Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik eigenlijk alleen coach en ik heb vandaag voor het eerst goalkeeper gespeeld en die valt me nog meer tegen dan gewone speler, want je moet echt bij een dgradatieclub beginnen en pas als je speler 30 is speel je bij Ajax ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eigenlijk alleen coach en ik heb vandaag voor het eerst goalkeeper gespeeld en die valt me nog meer tegen dan gewone speler, want je moet echt bij een dgradatieclub beginnen en pas als je speler 30 is speel je bij Ajax ofzo.

Nee hoor. Na 1 á 2 seizoenen kun je wel naar een beter ploegje.

Overigens ben ik nu van Lyon naar Aberdeen gegaan. Dit puur om mijn middenvelder en keeper verdiensten vrij te spelen. In die competitie is het wat makkelijker met een prof van 88 algemeen ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eigenlijk alleen coach en ik heb vandaag voor het eerst goalkeeper gespeeld en die valt me nog meer tegen dan gewone speler, want je moet echt bij een dgradatieclub beginnen en pas als je speler 30 is speel je bij Ajax ofzo.

Nee hoor. Na 1 á 2 seizoenen kun je wel naar een beter ploegje.

Dan heb ik een gekke editie, want ik speel al 3 seizoenen bij De Graafschap. Waar kan je dan je transferaanbiedingen zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik een gekke editie, want ik speel al 3 seizoenen bij De Graafschap. Waar kan je dan je transferaanbiedingen zien?

Als je aan het einde van het seizoen bent krijg je een mailtje dat ze je bij de club willen houden. Daarna simuleer je nog wat verder en krijg je de optie om op 'Einde seizoen' te klikken. Dan krijg je als het goed is een aantal ploegjes die je wel willen hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eigenlijk alleen coach en ik heb vandaag voor het eerst goalkeeper gespeeld en die valt me nog meer tegen dan gewone speler, want je moet echt bij een dgradatieclub beginnen en pas als je speler 30 is speel je bij Ajax ofzo.

Nee hoor. Na 1 á 2 seizoenen kun je wel naar een beter ploegje.

Dan heb ik een gekke editie, want ik speel al 3 seizoenen bij De Graafschap. Waar kan je dan je transferaanbiedingen zien?

Lol, ik werd na een jaar bij Heracles al gevraagd voor Chelsea. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als spits in V.P. om een soort Messi/David Villa achtig goed voetballende gast te worden zonder vals te spelen of iets? Ik wil graag zulke super afstandschoten kunnen maken. :puh: Is het hiervoor alleen algemeen gewoon spelen of veel afstandschoten en bijv. sprinten om zo snel en zo goed te kunnen trappen?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als spits in V.P. om een soort Messi/David Villa achtig goed voetballende gast te worden zonder vals te spelen of iets? Ik wil graag zulke super afstandschoten kunnen maken. :puh: Is het hiervoor alleen algemeen gewoon spelen of veel afstandschoten en bijv. sprinten om zo snel en zo goed te kunnen trappen?

Je kan dit ook niet doen door middel van vals te spelen :puh: Als een Virtuele Prof moet je verdiensten doen. Hierdoor wordt je beter. Bijvoorbeeld: maak 100 assists in je carriere (wereldklasse of hoger). Als je die hebt gedaan gaan skills omhoog. Zo begin je ongeveer op 60 met je V.P. Ik heb nu een V.P. van 89 algemeen. Zo zie je toch wel wat vooruitgang :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als spits in V.P. om een soort Messi/David Villa achtig goed voetballende gast te worden zonder vals te spelen of iets? Ik wil graag zulke super afstandschoten kunnen maken. :puh: Is het hiervoor alleen algemeen gewoon spelen of veel afstandschoten en bijv. sprinten om zo snel en zo goed te kunnen trappen?

Je kan dit ook niet doen door middel van vals te spelen :puh: Als een Virtuele Prof moet je verdiensten doen. Hierdoor wordt je beter. Bijvoorbeeld: maak 100 assists in je carriere (wereldklasse of hoger). Als je die hebt gedaan gaan skills omhoog. Zo begin je ongeveer op 60 met je V.P. Ik heb nu een V.P. van 89 algemeen. Zo zie je toch wel wat vooruitgang :puh:

En op welk niveau speel jij? En als je dan op Amateur speelt en daarna een hoger niveau doet gaat het dan sneller?

Link to comment
Delen op andere websites

En op welk niveau speel jij? En als je dan op Amateur speelt en daarna een hoger niveau doet gaat het dan sneller?

Ik speel op wereldklasse, maar ben begonnen als amateur, weliswaar als spits. Veel scoren zodat je speler beter wordt. Daarna ben ik naar keeper overgestapt. Dan op wereldklasse, aangezien hier het niveau niet echt uitmaakt. Als je de ballen maar pakt. Het liep me niet zo goed af, dus als verdediger gaan spelen. Een stuk makkelijker, en sindsdien speel ik altijd op wereldklasse. Nu weer als keeper bij Aberdeen, wat me nu zeer goed afloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als spits in V.P. om een soort Messi/David Villa achtig goed voetballende gast te worden zonder vals te spelen of iets? Ik wil graag zulke super afstandschoten kunnen maken. :puh: Is het hiervoor alleen algemeen gewoon spelen of veel afstandschoten en bijv. sprinten om zo snel en zo goed te kunnen trappen?

Je kan dit ook niet doen door middel van vals te spelen :puh: Als een Virtuele Prof moet je verdiensten doen. Hierdoor wordt je beter. Bijvoorbeeld: maak 100 assists in je carriere (wereldklasse of hoger). Als je die hebt gedaan gaan skills omhoog. Zo begin je ongeveer op 60 met je V.P. Ik heb nu een V.P. van 89 algemeen. Zo zie je toch wel wat vooruitgang :puh:

Wow :O

Dat is gewoon beter dan Cristiano Ronaldo ofzo? :puh:

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Echt zeg ik word het beu om voor de 2e keer geblesseerd te raken, mijn speler was net 3 wedstrijden van een blessure van 45 dagen herstelt 2 minuten in de wedstrijd bam weer raak 55 dagen blessure.

Dat stelt nog niks voor hoor. Je eerste seizoen zeker? Ik ben in totaal meer dan 120 dagen eruit geweest vanwege blessures. Ach, niks aan te doen. Komt omdat je nog niet zo hoog bent qua algemeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...