Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik vind PES grafisch beter dan FIFA11, maar alsnog vind ik ze beide onder de mate...

Maak je je daar echt druk om bij een voetbal game? Als het er aardig uit ziet ben ik al tevreden. Mij gaat het bij fifa/pes vooral om de gameplay.

Nou, je mag toch wel verwachten dat het er grafisch wel goed uit ziet. Want dat telt ook mee voor het spel zelf, vind ik tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een tijd is graphics het enigste dat ze kunnen verbeteren, je kan de gameplay niet blijven verbeteren.

Als de gameplay perfect is niet. Maar de vorige versie zit nog vol met bugs en schrale functionaliteiten. :t Verbeter punten genoeg! Alleen al het commentaar moeten ze een keer wat in investeren, want dat wordt dood vervelend na een tijdje.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een tijd is graphics het enigste dat ze kunnen verbeteren, je kan de gameplay niet blijven verbeteren.

Als de gameplay perfect is niet. Maar de vorige versie zit nog vol met bugs en schrale functionaliteiten. :t Verbeter punten genoeg! Alleen al het commentaar moeten ze een keer wat in investeren, want dat wordt dood vervelend na een tijdje.

Ik weet niet of je er al naar luisters, maar het Engelse commentaar is vele malen beter dan het Nederlandse commentaar. Al is die natuurlijk ook voor verbetering vatbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de vraag al eerder gesteld volgens mij, maar is de replaytijd nu beter? De replays waren veel te kort na doelpunten in het vorige deel waardoor je veel mooie voorzetten helemaal niet zag, maar alleen de afwerking. En ik ga niet na elk doelpunt weer naar je menu om een replay te regelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de vraag al eerder gesteld volgens mij, maar is de replaytijd nu beter? De replays waren veel te kort na doelpunten in het vorige deel waardoor je veel mooie voorzetten helemaal niet zag, maar alleen de afwerking. En ik ga niet na elk doelpunt weer naar je menu om een replay te regelen.

Dit zal je pas te weten komen in het spel zelf denk ik. Een demo werkt op dit gebied meestal anders dan de normale game. Daarnaast heb ik in de demo geprobeerd om een goal te uploaden van PS3 naar PC. Echter, de servers van EA vlogen toen eruit. Precies toen ik aan het uploaden was. Vreemd..

Link to comment
Delen op andere websites

Zit het Speltype Coach er nogwel in ?

Natuurlijk zit dat erin! Dat is altijd al zo geweest, en zal denk ik ook niet veranderd. Coach wordt onder andere gezien als Manager mode. Dit is namelijk precies hetzelfde.

Speel ik altijd :D Leuk dat het er wel in blijft :7

Thx

Link to comment
Delen op andere websites

Na een tijd is graphics het enigste dat ze kunnen verbeteren, je kan de gameplay niet blijven verbeteren.

Als de gameplay perfect is niet. Maar de vorige versie zit nog vol met bugs en schrale functionaliteiten. :t Verbeter punten genoeg! Alleen al het commentaar moeten ze een keer wat in investeren, want dat wordt dood vervelend na een tijdje.

Ik weet niet of je er al naar luisters, maar het Engelse commentaar is vele malen beter dan het Nederlandse commentaar. Al is die natuurlijk ook voor verbetering vatbaar.

Ik luister inderdaad altijd het Engels commentaar, in Fifa10 heb ik me niet eens gewaagd aan het Nederlands. Maar als je na de eerste poule wedstrijd in de Europes beker te horen krijgt, "Unbelievable, they're still in the cup!!", dan mogen ze er van mij toch wel wat meer tijd in steken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de demo wint via goals scoren (dus geen penalty's) dan zegt de Engelse commentator winnen is een ding, maar de tegenstander uitschakelen is nog beter.

Terwijl het toch maar een vriendschappelijke wedstrijd is, denk ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind PES grafisch beter dan FIFA11, maar alsnog vind ik ze beide onder de mate...

