Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel!

EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd.

EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min.

EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Wat het nou is. Ik heb er helemaal geen last van, het komt wel een keertje voor ofzo, maar het is niet zo dat hij dat 4x in een wedstrijd doet. Ik speel btw op de xbox ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel!

EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd.

EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min.

EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen...

Als je de publieksnummers, muziekjes na de goals etc. eruit haalt heb je hier als het goed is geen last meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel!

EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd.

EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min.

EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen...

Als je de publieksnummers, muziekjes na de goals etc. eruit haalt heb je hier als het goed is geen last meer van.

Hoe haal je die eruit eigenlijk? Ik had een keer een liedje in het spel gezet die afgespeeld moest worden na een goal, maar er is iets mis gegaan, want het wordt niet na een goal afgespeeld. Wel word het lied continu afgespeeld als ik in het menu ben. Als ik het er dan probeer uit te halen kan ik het nergens vinden om het te verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag uit m'n luie stoel gekomen en Fifa 11 gekocht. Ik moet zeggen dat de bewegingen lekkerder werken van de spelers. Ik zal vandaag misschien beginnen met carrière. Iemand een suggestie voor een team?

Heeft trouwens iemand enig idee hoe je een strafschop moet benutten, want bij mij gaan ze steeds hoog over terwijl ik op dat balkje rechtsonder altijd in het groene uitkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag uit m'n luie stoel gekomen en Fifa 11 gekocht. Ik moet zeggen dat de bewegingen lekkerder werken van de spelers. Ik zal vandaag misschien beginnen met carrière. Iemand een suggestie voor een team?

Heeft trouwens iemand enig idee hoe je een strafschop moet benutten, want bij mij gaan ze steeds hoog over terwijl ik op dat balkje rechtsonder altijd in het groene uitkom.

Je moet met het richten van je schot heel precies timen. Laat je de stick te snel los, dan zal de bal door het midden gaan; laat je te laat los, dan vliegt de bal ver over of naast. Het is even oefenen, maar het moet te doen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag uit m'n luie stoel gekomen en Fifa 11 gekocht. Ik moet zeggen dat de bewegingen lekkerder werken van de spelers. Ik zal vandaag misschien beginnen met carrière. Iemand een suggestie voor een team?

Heeft trouwens iemand enig idee hoe je een strafschop moet benutten, want bij mij gaan ze steeds hoog over terwijl ik op dat balkje rechtsonder altijd in het groene uitkom.

Je moet met het richten van je schot heel precies timen. Laat je de stick te snel los, dan zal de bal door het midden gaan; laat je te laat los, dan vliegt de bal ver over of naast. Het is even oefenen, maar het moet te doen zijn.

Toevoeging: Volgens mij kan je ook de tutorial bekijken en oefenen waar je de ''ring'' ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...