Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Voor de Champions Cup (Champions league) heb ik geloot tegen Manchester United, Schalke 04 en AS Roma. Ik zelf ben PSV. Ik vind het echt een zware loting, hopelijk eindig ik net 2e of 3e.

PS. Als je 3e eindigt stroom je dan ook in de Europa league??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Probeer 't eens met Lyon te doen, ik sta er nog steeds verstelt van. Wat een heerlijk, snel team. Alleen nu speel ik tegen Inter in de Champions League. Nog steeds 0-0 na 60 minuten :puh:

Hoe kun je in de Champions League spelen?

Door kampioen te worden in seizoen 1 en verder. In seizoen 1 kun je nog niet Champions League spelen, dit kan pas nadat je minimaal één keer heel hoog bent geëindigd.

Hoe bedoel je heel hoog geëindigd? En waar moet je dan heel hoog eindigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je heel hoog geëindigd? En waar moet je dan heel hoog eindigen?

In de nationale competitie. Dus bijvoorbeeld de Eredivisie. De eerste en tweede plaats spelen Champions League dacht ik. Maar dat verschilt per competitie.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je heel hoog geëindigd? En waar moet je dan heel hoog eindigen?

In de nationale competitie. Dus bijvoorbeeld de Eredivisie. De eerste en tweede plaats spelen Champions League dacht ik. Maar dat verschilt per competitie.

Nee, de 1e speelt zeker Champions League en de 2e (en 3e??) spelen in de voorrondes om zich te kwalificeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je heel hoog geëindigd? En waar moet je dan heel hoog eindigen?

In de nationale competitie. Dus bijvoorbeeld de Eredivisie. De eerste en tweede plaats spelen Champions League dacht ik. Maar dat verschilt per competitie.

Ik ben eerste geworden met Ajax in de Competitie, maar begint de Champions League in het begin van dat nieuwe Seizoen? Of later pas?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je heel hoog geëindigd? En waar moet je dan heel hoog eindigen?

In de nationale competitie. Dus bijvoorbeeld de Eredivisie. De eerste en tweede plaats spelen Champions League dacht ik. Maar dat verschilt per competitie.

Ik ben eerste geworden met Ajax in de Competitie, maar begint de Champions League in het begin van dat nieuwe Seizoen? Of later pas?

Dat begint in het nieuwe seizoen. Te herkennen aan de wedstrijden met blauwe tekentjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je heel hoog geëindigd? En waar moet je dan heel hoog eindigen?

In de nationale competitie. Dus bijvoorbeeld de Eredivisie. De eerste en tweede plaats spelen Champions League dacht ik. Maar dat verschilt per competitie.

Ik ben eerste geworden met Ajax in de Competitie, maar begint de Champions League in het begin van dat nieuwe Seizoen? Of later pas?

Dat begint in het nieuwe seizoen. Te herkennen aan de wedstrijden met blauwe tekentjes.

Ik zal even op de Kalender kijken, zien tegen wie ik moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat een fijne club is?

Bristol City echt een fijne club!

Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? :puh: Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat een fijne club is?

Bristol City echt een fijne club!

Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? :puh: Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen.

Ik ga zo ff fifa doen, kijken of dat een leuk clubje is. Ik doe nu een toernooi met Arsenal. Ik heb die mode nog niet gedaan, Even kijken of het wat aan is Speltype Toernooi :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word helemaal gek van mensen die online leaven als ze verliezen. Ik heb net 3 potjes gespeeld waarin ik 2-0, 3-0 en 1-0 voorstond. Wat doen de andere? Ze leaven allemaal, super irritant!

Klopt, het is moeilijk om een wedstrijd uit te spelen. Ik had zonet ook een leuk potje online.

Tottenham 3-1 Bayern

52' Olic 0-1

71' Lahm (ED) 1-1

79' Crouch 2-1

87' Defoe 3-1

Verlaat 'ie als de wedstrijd gespeeld is. Balen zeg, maar je krijgt dan wel de punten van een 3-0 winst. Dus opzich maakt het niet veel uit.

Overigens heb ik ook wel vaak dat de servers eruit vallen. Zwaar irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom heb ik het online spelen tegen onbekenden ook opgegeven. Ik speel nu alleen nog potjes op afspraak, zodat ik er zeker van kan zijn dat de ander de verbinding niet verbreekt. Sowieso heb ik het idee dat mijn speelstijl online heel anders uitpakt. Spelers nemen de bal compleet verkeerd aan of doen daar veel te lang over, doen er te lang over om een schot te lossen, noem het maar op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...