Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik ben blij dat ik Fifa11 niet heb gekocht, want er zitten toch altijd wel een stuk of 100 bugs in. :N

En noem die allen honderd dan eens op. Je weet dat erin elk spel bugs zit. Geen een spel is perfect.

Van Fifa10 dan (zo uit het blote hoofd, ik vergeet er gegarandeerd een aantal):

  1. Bij een aanname op de borst wachten de spelers een tijdje, totdat de bal op de grond licht. Erg onrealistisch.
  2. Als het 0-0 staat en je krijgt een goal tegen, worden je spelers plotseling drie klasses slechter. Slechte aanname, slechte pases, fysieke duels gaan allen verloren. En als je zelf eerst scoort is het precies andersom waardoor je makkelijk kan uitlopen tot 5-0 of zo.
  3. Je kan vaak niet fatsoenlijk terugspelen, omdat de camera (standaard view) niet je verdediging laat zien als de bal op het middenveld is. Natuurlijk heb je het plattegrondje eronder maar die wordt onzichtbaar als de bal onderin is.
  4. Vaak balverlies als je op volle snelheid naar voren loopt en er een verdediger het beeld komt binnenstormen, omdat de camera (standaard view) soms niet goed meebeweegt.
  5. Bij een-op-een kansen schieten ze zelden goed raak. Heel vaak op de keeper of naast. Een stift is vaak veel makkelijker.
  6. De scheidsrechter staat super vaak in de weg, ook al ziet hij de bal al 85 duizend uur aankomen.
  7. De scheidsrechter is partijdig! Soms maakt de tegenstander vijf super lompe tackles achter elkaar, maar krijgen er geen geel voor, soms zelfs geen vrije trap tegen. En als je dan zelf een keer lekker doorhaalt krijg je meteen geel. Dit wordt niet eens beïnvloed door uit/thuis spelen.
  8. Ook de lijnrechter heeft het vaak verkeerd, moet ik vaststellen als ik de herhaling drie keer in slow motion terug zie.
  9. Het weer slaat nergens op. Volgens EA regent het in Nederland van september tot november, dan gaat het drie maanden sneeuwen, en vervolgens regent het weer. En dan ook alleen maar, je speelt geen wedstrijd meer in het droge.
  10. Voorzetten mislukken vaak finaal. Ik heb de instellingen bij Hulp op voorzetten staan op CPU Hulp. Er staat bij dat de bal automatisch naar een tegenstander gaat bij de eerste of tweede paal. Maar bij mij gaan ze altijd naar de 16 meter lijn waar een middenvelder komt inlopen, wat ik ook doe.
  11. Soms gaan de makkelijkste slidings ontzettend fout, dan glijd de speler over de bal heen waardoor hij de speler raakt. Helemaal zuur als je daardoor je tweede gele kaart krijgt, want het gebeurt alleen als de bal werkelijk niet meer te missen is.
  12. In het speltype Coach gaat je reputatie ontzettend langzaam. Ik ben met PSV in de eerste twee seizoenen twee keer kampioen geworden en een keer Europees kampioen. In het derde seizoen sta ik eerste in de competitie en poule ECC. Maar mijn reputatie is nog maar 2.5 ster. Speel trouwens op wereldklasse.
  13. Het is veel te makkelijk. Tegenstander mist de eerste grote kans ALTIJD, en maken fout na fout.
  14. Vrij trap op rand 16 meter gebied gaat nooit erin, tenzij je het met een super goede speler doet.
  15. Tegenstander kan wel erg goed vrije trappen nemen, ongeveer een 40% score. Vaak ook nog tegen de verhoudingen in.

Dit is tenminste wat mij niet bevalt. Een spel heeft inderdaad altijd bugs, Fifa10 is het bug paradijs. Dit zijn de veel voorkomende fouten, maar ik heb ook vaak momenten dat er iets totaal niet klopt, maar omdat dat maar zelden gebeurt valt het niet zo op.

