PowerPats Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Nee maar ik word onrustig van dat ding, heel moeilijk uit te leggen, Tevens vind ik die deuk in het midden niet zo geslaagd. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 gaan jullie hem kopen? Reageren
Vice-King Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Misschien ga ik hem kopen maarja ik ben meer een hangbankgamer Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 gaan jullie hem kopen? Als mijn gewone xbox na mijn RLOD van nu niet meer te redden valt dan koop ik hem.(mits hou gewoon zoals de normale versie omtebouwen is.) Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Als deze geen RRoD meer heeft koop ik hem zeker weten. Dan is eigenlijk de enigste reden waarom ik er tot nu toe nog geen aangeschaft heb. (en nee, ik koop geen ps3, de exclusives van de 360 spreken mij meer aan dan die van de ps3) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.