Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Rooney heeft zeker direct een basisplaats. De transfersom was aardig hoog, dus die werd meteen geaccepteerd. Overigens heb ik drie keer op Sergio Ramos geboden. Uiteindelijk wou Real Madrid er 76 miljoen voor hebben, dus dat voorstel heb ik geaccepteerd. Ook een zootje salaris geboden en die had ik ook binnen.

Lloris, tsja. Die heb ik tot nu toe in elke Fifa gekocht haha. Heldje :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Lloris is inderdaad een geweldige keeper. Hij heeft dankzij zijn leeftijd ook de mogelijkheid om nóg beter te worden dan dat hij al is.

€76.000.000 voor Ramos betalen lijkt me wel erg veel. Voor dat geld kun je ook een aantal jeugdige talenten kopen, wiens 'peak' misschien nog wel hoger ligt dan bij Ramos. De Vrij van jouw zo geliefde Feyenoord heeft bijvoorbeeld een peak van 88. Daar haal je uiteindelijk veel meer uit, want je koopt 'm voor een schijntje en kunt 'm bij het begin van zijn 'aftakeling' met veel winst doorverkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, jullie zijn al aardig ver en hebben ook nog eens geld. Ik ben nu bezig met Ajax en zit nu op 3/4 van het 1e seizoen. Spannende strijd. PSV en Twente staat dicht achter me met paar punten verschil. Ik begon met 3 miljoen aan transfergeld. Inmiddels veel verkocht en verhuurd en zit ik nu op 10 miljoen. Alleen nog niks kunnen kopen in de winterperiode, alles is persoonlijk afgewezen vanwege me reputatie die nog laag staat (logisch). Wel grappig om te zien dat me spitsen El Hamdaoui en Suarez telkens tegelijk scoren. Ze staan bovenaan de lijst met allebei 22 doelpunten. Gaat steeds gelijk op. Nog een paar jaar Ajax en als ik genoeg gewonnen heb dan ga ik naar een buitenlandse club. Opbouwen naar een steeds grotere club. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Is de careermode leuker dan bij FIFA10? Zo ja, dan ga ik binnenkort maar is FIFA11 kopen. :)

Ja, nu wordt je tenminste bij de club betrokken. Je moet meer doen dan alleen spelen.

Ja, en is die geldbug eruit?

Tot nu heb ik de bug nog niet meegemaakt.

Lloris is inderdaad een geweldige keeper. Hij heeft dankzij zijn leeftijd ook de mogelijkheid om nóg beter te worden dan dat hij al is.

€76.000.000 voor Ramos betalen lijkt me wel erg veel. Voor dat geld kun je ook een aantal jeugdige talenten kopen, wiens 'peak' misschien nog wel hoger ligt dan bij Ramos. De Vrij van jouw zo geliefde Feyenoord heeft bijvoorbeeld een peak van 88. Daar haal je uiteindelijk veel meer uit, want je koopt 'm voor een schijntje en kunt 'm bij het begin van zijn 'aftakeling' met veel winst doorverkopen.

Ja, maar zie je De Vrij al bij Barcelona spelen? Helaas zit het scouten er niet meer in, aangezien ik daar altijd veel gebruik van maakte. Nu zou ik zo niet weten hoe ik aan jonge talenten moet komen. Maargoed, daar verzin ik binnenkort wel even wat op.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, jullie zijn al aardig ver en hebben ook nog eens geld. Ik ben nu bezig met Ajax en zit nu op 3/4 van het 1e seizoen. Spannende strijd. PSV en Twente staat dicht achter me met paar punten verschil. Ik begon met 3 miljoen aan transfergeld. Inmiddels veel verkocht en verhuurd en zit ik nu op 10 miljoen. Alleen nog niks kunnen kopen in de winterperiode, alles is persoonlijk afgewezen vanwege me reputatie die nog laag staat (logisch). Wel grappig om te zien dat me spitsen El Hamdaoui en Suarez telkens tegelijk scoren. Ze staan bovenaan de lijst met allebei 22 doelpunten. Gaat steeds gelijk op. Nog een paar jaar Ajax en als ik genoeg gewonnen heb dan ga ik naar een buitenlandse club. Opbouwen naar een steeds grotere club. ^^

Zo doe ik het ook altijd, meestal dan naar een iets mindere buitenlandse, dan een topclub en dan weer terug naar Ajax. :D

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu echt te twijfelen of ik FIFA 11 zal kopen.. :S Het is niet heel lang geleden dat ik FIFA 10 heb gekocht maar de coach mode is me nooit echt goed bevallen en heb daarmee nog maar twee seizoenen gespeeld. Ik speel wel heel veel oefenwedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow! Als ik al die reacties hierboven lees over transfers en alles wat met coachen te maken heeft ben ik bang dat ik de Carreer mode verkeerd speel. Ik doe nu namelijk speler/coach maar ik ga me echt niet verdiepen in transfers en alles wat daar om heen hangt. Ik denk dat ik maar is een nieuwe Carreer moet starten... maar dan gewoon als speler. Welke club raden jullie dan voor mij aan en waarom? Ik heb niet echt een 'favorieté' club dus alles is mogelijk. Spelen jullie eigenlijk ook met zo'n virtual pro of doen jullie daar niet aan?

