, verwerkelijken en produceren zodat het binnen de winkels ligt.

Trouwens, ik vind deze Xbox niet zo mooi. Een Wii-vormgeving was beter geweest :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooi vormgegeven kastje! Eigenlijk zelfs mooier dan een PS3 Slim met zo'n rare vage bolle bovenkant. Het voordeel van een grotere HDD, een ingebouwde wifi ontvanger (waar je nu nog even 70 euro voor moet neer pingelen) zonder een meerprijs ten opzichte van de "normale" xbox is zeer fijn! Daarvoor complimenten aan MS!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe duur is 'de normale prijs'? Weer rond de 250-300 euro?

Oude modellen gaan omlaag. Nieuwe Xbox krijgt prijs van Xbox voor de verlaging.

It appears to be a very nice move from Microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, de Slim is wél duurder dan de Elite, die van de Elite gaat namelijk beneden in prijs. De Slim wordt dus ~230 euro, ~40 euro minder dan de PS3 slim (bron; snelle Tweakers.net Pricewatch ding).

@Ikt; de Wii is op dit moment verkrijgbaar in het zwart, als limited edition.

Ik vond deze Slim versie ook redelijk mooi, tot ik de laatste foto van deze tweakers.net nieuwsbericht las. Zie persoonlijk het nut niet van in om steeds deze Slim versies uit te brengen.

Hoort dit overigens niet in Consoles & Games Events in de Games sectie? (of eventueel zelfs in het 360 topic)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een unboxing filmpje:

KLIK

Volgens hun heeft ie GEEN naam óf Xbox360 2 (wtf MS). Dus ook niet Xbox360 Slim wat iedereen zo vreselijk erg vind.

Vind 'em zelf erg mooi en gelikt eruit zien. Oké, de glossy-ness is een beetje PS3, maar voor de rest ziet er strak uit. Grote fan in de zijkant :tu: De HDD zit gaaf opgeborgen :puh:

Bewerkt: door xxxsmoke4lifexxx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...