Jump to content

Driver: San Francisco


studio dewolf

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    12

  • Dr.Oppai

    12

  • SNIPER44

    9

  • Mythbuster

    7

Zelf heb ik Driver 2 en Driver 3 maar nu hebben ze het helemaal verkloot, ik heb het nooit een super spel gevonden, maar dat je niet meer kan uitstappen beperkt toch al heel veel. Je wordt gewoon gedwongen om in die wagen te blijven zitten. Deze ga ik vast niet kopen tenzij er nog serieuze goede gameplay naar buiten wordt gebracht.

Driver wil teruggaan naar zijn roots, dus waar het echt om ging auto's rijden. Je word helemaal niet gedwongen om in de auto te blijven, zo is het spel gewoon. Ik ben blij dat ze tenminste niet proberen om een gta kloon te worden, want dat liep allemaal slecht af.

Een GTA kloon wil ik ook niet, maar waar ik van hield is het ontdekken van secret spots in de steden wat wel erg leuk is. Een een variatie aan voertuigen mag ook wel want ik heb alleen maar vierwielers gezien, geen moto's en/of eventueel boten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik Driver 2 en Driver 3 maar nu hebben ze het helemaal verkloot, ik heb het nooit een super spel gevonden, maar dat je niet meer kan uitstappen beperkt toch al heel veel. Je wordt gewoon gedwongen om in die wagen te blijven zitten. Deze ga ik vast niet kopen tenzij er nog serieuze goede gameplay naar buiten wordt gebracht.

Driver wil teruggaan naar zijn roots, dus waar het echt om ging auto's rijden. Je word helemaal niet gedwongen om in de auto te blijven, zo is het spel gewoon. Ik ben blij dat ze tenminste niet proberen om een gta kloon te worden, want dat liep allemaal slecht af.

Een GTA kloon wil ik ook niet, maar waar ik van hield is het ontdekken van secret spots in de steden wat wel erg leuk is. Een een variatie aan voertuigen mag ook wel want ik heb alleen maar vierwielers gezien, geen moto's en/of eventueel boten.

Om eerlijk te zijn was ik altijd bang voor die geheime spots in Driv3r, ik was op zoek naar een auto, loop ik een gebied in, wordt ik opeens neer geschoten, ik kreeg gewoon bijna altijd een hartaanval daarvan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik Driver 2 en Driver 3 maar nu hebben ze het helemaal verkloot, ik heb het nooit een super spel gevonden, maar dat je niet meer kan uitstappen beperkt toch al heel veel. Je wordt gewoon gedwongen om in die wagen te blijven zitten. Deze ga ik vast niet kopen tenzij er nog serieuze goede gameplay naar buiten wordt gebracht.

Driver wil teruggaan naar zijn roots, dus waar het echt om ging auto's rijden. Je word helemaal niet gedwongen om in de auto te blijven, zo is het spel gewoon. Ik ben blij dat ze tenminste niet proberen om een gta kloon te worden, want dat liep allemaal slecht af.

Een GTA kloon wil ik ook niet, maar waar ik van hield is het ontdekken van secret spots in de steden wat wel erg leuk is. Een een variatie aan voertuigen mag ook wel want ik heb alleen maar vierwielers gezien, geen moto's en/of eventueel boten.

Om eerlijk te zijn was ik altijd bang voor die geheime spots in Driv3r, ik was op zoek naar een auto, loop ik een gebied in, wordt ik opeens neer geschoten, ik kreeg gewoon bijna altijd een hartaanval daarvan :puh:

idd komt die vage tommy vercetti je opeens afschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet, ik vind het van auto's swappen een heel vernieuwend en creatief onderdeel. Dit spel heet niet voor niks Driver en geen Grand Theft Auto, waar het stelen van auto's wel een grote rol speelt.

Het is toch veel beter als je een mooie auto ziet dat je er gelijk in kan stappen, in plaats van dat je eerst de auto tot stoppen moet dwingen, en daarna de bestuurder eruit moet sleuren.

