Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Het helemaal uit de doeken doen is onbegonnen werk; daarvoor is het teveel veranderd.

Het komt er eigenlijk op neer dat EA de oude Coach Mode gewoon heeft weggegooid, en opnieuw begonnen is, from scratch. Het heet nu geen Coach Mode meer, maar Carrière Mode. Dit omdat het nu is samengevoegd met Be-A-Pro. Carrière Mode biedt dus deze twee speltypes, plus een nieuwe combinatie waarbij je zowel de coach als een speler bent. Verder is het menu ook helemaal omgegooid. Het is allemaal wat beknopter, maar een leuke nieuwigheid is wel dat je nu allerlei interessante (Weliswaar ingame) voetbalnieuwtjes te zien krijgt. Als er een belangrijke speler is geblesseerd, er een grote transfer is gedaan, etc. krijg je dat allemaal te zien in de vorm van een leuk krantenartikeltje. Ook het transfersysteem is aangepast. Je kunt transfers nu specifieker afhandelen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een speler voor slechts drie maanden uit te lenen, en is het mogelijk om hem terug te halen als hij ineens nodig blijkt. Verder moet je nu individuele onderhandelingen voeren met zowel club als speler. Ook speelt de rol van de speler binnen het team meer mee. Voor een basisspeler moet je de hoofdprijs betalen, terwijl je voor een bankzitter soms nog een beetje kunt afdingen.

Mocht je er echt alles over willen weten, dan kun je het beste een van de grotere voetbalfora bezoeken.

Wel weer terugkomen hierheen, he. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik ben nu bezig met fifa coach mode bij ajax, God wat een lekkere gameplay ik heb nu de samba de janeiro song van ek 2008 ook als song voor men doelpunt te vieren, en als ik een wedstrijd verlies speelt ie linkin park-iridescent af.

Ook vind ik t wel handig dat je spelers kunt verbeteren vanaf 't begin, zo kan ik de eredivisie tog wat sterker maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst ook verschillende sounds voor mijn goals. Alleen wat jammer is (en dat is de reden dat ik het uitgezet heb) is dat je dat ook hoort als je uit speelt. Als ik bijvoorbeeld tegen PSV moet en hun scoren hoor je niks qua muziek, maar als ik scoor dan gaat het hele stadion los. Beetje onrealistisch als je muziek draait bij een uit-doelpunt, het is juist mooi om ze stil te krijgen. :D Als je dit kan aanpassen hoor ik het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst ook verschillende sounds voor mijn goals. Alleen wat jammer is (en dat is de reden dat ik het uitgezet heb) is dat je dat ook hoort als je uit speelt. Als ik bijvoorbeeld tegen PSV moet en hun scoren hoor je niks qua muziek, maar als ik scoor dan gaat het hele stadion los. Beetje onrealistisch als je muziek draait bij een uit-doelpunt, het is juist mooi om ze stil te krijgen. :D Als je dit kan aanpassen hoor ik het graag.

Was bij Nederland - Zweden ook zo. Bij elk doelpunt van Nederland werd er muziek afgedraait, maar toen Zweden scoorde hoorde je niks. :puh:

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat begrijp ik, maar ik heb het over uit-wedstrijden. Als ik met Ajax speel, uit tegen PSV en ik scoor dan hoor je alleen muziek bij Ajax terwijl ik uit speel. Beetje onrealistisch dat PSV in eigen huis muziek afspeelt wanneer de tegenstander scoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet weer twee aardig lastige potjes gespeeld tegen Empire. De eerste was vooral een super leuk potje. Het was VfL Wolfsburg tegen CSKA Moskou, welke 2-1 is geworden in het voordeel van mij. Mijn keeper moest overigens wel drie keer een 1-op-1 pareren. De 2-0 was een prachtige vrije trap, onder kant lat. De overige twee goals waren mooi uitgespeelde aanvallen.

De tweede wedstrijd was PSG tegen Benfica, welke 2-0 werd in het voordeel van mij. Ook hier kwam ik een aantal keer goed weg door de keeper. Een leuk countertje erna en daar was de voorsprong. Ook de 2-0 was gemaakt door een counter na een goede redding van mijn keeper tegen een mooie inzet van Empire's Benfica.

Al met al spannende wedstrijdjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat begrijp ik, maar ik heb het over uit-wedstrijden. Als ik met Ajax speel, uit tegen PSV en ik scoor dan hoor je alleen muziek bij Ajax terwijl ik uit speel. Beetje onrealistisch dat PSV in eigen huis muziek afspeelt wanneer de tegenstander scoort.

Ja, dat begrijp ik wel. Misschien dat het ook een fout is van FIFA 11. Zelf had ik ook een keer muziek op het spel gezet dat zou moeten worden afgespeeld, wanneer er gescoord zou worden. In plaats daarvan werd die muziek in het menu afgespeeld en helemaal niet als er gescoord werd.

Link to comment
Delen op andere websites

En twee wedstrijden tegen Ikkes gespeeld zonet. Pff, dat was me toch lastig. De eerste wedstrijd verloren, met 0-2 dacht ik. Hij was Arsenal, ik de rivaal Tottenham. De tweede wedstrijd was Sporting tegen Fulham. Ik werd aardig weggetikt, maar toch met 2-1 gewonnen. Wat een heerlijke, lastige, wedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

En twee wedstrijden tegen Ikkes gespeeld zonet. Pff, dat was me toch lastig. De eerste wedstrijd verloren, met 0-2 dacht ik. Hij was Arsenal, ik de rivaal Tottenham. De tweede wedstrijd was Sporting tegen Fulham. Ik werd aardig weggetikt, maar toch met 2-1 gewonnen. Wat een heerlijke, lastige, wedstrijden.

Moet je er wel even bijvertellen dat de 2-1 in de 88ste minuut viel door een prachtig eigen doelpunt :puh: Maar het was me een genoegen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren tegen een Nederlander gespeeld, hij koos Ajax, ik dacht: Ik wees eens aardig dus kies ik maar PSV. Vervolgens loopt hij gelijk vast in m 'n verdediging, ik counter met Toivonen en Kotszak in de 4de minuut dus gelijk een goal leaved die knuppel.

Of een keer met 3-0 achterstaan en vervolgens in de 2de helft met 3-5 voorstaan, dat is ook wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Carriere begonnen bij Aston Villa

Vriendschappelijk

17 Juli 2010

Aston Villa 3 - 0 OGC Nice

'26 Young 1-0

'78 Carlos Cuellar 2-0

'89 Young 3-0

Vriendschappelijk

24 Juli

Vasco Da Gama 0 -4 Aston Villa

'17 Young 0-1

'39 Petrov 0-2

'44 Young 0-3

67 Downing 0-4

Vriendschappelijk

31 Juli 2010

Aston Villa 3- 3 AC Milan

'7 Young 1-0

'20 Robinho 1-1 (P)

'36 Carew 2-1

'55 Abate 2-2

'63 Robinho 2-3

'67 Young 3-3

Transfers

Santa Cruz (Manchester City) -> Aston Villa

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, waarom kreeg jij een penalty tegen? Ik heb dat nooit. Ik doe altijd rustig in het strafschopgebied. Alleen daar buiten pak ik wel eens wat kaarten. :$

Nou, ik trapte Ibrahimovic de blessure in :$

En later in de 60ste minuut, kreeg ik weer een penalty maar die miste hij gelukkig :$

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...