Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Zucht. Dan kies ik maar voor speler/manager. Alhoewel ik helemaal niks heb met transfers enzovoorts kan ik mezelf wel selecteren voor de ploeg.

Je kan je carrière ook gewoon starten met een normale speler die al in het spel zit hè. Dat heb ik ook gedaan met Wijnaldum, bij Feyenoord.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Zucht. Dan kies ik maar voor speler/manager. Alhoewel ik helemaal niks heb met transfers enzovoorts kan ik mezelf wel selecteren voor de ploeg.

Je kan je carrière ook gewoon starten met een normale speler die al in het spel zit hè. Dat heb ik ook gedaan met Wijnaldum, bij Feyenoord.

Ja ik weet het maar dat vind ik minder leuk. Ik vind het juist wel leuk om die verdiensten te halen. Dan heb je het gevoel dat je echt vorderingen maakt met je voetballer.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb tot nu toe nog niet echt veel Bugs gehad, alleen een paar vast lopers :duh:

Hier heb ik ook wel eens last van. Als ik op start druk (hoofdmenu) in een wedstrijd, loopt het spel soms wel eens vast. Erg frustrerend als je voor staat. Hebben meerderen hier last van?

Ik heb het nu 3 keer gehad, en waar van 1 keer in Multiplayer. In Multiplayer stottert hij soms :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een top spel. Alleen is het nou zo dat er helemaal geen nieuwe spelers meer komen?

Nah, lijkt me wel, anders is het spel wel heel erg snel voorbij. Als iedereen stopt op een bepaalde leeftijd is de coach mode voorbij. Lijkt me wel erg makkelijk dan.. Ik denk gewoon dat er wel nieuwe spelers bij komen, maar aangezien het wat lastiger is om het op te zoeken heb je ze nog niet gevonden. Ik heb ze ook nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een top spel. Alleen is het nou zo dat er helemaal geen nieuwe spelers meer komen?

Nah, lijkt me wel, anders is het spel wel heel erg snel voorbij. Als iedereen stopt op een bepaalde leeftijd is de coach mode voorbij. Lijkt me wel erg makkelijk dan.. Ik denk gewoon dat er wel nieuwe spelers bij komen, maar aangezien het wat lastiger is om het op te zoeken heb je ze nog niet gevonden. Ik heb ze ook nog niet gezien.

Misschien dat ze na een paar seizoenen pas in het spel komen, want dat ze moeilijk te vinden zijn, lijkt me niet. Of die nieuwe spelers moeten allemaal onder de 70 zijn (want lager zoek ik niet op).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ze na een paar seizoenen pas in het spel komen, want dat ze moeilijk te vinden zijn, lijkt me niet. Of die nieuwe spelers moeten allemaal onder de 70 zijn (want lager zoek ik niet op).

Dat zou kunnen inderdaad. Ik zoek ook meestal op 70 of 75 algemeen, met leeftijd minimaal 17 en maximaal 20 jaar. Helaas krijg je dan veel bekende spelers die duur zijn.

Overigens kan je met carrière als speler ook doorgroeien tot coach. Dat duurt al even, en als je dan ook nog coach kan zijn, moet je wel een aardig nieuw team hebben lijkt me. Ik denk wel dat ze erin zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn het net als in FIFA 10 'regenerations'. Spelers met een voor- en achternaam van een bekende speler uit zijn land. Zo kwam ik vorig jaar ene Leroy van der Vaart tegen, hetgeen duidelijk een mix is van Leroy Fer en Rafael van der Vaart. Persoonlijk vind ik dat niet zo geslaagd, want hoe vaak komt zo'n achternaam nou voor? Als je een Engels talent tegenkomt die bijvoorbeeld Robert Marshall heet is het nog geloofwaardig, maar bovenstaande regeneration is wel heel duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel klote om als goalkeeper een carriere te spelen, dat rating systeem is niet voor een keeper gemaakt want soms krijg ik niks te doen en ik houd dan de nul, maar dan heb ik maar een magere 6. Dus word ik steeds weer uit de selectie gezet omdat ik niet goed genoeg ben volgens de ratings. Ook scoort mijn team haast nooit (Feyenoord). Weet een van jullie waar je een klacht kan indienen of een patch aanvragen (of iets dergelijks) bij EA? Want dat keepen lijkt me een leuk idee maar op dit moment is het gewoon niet leuk om te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daarjuist is even online gespeeld. IK had nog is zin om Team Play (11 Vs. 11) te doen. Eerste potje was Ajax tegen World XI, maar bij Team Play speel ik vaak altijd maar met 1 speler bij Ajax was dat De Zeeuw. Ik dacht dat Ajax met 3-0 had gewonnen. :7

Ik was toen ook nog man van de match! :D

En de tweede wedstrijd was Man United tegen Barcelona toen speelde ik met Valencia (Man Utd.) toen had Man Utd. ook met 3-0 gewonnen. :puh:

Het viel wel op dat de positie van doelman altijd al direct bezet was. :puh:

En ik heb ook nog mijn record van snelste goal in de Arena verbroken: 1.55! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daarjuist is even online gespeeld. IK had nog is zin om Team Play (11 Vs. 11) te doen. Eerste potje was Ajax tegen World XI, maar bij Team Play speel ik vaak altijd maar met 1 speler bij Ajax was dat De Zeeuw. Ik dacht dat Ajax met 3-0 had gewonnen. :7

Ik was toen ook nog man van de match! :D

En de tweede wedstrijd was Man United tegen Barcelona toen speelde ik met Valencia (Man Utd.) toen had Man Utd. ook met 3-0 gewonnen. :puh:

Het viel wel op dat de positie van doelman altijd al direct bezet was. :puh:

En ik heb ook nog mijn record van snelste goal in de Arena verbroken: 1.55! :*D

Ha ha. Ik heb volgens mij bij Arena iets van 1:38. Online doe ik nog niet zo veel. Ben nu meer bezig met de career mode, maar dat gaat nog wel een keer vervelen en dan zal ik ook wel online gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het echt vervelend dat ik vaak wedstrijden niet mee mag doen, omdat mijn niveau zogenaamd niet goed genoeg is. Zelfs als ik man of the match ben en als enige heb gescoord, krijg ik na afloop een e-mail van de (assistent-)coach waarin staat dat ik de volgende wedstrijd niet meedoe, omdat mijn niveau te laag is blablabla. En bij de meest simpele overtredingen trekt de scheidsrechter al een rode kaart bij mij. Oh ja, kreeg zonet ook een e-mail van de coach en die zei dat als ik niet beter ga presteren, ik een andere club moet zoeken in de volgende transferperiode. Ik speel momenteel bij Ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

Online spelen doe ik dus voortaan ook niet meer. Wat een belachelijk spel. Ik kan 15-0 voor staan, maar ze maken er maar 1. Hele tijd paal, lat, etc. En die vent krijgt twee aanvallen beide in blessuretijd, 1-2! Meteen PS3 uit en ga ook niet meer online met Fifa 11... Wat een belachelijk spel..

Link to comment
Delen op andere websites

Online spelen doe ik dus voortaan ook niet meer. Wat een belachelijk spel. Ik kan 15-0 voor staan, maar ze maken er maar 1. Hele tijd paal, lat, etc. En die vent krijgt twee aanvallen beide in blessuretijd, 1-2! Meteen PS3 uit en ga ook niet meer online met Fifa 11... Wat een belachelijk spel..

Ik irriteer me ook een beetje kapot aan de multiplayer. Ik kan steeds niet winnen. Terwijl ik dat vroeger wel kon. Ik hou het nu nog maar ff bij de singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...