Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Jammer.

Maar een vraag. Ik snap helemaal niks van het spel. Met het beste elftal tegen het slechste elftal verlies ik nog met 25-0. (Ja echt :() Wie wilt mij het astublieft uitleggen. danku!

Lol, en hij staat ook op Amateur?

Ja :7

Dan heb je twee opties:

- Of je bent heel slecht, maar dan ook SUPER slecht

- Of je zit gewoon de verkeerde knopjes in te drukken :7

Het 2e. Ik weet het zeker want als ik wil scoren schiet ik heel zachtjes. maar 1e zal ook wel zijn :puh: (Leg mn is uit dan) Btw console = PC :D

Speel je met een xbox controller op de pc? Zo niet, doe dit dan wel :)

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Moet je dan een hele nieuwe carrière beginnen? :o

Dat hoeft op zich niet. Ik kreeg ook aanbiedingen van Manchester United, Manchester City en wat andere grote clubs, maar omdat ik bij Arsenal een topteam met grote spelers en talenten had opgebouwd, zijn de selecties van die teams niet meer op volle sterkte. Sowieso moet je het dan doen met hetzelfde budget als wanneer je een carrière begint, dus je kunt net zo goed een nieuwe starten.

Geplaatst:

Jammer.

Maar een vraag. Ik snap helemaal niks van het spel. Met het beste elftal tegen het slechste elftal verlies ik nog met 25-0. (Ja echt :() Wie wilt mij het astublieft uitleggen. danku!

Lol, en hij staat ook op Amateur?

Ja :7

Dan heb je twee opties:

- Of je bent heel slecht, maar dan ook SUPER slecht

- Of je zit gewoon de verkeerde knopjes in te drukken :7

Het 2e. Ik weet het zeker want als ik wil scoren schiet ik heel zachtjes. maar 1e zal ook wel zijn :puh: (Leg mn is uit dan) Btw console = PC :D

Speel je met een xbox controller op de pc? Zo niet, doe dit dan wel :)

Ow. Hoe duur is een xbox controller dan ongeveer?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had 350 punten ofso online, vandaag ik en mn kameraad wat online potjes gedaan. Nu 610 punten :puh:

en 2 nieuwe troffee's gehaald :)

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst:

Hoe kan je met je xbox controller op je pc spelen dan ?

Een Xbox controller heeft een usb stick deraan, stop het in je pc en de knoppen voor de pc waar je de game mee bestuurt. Zal nu worden verandert in Xbox knoppen, denk ik. Ik heb zelf nog nooit met een Xbox controller gewerkt op de pc, maar ik denk dat het zo gaat :)

Geplaatst:

Ik heb dr geen USB-stick aanzitten hoor ?

Hoe laad jij je controller op dan? clown.gif

In een Xbox-controller moet je batterijen stoppen om te kunnen spelen.

Geplaatst:

Ik heb dr geen USB-stick aanzitten hoor ?

Hoe laad jij je controller op dan? clown.gif

In een Xbox-controller moet je batterijen stoppen om te kunnen spelen.

Oh, dat wist ik niet :puh:

Geplaatst:

Je had toch gelijk daan, ik was ff vergeten dat ik idd een oplaadbare batterij heb gekocht, en daar een USB bij zat :$

Maar zodra ik deze in mijn pc stop, doet hij niks, wat moet ik dan doen ?

Geplaatst:

Ik vraag het nog maar een keer:

Ik heb met Ajax de halve finale gehaald van de Champions League, maar de enige club die mij wil is Real Betis uit Spanje. :7

Mijn reputatie is overigens vijf sterren.

Geplaatst:

Je had toch gelijk daan, ik was ff vergeten dat ik idd een oplaadbare batterij heb gekocht, en daar een USB bij zat :$

Maar zodra ik deze in mijn pc stop, doet hij niks, wat moet ik dan doen ?

Geen idee, je kunt het denk ik beter aan iemand vragen met een XBOX-controller :puh: Maar ik dacht dat het bij de xbox net zo zou werken als bij de PS3, gewoon USB aansluiten en je laadt hem op.

Geplaatst:

Ik vraag het nog maar een keer:

Ik heb met Ajax de halve finale gehaald van de Champions League, maar de enige club die mij wil is Real Betis uit Spanje. :7

Mijn reputatie is overigens vijf sterren.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik had nog een seizoen doorgespeeld, maar kreeg dezelfde biedingen. Ik ben nu maar gestopt met Career Mode en doe wat verschillende Beker-wedstrijden in verschillende competities. Beetje afwisseling. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...