Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

PS3

Heb je dit vaker of niet? Misschien helpt het om de Playstation eens helemaal opnieuw op te starten. Anders zou ik het zelf ook niet weten.

Heb dit sinds vanavond, heb de game en de PS3 al opnieuw opgestart verscheidene keren.

Oh wacht, hij doet het inmiddels weer :) Bedankt voor de hulp Visser!

Bewerkt: door Guardado
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

PS3, xbox zuigt daarmee.

WTF!? Wat is dat nou weer voor opmerking. Dit is gewoon weer fanboy gedrag. De een vind xbox beter en de andere ps3. Maar dat xbox zuigt, is helemaal een verkeerde opmerking. Btw ik vind de controller van de xbox beter in de hand liggen dan die van de ps3. Het maakt niet uit op welk console je speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor welke console is Fifa 11 nu juist fijn? Want op de PC ben ik er niet zo blij mee..

Mn broer wilt hem op de PS3 kopen.

Ik hoop dat je een Xbox hebt, zo niet koop dan een Xbox controller. En sluit hem aan op je pc :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de verdienste van Doelman niet halen waarbij je 30 keer een 1-op-1 redding moet voltooien. Ik heb er 25, maar de laatste 5 willen op geen enkele manier. Als ik ze er doorheen laat en de keeper pakt ze komt er ook geen één bij. Iemand een idee hoe je deze kan halen? Heb Semi-pro en wereldklasse als niveau's al geprobeerd.

Het is verdienste 36 van Doelman.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de verdienste van Doelman niet halen waarbij je 30 keer een 1-op-1 redding moet voltooien. Ik heb er 25, maar de laatste 5 willen op geen enkele manier. Als ik ze er doorheen laat en de keeper pakt ze komt er ook geen één bij. Iemand een idee hoe je deze kan halen? Heb Semi-pro en wereldklasse als niveau's al geprobeerd.

Het is verdienste 36 van Doelman.

Ik zal is kijken straks of ik die probleem ook heb.

Bedoel in de wedstrijd of gewoon die trainingmode?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de verdienste van Doelman niet halen waarbij je 30 keer een 1-op-1 redding moet voltooien. Ik heb er 25, maar de laatste 5 willen op geen enkele manier. Als ik ze er doorheen laat en de keeper pakt ze komt er ook geen één bij. Iemand een idee hoe je deze kan halen? Heb Semi-pro en wereldklasse als niveau's al geprobeerd.

Het is verdienste 36 van Doelman.

Ben je er zeker van dat je in carrière mode speelt? Dat is samen met een moeilijkheidsgraad van semi-pro+ namelijk wel noodzakelijk wil je die verdienste vrij spelen.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de verdienste van Doelman niet halen waarbij je 30 keer een 1-op-1 redding moet voltooien. Ik heb er 25, maar de laatste 5 willen op geen enkele manier. Als ik ze er doorheen laat en de keeper pakt ze komt er ook geen één bij. Iemand een idee hoe je deze kan halen? Heb Semi-pro en wereldklasse als niveau's al geprobeerd.

Het is verdienste 36 van Doelman.

Ik zal is kijken straks of ik die probleem ook heb.

Bedoel in de wedstrijd of gewoon die trainingmode?

Gewoon in een normale wedstrijd (Aftrap, carrière en online). Ik krijg ze er maar niet bij.

Ik kan de verdienste van Doelman niet halen waarbij je 30 keer een 1-op-1 redding moet voltooien. Ik heb er 25, maar de laatste 5 willen op geen enkele manier. Als ik ze er doorheen laat en de keeper pakt ze komt er ook geen één bij. Iemand een idee hoe je deze kan halen? Heb Semi-pro en wereldklasse als niveau's al geprobeerd.

Het is verdienste 36 van Doelman.

Ben je er zeker van dat je op minstens semi=pro speelt en in carrière mode?

Ja, dat weet ik 100% zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer 't eens met Lyon te doen, ik sta er nog steeds verstelt van. Wat een heerlijk, snel team. Alleen nu speel ik tegen Inter in de Champions League. Nog steeds 0-0 na 60 minuten :puh:

Hoe kun je in de Champions League spelen?

Door kampioen te worden in seizoen 1 en verder. In seizoen 1 kun je nog niet Champions League spelen, dit kan pas nadat je minimaal één keer heel hoog bent geëindigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel met Ajax in carrière en speel vaak gelijk en verlies of win af en toe. Kom dus nooit echt hoog ranked. Maar dat boeit mij niet zo, ik deed 't meer voor de verdiensten en ben nu ook even gestopt met carrière. Ben toch al een tijdje 16/16 aanvoerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...