Beagle Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 In ieder geval was het bij San Andreas zo dat alle objecten (models, dummy's) gelinkt moesten zijn. In 3DS Max moest je dus in de hiërarchie kijken hoe het origineel zat en vervolgens bij je nieuwe model dat toepassen. Ik weet niet waar je dat in Zmodeler kan vinden, maar ik zou er zeker eens naar kijken. Reageren
jvj Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Ik heb ze samen kunnen voegen, maar het ziet er nog steeds uit als dit: Ik begin me toch vragen te stellen over dat groene handvatpunt... Edit: ik heb alles van het basebal bat-model eens op molotov gezet, om te kijken wat dat geeft. De vlam is nu verschoven achter Niko's hand ipv ervoor... En de bat onzichtbaar, terwijl ik de juiste textures gebruikte. Bewerkt: 20 juni 2010 door jvj Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Stappenplan: -Importeer de standaard molotov coctail -Importeer als tweede je model van de fakkel, enkel het model -Zorg dat je fakkel even hoog komt als de hals van de fles, zodat de vlam op de juiste plaats zit -Plaats de groene dummie naar het handvat van de fakkel, zonder dat iets anders meebeweegt -Kies de optie "attach", die kan je vinden in de reeks onderaan, onder "move" en "rotate" enzovoort -Klik op je model van de fakkel -Klik hierna op het model van de molotov coctail -Nu zouden deze twee één model moeten vormen Als je bij het attachen een error krijgt, probeer dan eens het model van je fakkel in je molotov te plaatsen. Dit doe je door je fakkel in het vakje met de vogeltjes en andere naar je molotov te slepen. Reageren
jvj Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Stappenplan: -Importeer de standaard molotov coctail -Importeer als tweede je model van de fakkel, enkel het model -Zorg dat je fakkel even hoog komt als de hals van de fles, zodat de vlam op de juiste plaats zit -Plaats de groene dummie naar het handvat van de fakkel, zonder dat iets anders meebeweegt -Kies de optie "attach", die kan je vinden in de reeks onderaan, onder "move" en "rotate" enzovoort -Klik op je model van de fakkel -Klik hierna op het model van de molotov coctail -Nu zouden deze twee één model moeten vormen Als je bij het attachen een error krijgt, probeer dan eens het model van je fakkel in je molotov te plaatsen. Dit doe je door je fakkel in het vakje met de vogeltjes en andere naar je molotov te slepen. -Importeer de standaard molotov coctail -Importeer als tweede je model van de fakkel, enkel het model -Zorg dat je fakkel even hoog komt als de hals van de fles, zodat de vlam op de juiste plaats zit -Plaats de groene dummie naar het handvat van de fakkel, zonder dat iets anders meebeweegt -Kies de optie "attach", die kan je vinden in de reeks onderaan, onder "move" en "rotate" enzovoort -Klik op je model van de fakkel -Klik hierna op het model van de molotov coctail -Nu zouden deze twee één model moeten vormen -> lukt niet. Komt het ook op hetzelfde neer als ik in de 'hiërarchie' kolom het ene model in de hiërarchie van het andere model sleep? Dat heb ik al eerder gedaan, en het resultaat zie je in mijn vorige posts. Bewerkt: 20 juni 2010 door jvj Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 -Importeer de standaard molotov coctail -Importeer als tweede je model van de fakkel, enkel het model -Zorg dat je fakkel even hoog komt als de hals van de fles, zodat de vlam op de juiste plaats zit -Plaats de groene dummie naar het handvat van de fakkel, zonder dat iets anders meebeweegt -Kies de optie "attach", die kan je vinden in de reeks onderaan, onder "move" en "rotate" enzovoort -Klik op je model van de fakkel -Klik hierna op het model van de molotov coctail -Nu zouden deze twee één model moeten vormen -> lukt niet. Komt het ook op hetzelfde neer als ik in de 'hiërarchie' kolom het ene model in de hiërarchie van het andere model sleep? Dat heb ik al eerder gedaan, en het resultaat zie je in mijn vorige posts. Nee, dat is niet hetzelfde. Je hangt namelijk je fakkel-model vast aan het model van de molotov, zodat die één worden. Waarom lukt het niet? Reageren
jvj Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 -Importeer de standaard molotov coctail -Importeer als tweede je model van de fakkel, enkel het model -Zorg dat je fakkel even hoog komt als de hals van de fles, zodat de vlam op de juiste plaats zit -Plaats de groene dummie naar het handvat van de fakkel, zonder dat iets anders meebeweegt -Kies de optie "attach", die kan je vinden in de reeks onderaan, onder "move" en "rotate" enzovoort -Klik op je model van de fakkel -Klik hierna op het model van de molotov coctail -Nu zouden deze twee één model moeten vormen -> lukt niet. Komt het ook op hetzelfde neer als ik in de 'hiërarchie' kolom het ene model in de hiërarchie van het andere model sleep? Dat heb ik al eerder gedaan, en het resultaat zie je in mijn vorige posts. Nee, dat is niet hetzelfde. Je hangt namelijk je fakkel-model vast aan het model van de molotov, zodat die één worden. Waarom lukt het niet? Dit ziet er niet normaal uit he? En de laatste errors kreeg ik toen ik klikte op het eindpunt, de dummy dus. Reageren
LSDesign Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Ik las je PB (aan de late kant ) maar ik zou me hier geen raad mee weten. Ikzelf heb dit nog nooit meegemaakt. Reageren
jvj Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) Senne, of iemand anders, wil je ze even attachen zoals je zei in je stappenplan? Alle andere stappen zijn al gedaan. Download En als je wilt, aub even zeggen hoe je ze hebt attached. Bewerkt: 23 juni 2010 door jvj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.