Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Zoals je misschien al gelezen heb koop ik verloopig geen fifa 11. Maar ik had een vraagje over de muziek. Hoe zit dat met de muziek wat je zelf kan invoegen in het stadion? Gaat dat lekker makkelijk of moet jezelf ook nog veel doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je misschien al gelezen heb koop ik verloopig geen fifa 11. Maar ik had een vraagje over de muziek. Hoe zit dat met de muziek wat je zelf kan invoegen in het stadion? Gaat dat lekker makkelijk of moet jezelf ook nog veel doen?

Ik zal het even uitleggen voor de PS3 gebruikers.

Steek je USB Stick in je computer. Maak een map aan met de naam 'MUSIC'. Zet in deze map de .mp3 files van de nummers die je in Fifa wilt hebben. Steek dan de USB stick in je Playstation. Ga naar het hoofdmenu van Playstation, naar het kopje 'Muziek'. Dan klik je op je USB apparaat. Klik met driehoekje op een nummer, klik dan 'Alles kopiëren' (bovenste optie). Nu staat alles op je Playstation. Je kan nu ook een afspeellijst maken, wat wel handig kan zijn. Ga naar Fifa 11, Mijn Fifa 11, en dan dacht ik 'Mijn Audio'. Nu kan je per onderdeel een nummer of een afspeellijst kiezen.

Redelijk simpel eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je misschien al gelezen heb koop ik verloopig geen fifa 11. Maar ik had een vraagje over de muziek. Hoe zit dat met de muziek wat je zelf kan invoegen in het stadion? Gaat dat lekker makkelijk of moet jezelf ook nog veel doen?

Ik zal het even uitleggen voor de PS3 gebruikers.

Steek je USB Stick in je computer. Maak een map aan met de naam 'MUSIC'. Zet in deze map de .mp3 files van de nummers die je in Fifa wilt hebben. Steek dan de USB stick in je Playstation. Ga naar het hoofdmenu van Playstation, naar het kopje 'Muziek'. Dan klik je op je USB apparaat. Klik met driehoekje op een nummer, klik dan 'Alles kopiëren' (bovenste optie). Nu staat alles op je Playstation. Je kan nu ook een afspeellijst maken, wat wel handig kan zijn. Ga naar Fifa 11, Mijn Fifa 11, en dan dacht ik 'Mijn Audio'. Nu kan je per onderdeel een nummer of een afspeellijst kiezen.

Redelijk simpel eigenlijk.

Maar ik heb een xbox, maar dan zal het wel ongeveer hetzelfde zijn. Maar ik had een vraagje over als ze opkomen, want bij sommige liedje moet je wat eruit knippen, moet je dat eerst op de PC doen of kun je dat ook al op fifa 11 zelf doen??

Edit: Ha ha BoerBanaan precies dezelfde vraag, ongeveer dan :puh:

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Over het algemeen een prima spel, maar het Nederlandse commentaar heeft een ietwat vreemde fetisj voor het woord "Tackle". Elke keer dat je de bal afpakt kunnen ze het niet laten dat woord te zeggen. :7

Sowieso is Nederlands commentaar gewoon bedroevend slecht. Dat is altijd al zo geweest bij Fifa. Ik speel het dan ook altijd met Engels commentaar, en af en toe Pools of Italiaans, omdat ik er dan niks van versta. Is wel eens leuk :D

Link to comment
Delen op andere websites

@ Visser

Je had gedetelijk gelijk. Je kunt niet via een usb stick muziek in fifa zetten op je xbox. Dit moet je doen via een gebrand CD'tje. Voor de mensen die nog wat veel muziek wil invoegen hier zijn veel chants. Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Over het algemeen een prima spel, maar het Nederlandse commentaar heeft een ietwat vreemde fetisj voor het woord "Tackle". Elke keer dat je de bal afpakt kunnen ze het niet laten dat woord te zeggen. :7

Sowieso is Nederlands commentaar gewoon bedroevend slecht. Dat is altijd al zo geweest bij Fifa. Ik speel het dan ook altijd met Engels commentaar, en af en toe Pools of Italiaans, omdat ik er dan niks van versta. Is wel eens leuk :D

En is het Italiaanse commentaar net als echt? Dat ze aan een stuk door ratelen en zestig keer 'JAN KLAAS HOENTELAAR!!!' roepen?

Maar hoeveel bugs ten opzichte van Fifa10 zitten er nu in? Als het de helft is (komt neer op 60 dan) ben ik eigenlijk al blij verrast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...