Sorry voor al die vragen maar ik ben nieuwsgierig naar hoe de échte FIFA-speler z'n game beleeft.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Wow! Als ik al die reacties hierboven lees over transfers en alles wat met coachen te maken heeft ben ik bang dat ik de Carreer mode verkeerd speel. Ik doe nu namelijk speler/coach maar ik ga me echt niet verdiepen in transfers en alles wat daar om heen hangt. Ik denk dat ik maar is een nieuwe Carreer moet starten... maar dan gewoon als speler. Welke club raden jullie dan voor mij aan en waarom? Ik heb niet echt een 'favorieté' club dus alles is mogelijk. Spelen jullie eigenlijk ook met zo'n virtual pro of doen jullie daar niet aan?

Sorry voor al die vragen maar ik ben nieuwsgierig naar hoe de échte FIFA-speler z'n game beleeft.

Cheers :bier:

paul007

Als speler zou ik beginnen bij één van de laagste clubs. Neem bijvoorbeeld een club uit de Coca Cola League 2 (Engeland). Zo kan je je tenminste bewijzen en hoger op komen. Het is een avontuur zoals de normale spelers hem ook beleven. Je start namelijk nooit meteen bij een topclub :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nog niet eens op 1/4 van het seizoen denk ik. :7

Ik speel nu met Eupen, das een nieuwkomer in de Belgische competitie dus ik heb er dit keer voor gezorgd dat ik op een laag niveau begin. Het spelen met Eupen gaat wel wat stroef, ik heb 3 wedstrijden gelijk gespeeld en 4 gewonnen. Heb wel nog maar 1 tegengoal gepakt. Ik sta nu 4de in de competitie, standaard Liège staat op 1 en heeft tot nu toe alles gewonnen.

Belooft dus nog moeilijk te worden. Heb nog geen tranfers gedaan wegens laag budget en ik ken ook geen enkele speler van Eupen dus ik wil ze eerst allemaal is testen. En af en toe is experimenteren met de opstellingen. :puh:

Trouwens hebben jullie vaak last van het beeld dat freest?

Ik heb het makkelijk 5 keer in een wedstrijd. :{

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel Club Brugge bij eerste seizoen. Ik kon geen spelers boven 70 kopen wegens te duur. Ik hou van jonge spelers maar zij zijn te duur dus ik koop enkele oudere spelers die hetzelfde niveau als andere spelers van Brugge maar zij dienen alleen voor de invallers want er zijn te weinig spelers. Niet gemiste start. Na 10 speeldagen: 7 wins, 2 draws en 1 lose en staat nu op eerste plaats (23 punten) met 2 punten meer dan Anderlecht. Gelukkig dat spelers zijn altijd in vorm bij volgende match want bij FIFA 10 waren spelers nooit in vorm bij volgende match zodat ik moest steeds B-elftal zetten bij ene match en A-elftal bij andere match.

Link to comment
Delen op andere websites

Als speler zou ik beginnen bij één van de laagste clubs. Neem bijvoorbeeld een club uit de Coca Cola League 2 (Engeland). Zo kan je je tenminste bewijzen en hoger op komen. Het is een avontuur zoals de normale spelers hem ook beleven. Je start namelijk nooit meteen bij een topclub :puh:

Bedankt voor het advies. Zou jij eigenlijk een Virtual Pro gebruiken of gewoon een echt bestaande speler? Overigens vraagt die als ik een wedstrijd speel of ik alleen met mijn speler wil spelen of met de hele ploeg. Je kan dan toch gewoon kiezen voor de hele ploeg zonder dat er iets geks gebeurt?

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het trouwens wel vrij matig van EA dat ze de ArenA gewoon onbewerkt naar FIFA 11 hebben geport. Het hele stadion is nog in WK-sferen, met vlaggetjes, spandoeken en dergelijke. Ook is het niet mogelijk om op andere tijdstippen en met andere weertypen dan een zonnige dag te spelen. Dat draagt niet echt bij aan het realisme, zeker niet in Nederland, waar het zelden zulk perfect weer is als in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...