Jump to content

Driver: San Francisco

Recommended Posts

Geplaatst:

echt slecht spel dit... meteen na een dag ge delete :duh:

slechte AI en slecht verhaal... ook de gameplay vind ik maar gaar.

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

12

• Dr.Oppai

12

• SNIPER44

9

• Mythbuster

7

Geplaatst:

Er zijn 9 hoofdstukken btw...

@SuperGTAGamer: 't spel is alleen maar rijden, aangezien je niet kan rondlopen maar 'Shift' gebruikt om tussen auto's te switchen. Maar het spel is niet alleen racen eigenlijk, aangezien je voor missies meer zoals in GTA overal heen moet rijden, en daarnaast heb je tussen missies door ook gewoon free-roam, net als in GTA...

Zal even wat screenshots van Xfire hierheen halen, om wat chille wagens te laten zien:

118547868-3.jpg

118547742-3.jpg

118547685-3.jpg

118547726-3.jpg

118547669-3.jpg

118547657-3.jpg

118545323-3.jpg

Gone in 60 seconds achtervolging, met alleen maar oude auto's:

118523044-3.jpg

Geplaatst:

Raar, ik vond het eigenlijk echt wel nog goed!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de game nu op PC & PS3 en moet zeggen, het is een top Driving game, het heeft alleen niet die charmes die Driver 2 Bijv had .

Vrachtwagens en ander zwaar geschut rijden stabiel,sedans doen het ook redelijk goed (Dodge Monaco, Etc) maar voor mijn gevoel is het alsof de sportwagens er zijn voor de NFS retardations (Fanboys, niet de fans) en niet voor een echte Driver sfeer (Daar zijn de muscle cars voor denk ik) .

Verder de Stad is op zich groot, maar ook wel snel gezien, maar gelukkig met allerlei activiteiten is er genoeg te doen .

9/10 .

Hierboven@ Die Semi Truck is Gaaf, al die chaos die er mee gecreëerde kan worden is gewoon weg een activiteit van zichzelf . Hoe maak je die Screens ?

Bewerkt: door 1973
Geplaatst: (bewerkt)

Hierboven@ Die Semi Truck is Gaaf, al die chaos die er mee gecreëerde kan worden is gewoon weg een activiteit van zichzelf . Hoe maak je die Screens ?

Xfire en print screen, dan plakken in paint :)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Xfire en print screen, dan plakken in paint :)

Aha oke.
Geplaatst:

Valt toch wel mee, het verhaal is niet filmisch ofzo. Maar wel te doen, het is wel een meeslepend verhaal ondanks het zo kort is vind ik. De gameplay met dat shiften dat went snel hoor, want je hebt het overal bijna bij nodig om missies te halen. Deze game is het geduld zeker wel waard hoor, overal haalt de game hoge cijfers. Dus zo slecht is het niet.

Geplaatst:

Valt toch wel mee, het verhaal is niet filmisch ofzo. Maar wel te doen, het is wel een meeslepend verhaal ondanks het zo kort is vind ik. De gameplay met dat shiften dat went snel hoor, want je hebt het overal bijna bij nodig om missies te halen.

ze konden veel meer met die shift mode... en ziezo vind ik het een beetje gaar, politieachtervolging? geen probleem... oom agent " Shift " wel ff in een semi-truck die aan de overkant rijd en ploft zichzelf in de verdachte :cab:

Deze game is het geduld zeker wel waard hoor, overal haalt de game hoge cijfers. Dus zo slecht is het niet.
The game has received generally positive reviews with most critics. Aggregate website Metacritic holds the average review for the PlayStation 3 version at 79% and the Xbox 360 version at 80%. Most of the critics praised the "Shift" mechanic, citing it as "innovative", and the multiplayer. The storyline was criticized, however, as being ludicrous. Bron

dat is dus niet geheel positief ( en echt alleen hoge cijfers zijn het ook niet ).

nee, mijn geduld was snel op bij deze game... maar gelukkig was er de mogelijkheid voor mij om snel naar een andere game te " shiften " :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heb 'm vandaag gekocht als occasie voor €18, dat is dus echt niks :D

Maar het is wel wat raar in het begin.. Is echt het hele verhaal zo dat je switched van persoon tot persoon (auto tot auto)?

Geplaatst:

Nee, dat zijn de zijmissies waar je steeds een paar van moet doen om verhaalmissies te unlocken. De verhaalmissies speel je gewoon iedere keer met John Tanner, speel het verhaal wat verder. Het zal je echt gaan verrassen, het begin is makkelijk. Maar later word de game wat moeilijker, zeker de laatste missies zijn zelfs bijna niet te doen zo moeilijk.

Geplaatst:

Geweldig spel met de nodige humor erin :schater: Ik bots, ik zeg "Ahh, don't pay attention to other cars.." passagier: "Oké, Don't.. Pay.. Attention.. To.. Other.. Cars.., Noted."

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...