Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Het lijkt me wel leuk om 11 vs 11 online te gaan, zo kan je nog eens een groot toernooi houden ! :dans:

10 vs 10 kan nu ook al in FIFA 10, maar ik vind dat echt geen hol aan, je mag maar een bepaalde speler zijn.

Hmmm, wist ik niet. Heb alleen Fifa 08 & 09. Fifa 10 binnenkort ook eens kopen en dan ook weer Fifa 11 als die een stukje goedkoper is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook dit jaar ga ik gewoon weer voor FIFA. Ik heb ooit één keer PES gekocht, maar dat beviel me niet, en dus keerde ik al gauw terug bij mijn vertrouwde reeks. Ik heb de game voor het eerst ge-preorderd, want ik heb dit jaar het idee dat het echt moddervet gaat worden. De 'money bug' die mij het spelplezier van de Manager Mode in FIFA 10 ontnam is verholpen, en dat is al een heel belangrijke verbetering. Daarna is het gewoon tof dat je je eigen deuntjes in kunt stellen bij allerlei spelmomenten. Hoe vet is het om 'Fuck You' van Lily Allen te horen als je er weer eentje in de touwen hebt geknald? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, dat is wel een hele vette feature. Een paar pagina's terug poste iemand al een bekende song die ik zeker erin ga zetten,

(0:28). En waarschijnlijk ga ik dit jaar ook weer voor FIFA. Ze hebben zo te zien de Manager-mode flink verbeterd en uitgebreid, want in FIFA10 was het slecht. En daarnaast ziet de interface er weer top uit. Kan niet wachten!
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je er een eigen muziekje inzetten ? :D

EDIT: Zouden er getransfereerde spelers van de laatste 2/3 weken er nog inzitten in de ploeg waar ze op dit moment naar getransfereerd zijn?

Je kan er goaltunes in plaatsen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je er een eigen muziekje inzetten ? :D

EDIT: Zouden er getransfereerde spelers van de laatste 2/3 weken er nog inzitten in de ploeg waar ze op dit moment naar getransfereerd zijn?

Je kan er goaltunes in plaatsen. :Y

Ikwil de vuvuzela's horen als ik scoor :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

De 'money bug' die mij het spelplezier van de Manager Mode in FIFA 10 ontnam is verholpen, en dat is al een heel belangrijke verbetering.

Waar heb je die (fantastische) info vandaan? :?

Ik kijk regelmatig op sites als FifaVoetbal en FifaBenelux, en daar kom je heel wat te weten. Er stond niet in letterlijke zin dat de 'money bug' uit het spel was gehaald, maar aangezien er al meerdere keren is aangegeven dat EA met een waslijst aan bugs aan de slag is gegaan, mag ik aannemen dat deze daar ook onder valt. Sowieso hebben ze de Manager Mode vanaf de grond af opnieuw opgebouwd, en de boel omgedoopt tot 'Career Mode'. Dat maakt het alleen nog maar aannemelijker dat de fout er niet weer in zit.

100% zekerheid kan ik je dus niet geven, maar ik eet m'n voetbalschoenen op als het niet waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...