-TonyStark- Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Waar kan ik de demo's afhalen ? Of zijn ze er niet voor de PC? Reageren
PrioX Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Ik denk dat hij alleen op de Xbox 360 en Playstation 3 te downloaden is. Voor de PC zou ik het niet weten. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Voor de pc was hij volgens mij vetraagd. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Die bump is niet erg hoor... Want deze game wordt awesome tenzij EA weer gaat klooien met betalen voor online of dat soort rare fratsen. Ik hoop echt dat het zo is zoals het in die filmpjes lijkt, dan is dit echt een super spel Hoe kan EA nu kloten met een game van Ubisoft? Het wordt ontwikkeld door Ubisoft Reflections hoor Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Die bump is niet erg hoor... Want deze game wordt awesome tenzij EA weer gaat klooien met betalen voor online of dat soort rare fratsen. Ik hoop echt dat het zo is zoals het in die filmpjes lijkt, dan is dit echt een super spel Hoe kan EA nu kloten met een game van Ubisoft? Het wordt ontwikkeld door Ubisoft Reflections hoor Pardon, mijn fout. Altijd gedacht dat Driver door EA gemaakt werd... Maar Ubisoft gaat tegenwoordig ook al redelijk richting EA-manier van doen dus zo ver zit ik er niet eens naast Reageren
1974 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=iqCI_U4kwz4 Bewerkt: 25 augustus 2011 door 1973 Reageren
Hayte Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 PC demo zal er niet zijn. En daar moet je blij mee zijn. Wat een KAK game is het. Of nja, in ieder geval de demo. De graphics zijn lelijk. Ik weet niet wat het precies is, maar het voelt heel lelijk aan. Of het nou crappy textures zijn, slechte shaders, I don't care, ik vind het niet leuk. Het schademodel is in de stijl van Mafia 2 of MCLA, niet zoals die van IV zoals je misschien zou denken. De auto's voelen voor mij veels te zwaar en onrealistisch aan. De R8 voelde net zo snel aan als een TT RS en hij ging net zo belabberd in de bocht als de nieuwe Camaro. En dan die Shift modus. Hij werkt goed, maar omdat de auto's niet meewerken is het niet handig. Voorbeeld. Hayte is nummer drie in die race (welke absurd moeilijk is, de AI van jouw kant is gewoon crap), en probeert naar een tegenliggende auto te shiften zodat hij zich tegen de nummer 2 kan werpen. Resultaat; Hayte draait veels te langzaam in welke auto er dan ook aan kwam rijden en mist nét zichzelf. Faal. Het kan misschien aan mij liggen, maar mijn pre-order bij Game Mania is nu gecanceld. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Die demo heeft me niet kunnen overtuigen.. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Voor de mensen die het tijdslimiet in het spel klote vinden, download dan de multiplayer demo.. dan kan je als je met je vrienden rijd en niet raced gewoon rustig rondrijden. Reageren
1974 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 (bewerkt) Voor de mensen die het tijdslimiet in het spel klote vinden, download dan de multiplayer demo.. dan kan je als je met je vrienden rijd en niet raced gewoon rustig rondrijden. Of gebruik de Time glitch in de missie Escapist . Edit:Heb De Game . Bewerkt: 3 september 2011 door 1973 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Speelt iemand dit nog? Ik vind het echt een vet spel tot nu toe. Ben bij hoofdstuk 5. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik speel het nog wel eens, Ben qua missies volgens mij al tegen het eind aan, Maar motivatie om door te spelen ontbreekt bij mij een beetje. Misschien als ik een keer niks te doen heb ga ik er mee verder. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik speel het nog wel eens, Ben qua missies volgens mij al tegen het eind aan, Maar motivatie om door te spelen ontbreekt bij mij een beetje. Misschien als ik een keer niks te doen heb ga ik er mee verder. Hoeveel hoofdstukken zijn er intotaal? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 (bewerkt) Heb gister de deluxe edition gekocht bij Steam, na de review van TotalBiscuit te hebben gezien ( ) Vind het een erg vermakelijk spel, had eerlijk gezegd liever gewacht met kopen tot ie wat goedkoper was, 54 euro of zo voor de deluxe edition, ben nog niet zeker maar ik denk dat het dat geld niet waard was in entertainment, vergeleken met GTA IV b.v., die ook 60 euro of zo kostte... Ben `m nu 2 dagen aan het spelen en ik zit net in chapter 3, dus het lijkt me wel redelijk langdurig. De auto's rijden in mijn ogen wel lekker, wel verschrikkelijk arcade achtig, maar niet zoals Saints Row of iets. Alle eigenschappen van auto's zijn gewoon super overdreven van in het echt: muscle cars gaan heel makkelijk oversturen, terwijl sportwagens heel makkelijk powersliden. Persoonlijk vind ik de graphics best wel nice, vooral voor een game met zo`n grote speelwereld. En er zit best wel wat humor in, b.v. daarnet zat ik tijdens een race met zo`n Aziaat ofzo.. Die zei zoiets van "Uncle blablabla would've loved this man!" Toen zei Tanner dus: "Oh hell yeah! What has he been up to lately?"... Zegt dat Aziatische gastje: "What? He's been dead for 5 years man..." "Oh right.. Yeah of course!" xD Dat soort dingen zitten er dus wel meer in Het enige wat ik er echt aan kan aanmerken is dat de damage models niet zo super zijn, inderdaad Mafia 2 achtig, en dat als je in Shift mode zit, je nogal langzaam navigeert. Other than that: erg leuke game, en is z`n geld STRAKS meer dan waard Ik heb alleen één probleem: M`n iets in m`n pc doet raar want hij loopt snel 'warm' met dit spel. Heb nu de graphics op low moeten zetten, en hij draait echt geweldig hoor, ook op medium(denk ook wel high), maar op medium na zo`n 30 minuten gamen begint m`n pc ineens *beeeep* geluiden te maken. Op medium kon ik net 'n hele tijd spelen maar uiteindelijk begon dat ook weer. Heb even een temperatuur monitor aangezet en 't lijkt alsof wanneer m`n videokaart rond de 52 graden komt, m`n pc/moederbord of zo begint te piepen. Ik neem aan dat GTA IV toch echt zwaarder is dan dit spel(alhoewel dit wel real time reflectie heeft en alles), en bij GTA IV gebeurd er voor zover ik weet niets. Heb wat rondgegoogled en 't lijkt alsof m`n voeding dus verrot is of zo, dat ie niet genoeg stroom krijgt. Ben alleen even vergeten te checken of er een rood lampje gaat branden als ie begint te piepen :/ Heb eigenlijk geen zin om op de laptop te gaan omdat ik dan zo veel progress kwijt raak Maar ik vind het een top game, en ben blij dat ik `m gekocht heb ipv gedownload Bewerkt: 11 oktober 2011 door Mythbuster Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik speel het nog wel eens, Ben qua missies volgens mij al tegen het eind aan, Maar motivatie om door te spelen ontbreekt bij mij een beetje. Misschien als ik een keer niks te doen heb ga ik er mee verder. Hoeveel hoofdstukken zijn er intotaal? 7-10 uit mijn hoofd, Maar eemn hoofdstuk duurt best wel lang, en er zijn natuurlijk zat dingen te doen naast de missies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.