En ja inderdaad geen 100 maar het zijn er wel gewoon veel te veel.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ik Fifa11 niet heb gekocht, want er zitten toch altijd wel een stuk of 100 bugs in. :N

En noem die allen honderd dan eens op. Je weet dat erin elk spel bugs zit. Geen een spel is perfect.

Van Fifa10 dan (zo uit het blote hoofd, ik vergeet er gegarandeerd een aantal):

  1. Bij een aanname op de borst wachten de spelers een tijdje, totdat de bal op de grond licht. Erg onrealistisch.
  2. Als het 0-0 staat en je krijgt een goal tegen, worden je spelers plotseling drie klasses slechter. Slechte aanname, slechte pases, fysieke duels gaan allen verloren. En als je zelf eerst scoort is het precies andersom waardoor je makkelijk kan uitlopen tot 5-0 of zo.
  3. Je kan vaak niet fatsoenlijk terugspelen, omdat de camera (standaard view) niet je verdediging laat zien als de bal op het middenveld is. Natuurlijk heb je het plattegrondje eronder maar die wordt onzichtbaar als de bal onderin is.
  4. Vaak balverlies als je op volle snelheid naar voren loopt en er een verdediger het beeld komt binnenstormen, omdat de camera (standaard view) soms niet goed meebeweegt.
  5. Bij een-op-een kansen schieten ze zelden goed raak. Heel vaak op de keeper of naast. Een stift is vaak veel makkelijker.
  6. De scheidsrechter staat super vaak in de weg, ook al ziet hij de bal al 85 duizend uur aankomen.
  7. De scheidsrechter is partijdig! Soms maakt de tegenstander vijf super lompe tackles achter elkaar, maar krijgen er geen geel voor, soms zelfs geen vrije trap tegen. En als je dan zelf een keer lekker doorhaalt krijg je meteen geel. Dit wordt niet eens beïnvloed door uit/thuis spelen.
  8. Ook de lijnrechter heeft het vaak verkeerd, moet ik vaststellen als ik de herhaling drie keer in slow motion terug zie.
  9. Het weer slaat nergens op. Volgens EA regent het in Nederland van september tot november, dan gaat het drie maanden sneeuwen, en vervolgens regent het weer. En dan ook alleen maar, je speelt geen wedstrijd meer in het droge.
  10. Voorzetten mislukken vaak finaal. Ik heb de instellingen bij Hulp op voorzetten staan op CPU Hulp. Er staat bij dat de bal automatisch naar een tegenstander gaat bij de eerste of tweede paal. Maar bij mij gaan ze altijd naar de 16 meter lijn waar een middenvelder komt inlopen, wat ik ook doe.
  11. Soms gaan de makkelijkste slidings ontzettend fout, dan glijd de speler over de bal heen waardoor hij de speler raakt. Helemaal zuur als je daardoor je tweede gele kaart krijgt, want het gebeurt alleen als de bal werkelijk niet meer te missen is.
  12. In het speltype Coach gaat je reputatie ontzettend langzaam. Ik ben met PSV in de eerste twee seizoenen twee keer kampioen geworden en een keer Europees kampioen. In het derde seizoen sta ik eerste in de competitie en poule ECC. Maar mijn reputatie is nog maar 2.5 ster. Speel trouwens op wereldklasse.
  13. Het is veel te makkelijk. Tegenstander mist de eerste grote kans ALTIJD, en maken fout na fout.
  14. Vrij trap op rand 16 meter gebied gaat nooit erin, tenzij je het met een super goede speler doet.
  15. Tegenstander kan wel erg goed vrije trappen nemen, ongeveer een 40% score. Vaak ook nog tegen de verhoudingen in.

Dit is tenminste wat mij niet bevalt. Een spel heeft inderdaad altijd bugs, Fifa10 is het bug paradijs. Elk jaar zou het beter zijn, maar elk jaar zijn het alleen maar andere bugs.

En ja inderdaad geen 100 maar het zijn er wel gewoon veel te veel.

Er werd gevraagd naar de bugs van FIFA 11, niet van FIFA 10. Tenzij jij wil zeggen dat de bugs van FIFA 10 ook standaard in 11 zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt Fifa 11, aangezien ik wel een paar bugs herken. Ik ga even in op degene die niet waar zijn in mijn ogen.

