Jump to content

Driver: San Francisco

Recommended Posts

Geplaatst:

Driver: San Francisco is uitgesteld tot 2011, zo heeft Ubisoft laten weten. Deze open-wereld racegame zou eerst eind november verschijnen, maar gezien de stevige concurrentie in die periode heeft men besloten om de game pas in 2011 uit te brengen.

Naast dit nieuws maakte Ubisoft ook nog bekend dat Splinter Cell: Conviction momenteel 1,9 miljoen keer over de toonbank is gegaan. Daarmee heeft de game het heel behoorlijk gedaan en samen met goede verkoopcijfers voor Just Dance, Assassin's Creed 2 en zelfs Avatar, heeft men in het eerste kwartaal van het fiscale jaar 2010-2011 ruim 9 miljoen euro meer opbrengst gezien dan de verwachte 145 miljoen euro.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/201007/ubisoft_stelt_driver_san_francisco_uit_tot_2011/

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

12

• Dr.Oppai

12

• SNIPER44

9

• Mythbuster

7

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry hoor, maar dit wordt echt een van de beste spellen van 2011, dat weet ik zeker... En dat gaan ze niet bewijzen via verkoopcijfers, want die zullen laag zijn omdat het "Driver is, een GTA-kloon" die bij voorbaat volgens veel mensen al zuigt, zonder het spel ooit gespeeld te hebben!

Eerste wat me opviel, in het filmpje in de eerste post: Wauw, wat een fotorealisme!

Daarna, leken de auto's me toch iets low poly'er dan fotorealisme, maar boeiend, ze zijn mooi genoeg om fotorealistisch te zijn vanaf een klein afstandje, zij het niet echt bij close-ups..

2e wat me opviel: Die Challenger lijkt wel verdacht veel op een echte Challenger... Er staat nog Challenger R/T op ook.. Wacht.. even.. HOLY SH.. Echte automerken! :bonk:

Stel je eens voor hoe vaak jij in GTA hebt gedacht "Hoe vet zou het zijn om die en die *echte* auto(waarschijnlijk een sportwagen...) te hebben in GTA"...

Vervolgens ga 300000 sportwagen mods downloaden, en zie je spel er niet meer uit omdat er alleen nog maar Ferrari's, Maserati's, Porsches, Koenigseggs, Lamborghini's, Audis, BMW's en getunede Golf'jes met DUB logo's rond crossen, en dan nog een paar originele GTA auto's die er toch al niet uitzagen, en nu helemaal niet meer vergeleken bij de kwaliteit van die mods...

Waarom je spel er toen ineens niet meer uitzag?

Omdat er geen normale 4-deurs *echte merk* auto's meer rondreden van goede kwaliteit, want die werden nooit gemaakt omdat er eigenlijk geen vraag naar was, want wie gaat er in een achtervolging in een Alfa Romeo 159 rijden als er een prachtige RUF Porsche langszij gereden komt... You get my point?

En die mis je toch wel een beetje, niet om er in te rijden, maar omdat het het straatbeeld aankleed...

Dus wat doet Driver in deze game?

Vol stouwen met de auto's die eigenlijk toch wel prachtig zijn in een spel, maar toch ook nooit gemist worden omdat iedereen bij mooie auto's denkt aan BMW 5 series en Audi Q7's enzo, maar echt niet aan een Dodge Neon, of een Alfa 159, of een VW Polo...

En wie denkt er bij sport/muscle cars meteen aan een Shelby Cobra? Niet veel mensen... En de 911 Carrera, een van de eerdere types, komt ook een stuk minder snel in je op, ver, ver, na de nieuwere GT3's enzo...

Dat is juist wat dit spel zo goed gaat maken. Daarbij, die Ferrari's en Lamborghini's zitten er ook nog in, en die BMW's en Audi's vast ook wel!

Oftewel: Je hebt in dit spel al die automods die je in je GTA ging zetten, al die vette sportwagens...

Maar dan ook nog de goed gemaakte modellen van mods die je nodig had om je GTA er nog leuk uit te laten zien, die auto's die je eigenlijk in GTA mistte, maar waarvan geen mod te vinden was... Die lelijke Primo die dan naast je Ferrari rond reed, terwijl je er eigenlijk gewoon een Ford Focus 4-deurs voor wilde hebben, maar daar was geen mod van te vinden... En nu rijd die Ford Focus(nou okee, die niet, maar wel een Dodge Neon, beetje dezelfde soort) gewoon al in je spel rond, naast je Ferrari's en Porsche's!

