Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik heb al een wedstrijdje gespeeld (had nie meer tijd) maar volgens mij zit er een bug in. Ik heb net een wedstrijd gespeeld en opeens hoor ik muziek als ik een wedstrijd aan het spelen ben. Het was niet dat ik een goal had gescoord, maar gewoon als ik aan het spelen ben iemand meer last van?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal wel de bug geweest zijn van de muziek die je aan het begin en einde hoorde.

Verder een mooie demo. Menu's zien er erg gelikt uit. Tijdens een wedstrijd krijg je ook statistieken van spelers te zien en de wedstrijd zelf. Ik weet alleen niet of dit irritant kan gaan worden, maar mooie toevoeging. Maar speelt verder goed. Even wennen aan het pass-systeem, je moet nu echt precies de juiste richting schieten + kracht. Het lijkt op het eerste gezicht wel wat zwaarder te spelen over het algemeen.

Tijdens de intro van de match was trouwens de animatie van de opstelling (schermpje) niet helemaal soepel. Maar is klein detail die ik zag. :puh: Wat trouwens nogal irritant is is dat alles op je scherm qua info niet doorzichtig wordt als je met de bal er dichtbij zit (wat met FIFA10 wel zo was), maar dat zal wel veranderd worden hoop ik.

Leuke toevoeging trouwens: Als je een goal gescoord hebt en je loopt tegen een medespeler aan, dan omhelzen ze elkaar. Steeds op verschillende manieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen pas de demo downloaden, ik ben benieuwd wat het zal worden. Ik hoop dat Fifa 11 een grote verbetering wordt tegenover Fifa 10, want Fifa 10 kon soms erg irritant zijn om te spelen, vanwege alle fouten in de coach mode. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt keeper spelen in arena. Druk op "select" dan druk op "kant kiezen" dan kies kant bij verdediging (keeper) dan kan je keeper spelen.

De strafschopsysteem snap ik niet goed. Mijn keeper kan niet bal pakken en staat gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit er nog een verschil in de gameplay tussen '10 en '11 in de demo?

In de gameplay wel, je kunt niet meer zo makkelijk passen tussen de spelers. Maar van die Personality+ merk ik niet veel van, omdat ze zeggen dat spelers hun eigen manier van lopen hebben, maar ze lopen allemaal hetzelfde volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar van die Personality+ merk ik niet veel van, omdat ze zeggen dat spelers hun eigen manier van lopen hebben, maar ze lopen allemaal hetzelfde volgens mij.

Hieronder zie je een interessant filmpje over Personality+. Het gaat niet zozeer om het lopen, maar om de aanname, het schieten en de balcontrole. In de demo zitten alleen maar goede teams, en speel je met alleen goede spelers. Ik denk dat je het best wel gaat merken als je met mindere spelers speelt. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=1GSVOOrkBPw&feature=fvst

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke toevoeging trouwens: Als je een goal gescoord hebt en je loopt tegen een medespeler aan, dan omhelzen ze elkaar. Steeds op verschillende manieren.

Ah da's wel leuk. :) Dat doe je toch met R2 en L3? Of L2 en L3?

Het mooie is dat je niets hoeft te doen. Alleen tegen je medespelers aanlopen. ^^

Zo maar de PES demo downloaden en dan vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds gister heb ik al flink wat potjes gespeeld met FIFA 11 en het bevalt me super. Wel leuk dat je nu dingen voor in de demo unlockt. Na 5 wedstrijden unlock je Arsenal en na 10 wedstrijden kun je ook voor het Arsenal Stadion kiezen. Dat houd je wel bezig, verder speelt het echt heel lekker. Zoals Kai al zei speelt het iets zwaarder maar dit vind ik wel tof. Ook is het wel grappig om als keeper te spelen, maar in de gewone arena zie ik hier niet zoveel uitdaging in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...