Tevens is Tanner een politieagent, dus het zou raar zijn als ie zomaar de auto van iemand gaat stelen.

Het is zeker creatief en nieuw, maar dat wilt niet zeggen dat iedereen het leuk vind.

En ik vind niet dat het beter is dat je gelijk kan switchen inplaats van stelen want ik vind het leuker om dat te doen dan dat ik op 1 knopje druk en dan gelijk van een Opel naar een Ford ga.

En ik snap trouwens niet dat als je in een spel auto's kan stelen enzo dat het dan gelijk een GTA-kloon is, dat is hetzelfde als zeggen dat COD een kloon is van BF.

Jammer dat het niet meer kan maar er zijn zat gamers die het wel een leuk iets vinden dus dan is het fijn voor die gamers :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ze tenminste niet proberen om een gta kloon te worden, want dat liep allemaal slecht af.

Ben ik ook wel blij om, dat ze er weer aan werken om er gewoon een Driving game van te maken.

Opzich ben ik wel blij dat ze driver pl hebben voor de wii

Want rockstar games heeft niet een gta voor de wii

Jammer genoeg niet xD

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant lijkt het mij een interresant spel (als je kijkt naar de graphics, de reputatie van de driver reeks e.d.), maar aan de andere kant zal het mij (net zoals vele anderen) het veel minder interreseren als je niet meer rondt kunt lopen. Wat ik wel raar vindt is dat de auto's die in de filmpjes te zien zijn gewoon reallife auto's zijn, dat is iets dat nog nooit eerder in een "free roam" game is voorgekomen volgens mij (dan heb ik het niet over standaard racespellen). Die blauwe en rode strepen die in het filmpje op de link van gamersnet achter de achterlichten aan "hangen" zijn wel erg vervelend. Zo te zien is de schade niet zo echt als in de voorgaande driver spellen. ook een redelijk groot minpunt vindt ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee is leuk, maar ik vind dat je gewoon uiit moet kunnen stappen zodat je delen kunt ontdekken.

Het idee wat ik nu krijg van het spel is dat het gewoon een soort need for speed is, het switchen is ook typisch iets wat je in need for speed zou kunnen verwachten, en dat is imo een slecht iets

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk, alleen jammer dat iedereen direct aan GTA denkt. Dit is echt een totaal andere game hoor... Back to the roots.

@wesley: Jij hebt precies iets tegen NFS? En trouwens, wat een bullshit; iets wat je in NFS zou kunnen verwachten. Ze hebben het nog nooit gebruikt, dus zit nu niet te zeiken dat het iets typisch is. In die game ga je dat echt nooit verwachten :/

Link to comment
Delen op andere websites

@wesley: Jij hebt precies iets tegen NFS? En trouwens, wat een bullshit; iets wat je in NFS zou kunnen verwachten. Ze hebben het nog nooit gebruikt, dus zit nu niet te zeiken dat het iets typisch is. In die game ga je dat echt nooit verwachten :/

Nee ik heb niks tegen nfs, ik zeg wat ik denk.

Daarbij is het gewoon zo'n typische feature die je in zo'n spel kunt verwachten. Dat is mijn mening punt uit, ik heb een bepaalde vrijheid voor zo'n mening en dat hoef je niet af te zeiken dat mag ik alleen

Oja, en iets verwachten betekent ook nog eens dat het nog neit is gebeurt, want het is een voorspelling, waarom iets voorspellen als het al is gebruikt, jou gezeik slaat al nergens op, dit maakt het nog onzinniger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een deel van de auto lijst:

Alfa Mito

Alfa 8C

Alfa 159

Bentley Conti GT Sports

Ruf Rkompressor

Ruf Rt12

Shelby Ac

Ford Mustang GT500

Dodge Challenger

Dodge Ram

DMC Delorean

Je kan tijdens free roam switchen van auto's die in je buurt rijden,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...