Geloof me jongens,

Dit spel wordt, ookal zullen de verkoopcijfers niet hetzelfde spreken, echt een meesterlijk spel als je het net speelt. Ik dénk zelfs, dat mits de rest van het spel net zo goed uitgedacht wordt als deze functie, zonder bugs, dit spel in het begin qua funfactor GTA San Andreas zal overtreffen. Ik denk alleen niet dat je je hier net zo lang zoet mee kan houden als met San Andreas, tenzij de storyline echt heel goed zal zijn... Ik hoop dus dat er nog meer functies in komen, maar niet op de manier zoals Need for Speed dat deed, maar functies zoals in GTA, auto's tunen of zo, of enkele roleplay elementen(in een politie auto de megafoon kunnen bedienen via enkele voorgeschreven teksten, taxi jobs, vrachtwagen ladingen bezorgen..

Stel je er voor open, en begin niet van te voren al met "wat een meuk, je kan niet uit je auto stappen"... Stel je open en probeer eens wat scenario's uit met die shift functie, zie het niet als realisme, maar als een spel om je mee te vermaken! Prototype was toch ook een vet spel, totdat heel de stad rond liep met zombie's dan...

Overigens, wat auto's die ik heb gezien, in het 3e filmpje(deze) van dit topic

Alfa Romeo 159

Alfa Romeo Gialia(?) 1965 ... @2.28

Alfa Romeo Mito

Bentley Continental GT speed

Bentley Mulsanne

Dodge Charger 1969 (R/T?) (330 pk!!!) @ 1.42

Dodge Hemi Charger SRT-8 @3.14, 425pk

Dodge Challenger 1970 R/T

Dodge Monaco 1974, net als in de Bluesbrothers film, @2.33

Dodge Neon

Dodge Ram SRT-8

DMC Delorean

Ford Crown Victoria taxi's...

Ford Focus? @ 1.14

Fiat 500 (Abarth)

Maserati Gran Turismo (Ander filmpje, 1e/4e, @0.50)

Porsche GT3?...

RUF RK spyder ofzo?

RUF RT-12?...

Rolls Royce Drophead ?... Not sure, @ 0.55

San Francisco riool schoonmaak vrachtauto, 2e filmpje in topic, @ 0.36(tijdens Dirty Jobs (with Mike Row) ooit gezien..), geen idee welk merk dat was...

Shelby Cobra 427

Shelby GT-500 1967

Toyota Prius? @ 1.02...

Nou heb ik geen zin meer om de rest van de filmpjes ook te doen :7

Bewerkt: door Mythbuster
  • 1 year later...
Geplaatst:

Die bump is niet erg hoor... Want deze game wordt awesome tenzij EA weer gaat klooien met betalen voor online of dat soort rare fratsen. Ik hoop echt dat het zo is zoals het in die filmpjes lijkt, dan is dit echt een super spel :)

Stel je eens voor hoe vaak jij in GTA hebt gedacht "Hoe vet zou het zijn om die en die *echte* auto(waarschijnlijk een sportwagen...) te hebben in GTA"...

Vervolgens ga 300000 sportwagen mods downloaden, en zie je spel er niet meer uit omdat er alleen nog maar Ferrari's, Maserati's, Porsches, Koenigseggs, Lamborghini's, Audis, BMW's en getunede Golf'jes met DUB logo's rond crossen, en dan nog een paar originele GTA auto's die er toch al niet uitzagen, en nu helemaal niet meer vergeleken bij de kwaliteit van die mods...

Waarom je spel er toen ineens niet meer uitzag?

Omdat er geen normale 4-deurs *echte merk* auto's meer rondreden van goede kwaliteit, want die werden nooit gemaakt omdat er eigenlijk geen vraag naar was, want wie gaat er in een achtervolging in een Alfa Romeo 159 rijden als er een prachtige RUF Porsche langszij gereden komt... You get my point?

En die mis je toch wel een beetje, niet om er in te rijden, maar omdat het het straatbeeld aankleed...

Oftewel: Je hebt in dit spel al die automods die je in je GTA ging zetten, al die vette sportwagens...

Maar dan ook nog de goed gemaakte modellen van mods die je nodig had om je GTA er nog leuk uit te laten zien, die auto's die je eigenlijk in GTA mistte, maar waarvan geen mod te vinden was... Die lelijke Primo die dan naast je Ferrari rond reed, terwijl je er eigenlijk gewoon een Ford Focus 4-deurs voor wilde hebben, maar daar was geen mod van te vinden... En nu rijd die Ford Focus(nou okee, die niet, maar wel een Dodge Neon, beetje dezelfde soort) gewoon al in je spel rond, naast je Ferrari's en Porsche's!