Punt 1, kan je zelf beslissen om de bal mee te nemen in de lucht. Dit doe je door (op de PS3) de rechter joystick te bewegen.

Punt 2, kan je veranderen door een wisselspeler in te brengen die de ploeg weer onder controle krijgt.

Punt 3, klopt wel.

Punt 4, pass functie? :puh:

Punt 5, klopt, en dat is ook al gezegd door EA: het scoren van 1-op-1 kansen is moeilijker, ook lobs zijn moeilijker geworden. Probeer eens een tikje opzij en dan schieten. Gaat er gegarandeerd in.

Punt 6, nooit last van..

Punt 7, dit kan kloppen. Er zitten vele scheidsrechters in die allemaal een eigen niveau hebben. Het kan dus zijn dat je tegen dit soort scheidsrechters aanloopt. Best realistisch, als je kijkt naar het Eredivisie voetbal in Nederland.

Punt 8, ook geen last van..

Punt 9, tsja, dit weet ik niet. Heb alleen nog maar in Spanje gespeeld, waar het weer lekker meezit, veel zon etc.

Punt 10, ik krijg de bal gewoon mooi op de eerste of tweede paal. Ik scoor erg vaak uit een voorzet.

Punt 11, klopt af en toe. Soms heb je ook de moeilijkste slidings die wél lukken. Best grappig.

Punt 12, ik ben na één seizoen al 2,5 sterren :)

Punt 13, ik krijg meestal een tegendoelpunt bij de eerste kans van hun (een echte kans dan..)

Punt 14, een vrije trap bij de 16 schiet ik er altijd wel in. Gewoon lekker hard in knallen.

Punt 15, bij mij hebben ze nog nooit gescoord uit een vrije trap.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ik Fifa11 niet heb gekocht, want er zitten toch altijd wel een stuk of 100 bugs in. :N

En noem die allen honderd dan eens op. Je weet dat erin elk spel bugs zit. Geen een spel is perfect.

Van Fifa10 dan (zo uit het blote hoofd, ik vergeet er gegarandeerd een aantal):

  1. Bij een aanname op de borst wachten de spelers een tijdje, totdat de bal op de grond licht. Erg onrealistisch.
  2. Als het 0-0 staat en je krijgt een goal tegen, worden je spelers plotseling drie klasses slechter. Slechte aanname, slechte pases, fysieke duels gaan allen verloren. En als je zelf eerst scoort is het precies andersom waardoor je makkelijk kan uitlopen tot 5-0 of zo.
  3. Je kan vaak niet fatsoenlijk terugspelen, omdat de camera (standaard view) niet je verdediging laat zien als de bal op het middenveld is. Natuurlijk heb je het plattegrondje eronder maar die wordt onzichtbaar als de bal onderin is.
  4. Vaak balverlies als je op volle snelheid naar voren loopt en er een verdediger het beeld komt binnenstormen, omdat de camera (standaard view) soms niet goed meebeweegt.
  5. Bij een-op-een kansen schieten ze zelden goed raak. Heel vaak op de keeper of naast. Een stift is vaak veel makkelijker.
  6. De scheidsrechter staat super vaak in de weg, ook al ziet hij de bal al 85 duizend uur aankomen.
  7. De scheidsrechter is partijdig! Soms maakt de tegenstander vijf super lompe tackles achter elkaar, maar krijgen er geen geel voor, soms zelfs geen vrije trap tegen. En als je dan zelf een keer lekker doorhaalt krijg je meteen geel. Dit wordt niet eens beïnvloed door uit/thuis spelen.
  8. Ook de lijnrechter heeft het vaak verkeerd, moet ik vaststellen als ik de herhaling drie keer in slow motion terug zie.
  9. Het weer slaat nergens op. Volgens EA regent het in Nederland van september tot november, dan gaat het drie maanden sneeuwen, en vervolgens regent het weer. En dan ook alleen maar, je speelt geen wedstrijd meer in het droge.
  10. Voorzetten mislukken vaak finaal. Ik heb de instellingen bij Hulp op voorzetten staan op CPU Hulp. Er staat bij dat de bal automatisch naar een tegenstander gaat bij de eerste of tweede paal. Maar bij mij gaan ze altijd naar de 16 meter lijn waar een middenvelder komt inlopen, wat ik ook doe.
  11. Soms gaan de makkelijkste slidings ontzettend fout, dan glijd de speler over de bal heen waardoor hij de speler raakt. Helemaal zuur als je daardoor je tweede gele kaart krijgt, want het gebeurt alleen als de bal werkelijk niet meer te missen is.
  12. In het speltype Coach gaat je reputatie ontzettend langzaam. Ik ben met PSV in de eerste twee seizoenen twee keer kampioen geworden en een keer Europees kampioen. In het derde seizoen sta ik eerste in de competitie en poule ECC. Maar mijn reputatie is nog maar 2.5 ster. Speel trouwens op wereldklasse.
  13. Het is veel te makkelijk. Tegenstander mist de eerste grote kans ALTIJD, en maken fout na fout.
  14. Vrij trap op rand 16 meter gebied gaat nooit erin, tenzij je het met een super goede speler doet.
  15. Tegenstander kan wel erg goed vrije trappen nemen, ongeveer een 40% score. Vaak ook nog tegen de verhoudingen in.

