Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik heb in ieder geval wel gemerkt dat je als aanvaller vrijwel al het werk zelf moet opknappen. Je teamgenoten raken de bal vaak kwijt op de meest achterlijke manieren, en dan moet je weer als een speer terug naar je eigen helft om de bal op te halen. Zodra je de bal hebt moet je eigenlijk zo snel mogelijk richting het doel van de tegenstander, want aan je medespelers kun je 'm echt niet toevertrouwen.

Als keeper heb je sowieso nauwelijks iets te doen. Ik heb drie potjes als doelman gespeeld op Semi-Pro niveau, en in alle drie kreeg ik hooguit drie schoten per wedstrijd voor m'n kiezen. Daar komt ook bij dat je, doordat de camera achter het doel staat, je ontzettend slecht zicht hebt op wat er op het veld gebeurd. Soms merk je pas dat de tegenstander de bal heeft wanneer ze het strafschopgebied naderen.

Je kunt drukken op select dan volg je de bal van dichtbij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Zo, ik heb nu mijn eerste seizoen als speler achter de rug (Heracles) en na het seizoen werd ik direct gevraagd voor Chelsea + basisplaats!! Heb deze alleen geweigerd omdat ik een beetje een realistische carrière wil hebben en ik zit nu bij Toulouse (Frankrijk).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij snap ik de buitenspel regel niet helemaal goed in Fifa 11. :?

Als je naar iemand past maar die staat buitenspel en de bal wordt onderschept voordat degene die buitenspel staat de bal aanraakt. Is dat dan ook buitenspel? :?

Of stel dat je een voorzet geeft vanaf bijvoorbeeld de linker vleugel (dus een lob als voorzet) en de bal wordt direct geblokt voordat die nog maar in de lucht komt en de bal was bedoelt voor een speler die buitenspel staat (terwijl je eigenlijk totaal niet kon zien dat de voorzet voor hem bedoelt was) en hij komt totaal niet aan bij die speler is dat dan ook buitenspel? :?

Wat beide gevallen zijn mij vandaag overkomen en ik snapte er niks van, vooral bij het tweede geval.

Ik heb daarstraks in een wedstrijd ook nog rood gekregen met de keeper, was wel niet de bedoeling. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij snap ik de buitenspel regel niet helemaal goed in Fifa 11. :?

Als je naar iemand past maar die staat buitenspel en de bal wordt onderschept voordat degene die buitenspel staat de bal aanraakt. Is dat dan ook buitenspel? :?

Of stel dat je een voorzet geeft vanaf bijvoorbeeld de linker vleugel (dus een lob als voorzet) en de bal wordt direct geblokt voordat die nog maar in de lucht komt en de bal was bedoelt voor een speler die buitenspel staat (terwijl je eigenlijk totaal niet kon zien dat de voorzet voor hem bedoelt was) en hij komt totaal niet aan bij die speler is dat dan ook buitenspel? :?

Wat beide gevallen zijn mij vandaag overkomen en ik snapte er niks van, vooral bij het tweede geval.

Ik heb daarstraks in een wedstrijd ook nog rood gekregen met de keeper, was wel niet de bedoeling. :7

Ja, dat klopt, is denk ik een foutje in het spel. Niks aan te doen helaas. Ik heb overigens al 4 keer rood gehaald met mijn keeper haha..

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij valt het wel mee. Ik heb er niet zo veel last van.

@Visser23

Ha ha, ik heb ook al een keer rood gehad met mijn keeper. Ik kwam uit met mijn keeper en ik haalde de speler buiten het strafschopgebied er onder uit:p. Toen kreeg ik rood, ik dacht echt WTF?! Kan dat ook nog :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie er ook last van dat die soms vastloopt?

ik heb dat soms wel op de ps3 :S

Ik ook, redelijk vaak zelfs.

dit is erg irritand bijv online heb ik dat ook heb jy dat ook bij online?

Ik ga FIFA 11 wss verkopen, kvind er echt niks aan :7

ik vindt hem ook nog veel op Fifa 10 lijken..

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

@ Dylann,

Ik heb de multiplayer nog niet gespeeld en daar heb ik ook nog geen behoefte aan eigenlijk. :puh:

En over het op FIFA10 lijken, vind ik eigenlijk heel erg meevallen, ik vind speltype coach echt vele malen beter en ik vind speltype carrière (speler) ook erg leuk om te doen. Ik vind hem in ieder geval veel beter dan FIFA 10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga FIFA 11 wss verkopen, kvind er echt niks aan :7

Tsjahh.. is jouw mening. Ik vermaak me prima met fifa 11, maar ik zit er ook niet 3 uur per dag achter me xbox. Vanwege school, vrienden etc. Maar ik FIFA 11 ook een beetje moeilijk, want met passen komen bij ballen soms helemaal niet aan. Daar kan ik me wel eens kapot aan irriteren, maar ja gewoon blijven oefenen.

Maar wat is eigenlijk de beste opstelling? Ik zit nu bij PSV, daar had ik 4-3-3, maar het ging wat moeizaam. Nu heb ik 4-4-2, dat ging eerste paar wedstrijden goed en nu verlies of ik speel gelijk. Welke opstelling is dus eigenlijk een beetje het beste om mee te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...