Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn carrière bij Arsenal is op een erg lullige manier tot een eind gekomen.

Een groot aantal wedstrijden aan het begin van het seizoen was naar latere data verplaatst, en zodoende schoot het niet echt op met de punten. Dus op een gegeven moment kreeg ik, na nietsvermoedend een wedstrijd tegen Man Utd met 3-1 gewonnen te hebben, de mededeling dat ik ontslagen ben. Volslagen belachelijk, want doordat het speelschema steeds werd aangepast kon ik hier niets aan doen.

Zes seizoenen aan bekers, herinneringen en spelvorderingen weg. :cry:

Je bent staalhard in je kont genaaid, jwz. :puh:

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Ik vraag het nog maar een keer:

Ik heb met Ajax de halve finale gehaald van de Champions League, maar de enige club die mij wil is Real Betis uit Spanje. :7

Mijn reputatie is overigens vijf sterren.

Sorry hoor, maar waar is de vraag?

Geplaatst:

Ik vraag het nog maar een keer:

Ik heb met Ajax de halve finale gehaald van de Champions League, maar de enige club die mij wil is Real Betis uit Spanje. :7

Mijn reputatie is overigens vijf sterren.

Sorry hoor, maar waar is de vraag?

Ik denk dat de vraag is waarom hij niet naar een andere club kan als hij zoveel reputatie heeft of ja een betere club dan Real Betis.

Geplaatst:

De commentators bij FIFA 11 zijn ook niet zo helder. Ik schoot laatst tegen de lat aan, zegt die commentator dat de bal tegen de paal ging :7 En toen ik met Real Madrid een wedstrijd spiel paste ik naar Ronaldo, zegt de Commentator de Ronaldo de beste spits van Manchester United is.

Geplaatst:

Zo zijn er wel meer fouten, bijvoorbeeld dat de commentator beweerd dat er een aantal oud-spelers van Real Madrid daar nog spelen. Of je scoort in de eerste helft en de tweede helft begint, vervolgens zegt de commentator dat er nog niet gescoord is.

Geplaatst:

Zoo wat ben ik hier lang niet meer geweest ^_^

Hoe kun je game face maken?

Met fifa 10 kon je met een foto doen. Nu kan ik het niet vinden op de site hoe dat moet.

En waar. Kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Misschien een beetje een domme vraag maar ik vraag me af hoe jullie nou het liefst scoren? Ik scoor liever gewoon met rondje (voor de ps3) en dan zonder R1. Dan knalt die bel er teminste lekker hard in als je hem goed raakt en op afstand is het ook wel nice. Wel wat minder gericht maarja, hoe scoren jullie het liefst?

Geplaatst:

Misschien een beetje een domme vraag maar ik vraag me af hoe jullie nou het liefst scoren? Ik scoor liever gewoon met rondje (voor de ps3) en dan zonder R1. Dan knalt die bel er teminste lekker hard in als je hem goed raakt en op afstand is het ook wel nice. Wel wat minder gericht maarja, hoe scoren jullie het liefst?

Juist geplaatst (R1), mooi in de kruising krullen van buiten de 16. Als ik alleen op de keeper afloop knal ik hem er altijd in met een hard schot (L2). Heerlijk haha. Het liefst scoor ik natuurlijk door middel van een prachtige aanval.

Geplaatst:

Huh? Met L2? Dat moet je me even uitleggen...

Als je L2 ingedrukt houdt tijdens het schieten wordt er keihard geschoten.

:O Dat wist ik niet, handige tip. =D

Geplaatst:

Doen jullie overigens ook Fifa Ultimate Team? Ik heb ondertussen een redelijk team :puh:

[table=header]Speler|Positie|Algemeen|Zeldzaam

Friedel|GK|82|

Weidenfeller|GK|80|

Samuel|CB|85|x

Planus|CB|81|

Chivu|CB|80|

Hyypia|CB|80|x

Diawara|CB|82|

Nunes|CB|78|x

Juan|CB|84|

Song|CDM|82|x

Gonzalez|CM|82|x

Krasic|RM|83|x

Hamsik|CAM|83|x

Misimovic|CAM|83|x

Denilson|CM|79|

Niang|ST|83|x

Turan|LW|82|x

Zárate|RF|79|x

Del Piero|CF|80|x

Govou|RW|80|

Hoarau|ST|78|x

Dos Santos|RW|78|x

Kanouté|ST|83|x[/table]

Geplaatst:

Doen jullie overigens ook Fifa Ultimate Team? Ik heb ondertussen een redelijk team :puh:

Lekker team, maar kost dat geen geld?

Geplaatst:

Lekker team, maar kost dat geen geld?

Nee hoor, alleen heb ik er wel een Playstation Card ingestoken van 20 euro. Maarja, ik had een cadeaubon van 15 euro en 5 euro borg al eens betaald, maar dat spel heb ik geannuleerd. Dus opzich een gratis kaart :) En nu aan het handelen tussen spelers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...