Dit is tenminste wat mij niet bevalt. Een spel heeft inderdaad altijd bugs, Fifa10 is het bug paradijs. Dit zijn de veel voorkomende fouten, maar ik heb ook vaak momenten dat er iets totaal niet klopt, maar omdat dat maar zelden gebeurt valt het niet zo op.

En ja inderdaad geen 100 maar het zijn er wel gewoon veel te veel.

Ik wou over fifa 11, fifa 10 is weer een ander spel. En nog wat aanmerkingen

2. Dat is realisme, ik weet niet of jezelf ook voetbal, maar ik heb weleens meegemaakt, dat wij in de slotfase een tegendoelpunt kregen en dan baal je en kun je niet meer zo goed spelen

5. FIFA 11 is het stiften moeilijker. Het kan ook goed zijn dat jij hem slecht inschiet

Dit zijn er een paar waar ik niet mee eens ben, er zijn nog wel meer maar ik ben te lam om ze erut te halen. Dus ik vind dat jij helemaal geen oordeel kunt vellen over fifa 11 en alleen fifa 10 en daar zitten nog niet eens goede argumenten bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb tot nu toe nog niet echt veel Bugs gehad, alleen een paar vast lopers :duh:

Hier heb ik ook wel eens last van. Als ik op start druk (hoofdmenu) in een wedstrijd, loopt het spel soms wel eens vast. Erg frustrerend als je voor staat. Hebben meerderen hier last van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor mensen continu klagen over haperingen, vastlopers, beeld dat een paar seconden bevriest...maar ik heb tot nu toe helemaal nergens last van gehad. Blij toe, want na het foutenfestijn van FIFA 10 was ik wel toe aan een potje zorgeloos voetballen.

Oh, en even afkloppen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Keeper spelen bij de career is echt irritant. Sommige matchen moet ik niets pakken dus 6.0 en toch daalt mijn punt vb 4/9 naar 3/9. Ik vind dat niet eerlijk.

Klopt helemaal, ik ben steeds 5 wedstrijden reserve mag ik 1 wedstrijd spelen hoppa weer niet goed genoeg, hoogste wat ik haalde was 8,4 was ook maar 1x.

(Sorry Visser voor mijn woordengebruik op MSN)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor mensen continu klagen over haperingen, vastlopers, beeld dat een paar seconden bevriest...maar ik heb tot nu toe helemaal nergens last van gehad. Blij toe, want na het foutenfestijn van FIFA 10 was ik wel toe aan een potje zorgeloos voetballen.

Oh, en even afkloppen natuurlijk.

Dan heb je geluk, want ik heb er vaak last van. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Kan iemand dit in de begin post zetten?

:tu:

Word tijd dat ik wat chants etc ga toevoegen.

>>> Door Kai-ShockWave: Done. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...