Stel je er voor open, en begin niet van te voren al met "wat een meuk, je kan niet uit je auto stappen"... Stel je open en probeer eens wat scenario's uit met die shift functie, zie het niet als realisme, maar als een spel om je mee te vermaken! Prototype was toch ook een vet spel, totdat heel de stad rond liep met zombie's dan...

Ik heb net de demo gespeeld, en hij viel me een beetje tegen, wat ik al verwachtte.

Ja, echte merken is erg leuk, heb net bij een missie, de R8 V10 gereden :D

Dat geeft imo ook een langere gameplay, vooral als je favoriete of misschien eigen wagen erin kunt besturen.

Maar dan rij je over de stoep, en rij je dwars door mensen heen die te laat weg springen.

Logisch, want het is slechte reclame om te zien hoe een auto over mensen heenrijden, dat is de reden dat GTA geen echte auto's heeft en MC:LA weer wel.

Maar het klinkt misschien gek, maar mij geeft deze Driver een gevoel van censor en een beetje 'de freeroam game voor kinderen' omdat de meeste freeroam geweldadig zijn en hier is de gewelddadigheid aardig laag.

Waarom, omdat je niet met wapens kan schieten en mensen plat rijden, niet dat dit een must is, maar sinds de echte 3D free-roam games(GTA, Driver 3, Saints Row) is het wat gebruikelijker.

Shiften werkt wel weer goed, maar het is gewoon mijn ding niet, ik wil vrijheid en dat is door shiften beperkt in Driver: SF.

Maarja, misschien als ik de volledige game heb, dat ik er anders over denk, aangezien ik Driver 1 en 2 heb gespeeld en bij Driver 1 kon je ook niet uitstappen.

Maar op het moment vind ik het niet echt mijn ding, misschien komt het omdat je nu perse missies moet doen en niet zelf rondjes kunt rijden.

Bewerkt: door GolfG60

Leuke demo, prettig om te spelen en redelijk realistisch ( en dan denken we niet aan mensen doodrijden enzo ). De wegligging van de auto's is echt heerlijk, driften is leuk om te doen. Jammer van die achtervolgingen die je steeds moet doen ( in alle 3 de missies ) en wat ook wel jammer dat je geen soort van free mode hebt in de demo, om de wegen een beetje te verkennen.. :{ Wel leuke feature is dat er echte wagens in zitten ( MET SCHADEMODEL!!! ) Maargoed, ik ga deze sowieso kopen. :eten:

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Ik zit nu de demo aan het downloaden. Ik zag iets van 1-2 spelers, klopt dat? Dat lijkt me dan wel leuk als ze het goed gemaakt hebben.

Geplaatst:

Grote fan van Driver 1 maar deze game kon me niet echt boeien, leek alsof ze over het hele scherm een soort 'bloom' effect hadden waar ik echt niet vrolijk van werd. Demo na 10 minuten uitgezet. En geloof me ik wou het spel echt een kans geven.

Geplaatst:

Gister een live stream gevolgd van de demo. Ik weet het niet hoor, aan de ene kant ziet het er leuk uit, maar ik geloof niet dat het z`n geld waard is. Ik weet niet of het door de niet-HD kwaliteit van de stream kwam, maar het schademodel leek me een beetje Need For Speed Pro Street achtig uit, zo van, je motorkap komt bol te staan maar het frame van je auto word niet korter of zo. Verder leek het alsof alle auto's veel te sterk waren, zo veel deuken en botsingen en er kwam geen spatje rook van die auto's af. Verder leek het alsof het veel te moeilijk was om die auto's over de kop te krijgen. Misschien ben ik de GTA IV physics te veel gewend maar je zou toch verwachten dat wanneer je zijwaarts neerkomt na een schans, en dan ook nog op 2 wielen, dat je dan echt wel door rolt, maar nee, auto schoof gewoon weer recht en hij kon gewoon verder rijden.

Het shiften leek wel erg goed te werken, zonder laadtijden en zo, wat ik erg knap vind. Maar verder, I don't know. Denk dat ik even ga wachten tot er wat meer (HD) filmpjes op youtube staan als ie uitgekomen is.

Geplaatst:

Die tijden, grrr. Verder is 't denk ik wel leuk, maar het waren natuurlijk wel erg simpele missies om te laten zien wat Driver inhoudt. Ik ben denk ik wel weer eens aan een race game met lekker veel actie toe, ik speel nu alleen maar GT5 en soms TDU2. Ik ga 'm sowieso niet kopen of ik moet opeens enthousiast worden.

Geplaatst:

Heb de demo gespeeld, maar wordt er niet warm van. Het rijden is heerlijk, maarja, het is enkel maar rijden. Deze ga ik, zeker met diverse andere grote titels in aantocht, niet aanschaffen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...