Maak je je daar echt druk om bij een voetbal game? Als het er aardig uit ziet ben ik al tevreden. Mij gaat het bij fifa/pes vooral om de gameplay.

inderdaad, gameplay gaat voorop... maar grafisch gemengd met gameplay staat ook bij mij hoog in het vaandel; Bijvoorbeeld: FIFA11 en PES2011 hebben bijde nog geen ragdolls, iets wat ik best vreemd vind, want keepers reageren daardoor soms best fake... en ook het publiek mag wel wat echter reageren, als er een bal in wordt geschoten :bonk:

en het laatste voorbeeld, als men tegen de paal loopt ( dat gebeurt soms wel eens ), dan hebben ze tegenwoordig een leuke move voor in gebracht dat ie ook echt er tegen aan loopt en neervalt, maar dat ie dan niet meer kan voetballen dat is niet tensprake... ( ook bijvoorbeeld, als iemand een bal in zn ballen krijgt ofzo )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de stadion-lijst. Op de EA-forums komt steeds meer informatie, alleen is nog niet helemaal duidelijk of de ArenA erin zit.

Bekijk hier trouwens nog de verschillen van gezichten tussen FIFA en PES. Hier Ajax en hier PSV.

Volgens geruchten zou dit de lijst moeten zijn:

Leagues (31 + international + rest of world)

Australia - A-League

Austria - Austrian Bundesliga

Belgium - Belgium Pro League

Brazil - Liga Do Brasil

Czech Republic - Ceska Liga

Denmark - Superliga

England - Premierleague, Championship, League 1, League 2

France - Ligue 1, Ligue 2

Germany - Bundesliga, 2. Bundesliga

International -

Ireland Republic - Irish League

Italy - Serie A, Serie B

Korea Republic - Sonata K-League

Mexico - Primera Division Mex

Netherlands - Eredivisie

Norway - Tippeligaen

Poland - Ekstraklasa

Portugal - Liga Portuguesa

Rest Of World -

Russia - Russian League

Scotland - SPL

Spain - Liga BBVA, Liga Adelante

Sweden - Allsvenskan

Switzerland - Axpo Super League

Turkey - Super Lig

United States - Major League Soccer

Stadia (53)

Akaaroa Stadium

Allianz Arena (Bayern Munchen, Bundesliga)

Aloha Park

Amsterdam Arena (Ajax, Eredivisie)

Anfield (Liverpool, Premierleague)

Arena d’Oro

Camp Nou (Barcelona, Liga BBVA)

Century Park Arena

Court Lane

Crown Lane

Eastpoint Arena

El Bombastico

El Medio

El Reducto

Emirates Stadium (Arsenal, Premierleague)

Estadio Azteca (Mexico, International)

Estadio de las Artes

Estadio del Pueblo

Estadio Latino

Estadio Mestalla (Valencia, Liga BBVA)

Estadio Presidente G.Lopes

Estadio Vicente Calderon (Atletico Madrid, Liga BBVA)

Euro Park

FIWC Stadium

Forest Park Stadium

Imtech Arena (Hamburg, Bundesliga)

Ivy Lane

O Dromo

Old Trafford (Manchester United, Premierleague)

Olimpico Arena

Olympiastadion (HSC Berlin, Bundesliga)

Parc des Princes (PSG, Ligue 1)

Pratelstvi Arena

San Siro (AC and Inter Milan, Serie A)

Santiago Bernebeu (Real Madrid, Liga BBVA)

Signal Iduna Park (Borussia Dortmund, Bundesliga)

St James' Park (Newcastle United, Premierleague)

Stade Gerland (Olympique Lyon, Ligue 1)

Stade Kokoto

Stade Municipal

Stade Velodrome (Olympique Marseille, Ligue 1)

Stadio Delle Alpi (Juventus, Serie A)

Stadio Olimpico (AS Roma and Lazio, Serie A)

Stadion 23. Maj

Stadion Europa

Stadion Hanguk

Stadion Neder

Stadion Olympik

Stamford Bridge (Chelsea, Premierleague)

Town Park

Union Park Stadium

Veltins Arena (Schalke 04 , Bundesliga)

Wembley Stadium (England, International)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha die vergelijkingen zijn echt hard! PES ziet er echt 10x zo mooi uit. Maargoed ik prefereer toch gameplay boven graphics. Alhoewel het wel supernice zal zijn als FIFA ook zulke koppen had. Maarja je ziet ze toch niet zo vaak, alleen bij doelpunten misschien en bij close-ups.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...