Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Dat ligt helemaal aan jou speelstijl. Als je veel over de flanken speelt, kun je beter 4-3-3 doen dan 4-4-2. Als je vaak door het midden aanvalt is 4-4-2 weer beter dan 4-3-3. Je kan zelfs kijken of je misschien erg goed bent in verdedigen, dan kan je zelfs bijvoorbeeld 3-4-3 proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Dat ligt helemaal aan jou speelstijl. Als je veel over de flanken speelt, kun je beter 4-3-3 doen dan 4-4-2. Als je vaak door het midden aanvalt is 4-4-2 weer beter dan 4-3-3. Je kan zelfs kijken of je misschien erg goed bent in verdedigen, dan kan je zelfs bijvoorbeeld 3-4-3 proberen.

Ooww.. bedankt. Hier heb ik wel wat aan. Ik ga gewoon wat opstelling uitproberen en wat mij het beste bevalt ga ik dan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

@Paul, je kan Vdownloader downloaden. Dat programma zet YouTube video's om in MP4 bestandje (Of welk soort bestandje je ook wil :7)

En dit weekend krijg ik 40€ binnen door FIFA 11 te verkopen aan mijn broer :)

Ik heb het programma geinstalleerd maar ik kan de video niet converteren. Hij zegt dat ik hem daarvoor moet updaten naar de Pro versie maar dat kost geld en daar ga ik dus niet aan beginnen. Nog andere suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carreire gestart met Manchester United

4-4-2

Van der sar verkocht ik wil een jong teampje dus voor zijn plaats heb ik Akinfeev gekocht, Zit nog in de transfer periode. dus ik kan nog misschien wat talentjes kopen aangezien mn budget niet meer zoveel is.. 27mil.

Ik heb nog geen wedstrijd verloren nog niet :puh:

Ik speel op Regular soms wel pittige wedstrijden gespeelt, maar toch gewonnen op ten nipper na.

veder post ik later nog wel wat uitslaagjes

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carreire gestart met Manchester United

4-4-2

Van der sar verkocht ik wil een jong teampje dus voor zijn plaats heb ik Akinfeev gekocht, Zit nog in de transfer periode. dus ik kan nog misschien wat talentjes kopen aangezien mn budget niet meer zoveel is.. 27mil.

Ik heb nog geen wedstrijd verloren nog niet :puh:

Ik speel op Regular soms wel pittige wedstrijden gespeelt, maar toch gewonnen op ten nipper na.

veder post ik later nog wel wat uitslaagjes

Ik heb wel wat tips. Op het middenveld kan je Miralem Pjanic kopen. Zo kan je Giggs bijvoorbeeld wegdoen. Daarnaast voor in de verdediging David Luiz. Dat is echt een held. Beiden zijn nog jong, met aardig wat potentie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carreire gestart met Manchester United

4-4-2

Van der sar verkocht ik wil een jong teampje dus voor zijn plaats heb ik Akinfeev gekocht, Zit nog in de transfer periode. dus ik kan nog misschien wat talentjes kopen aangezien mn budget niet meer zoveel is.. 27mil.

Ik heb nog geen wedstrijd verloren nog niet :puh:

Ik speel op Regular soms wel pittige wedstrijden gespeelt, maar toch gewonnen op ten nipper na.

veder post ik later nog wel wat uitslaagjes

Ik heb wel wat tips. Op het middenveld kan je Miralem Pjanic kopen. Zo kan je Giggs bijvoorbeeld wegdoen. Daarnaast voor in de verdediging David Luiz. Dat is echt een held. Beiden zijn nog jong, met aardig wat potentie.

Bedankt voor de tips, vrijdag ga ik weer fifa doen aangezien ik weinig tijd heb nu.

Ik kan ze pas kopen als andere clubs mn spelers kopen die ik tekoop heb staan :(

Link to comment
Delen op andere websites

@Paul, je kan Vdownloader downloaden. Dat programma zet YouTube video's om in MP4 bestandje (Of welk soort bestandje je ook wil :7)

En dit weekend krijg ik 40€ binnen door FIFA 11 te verkopen aan mijn broer :)

Ik heb het programma geinstalleerd maar ik kan de video niet converteren. Hij zegt dat ik hem daarvoor moet updaten naar de Pro versie maar dat kost geld en daar ga ik dus niet aan beginnen. Nog andere suggesties?

G*dverd*mme! :{ K*tprogramma!

Heb ook ff die YouTube downloader gedownload, Vdownloader is down bij mij --'

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer Youtube Downloader eens. Een heel simpel programma waarmee je gemakkelijk de muziek van een filmpje kunt rippen. Je krijgt meteen een .MP3 bestandje, dus je hoeft ook niets meer te converteren. Update wel regelmatig naar de nieuwste versie, want anders kan het programma kuren gaan vertonen.

Bedankt! Het programma werkt prima. Ik heb alleen toch wel weer de standaard muziek ingesteld. De Champions League intro klinkt veel te zacht wanneer ik een doelpunt scoor. Dan maar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer Youtube Downloader eens. Een heel simpel programma waarmee je gemakkelijk de muziek van een filmpje kunt rippen. Je krijgt meteen een .MP3 bestandje, dus je hoeft ook niets meer te converteren. Update wel regelmatig naar de nieuwste versie, want anders kan het programma kuren gaan vertonen.

Bedankt! Het programma werkt prima. Ik heb alleen toch wel weer de standaard muziek ingesteld. De Champions League intro klinkt veel te zacht wanneer ik een doelpunt scoor. Dan maar niet.

Je kan je geluid ook aanpassen bij de geluidssettings, gewoon die van de goaltunes het hardst zetten en die anderen wat zachter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...