BoerBanaan Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Doen jullie overigens ook Fifa Ultimate Team? Ik heb ondertussen een redelijk team Lekker team, maar kost dat geen geld? Nee hoor, alleen heb ik er wel een Playstation Card ingestoken van 20 euro. Maarja, ik had een cadeaubon van 15 euro en 5 euro borg al eens betaald, maar dat spel heb ik geannuleerd. Dus opzich een gratis kaart En nu aan het handelen tussen spelers. Dus het is gratis maar als je wat geld bijlegt heb je extra spelers of zo? Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Dus het is gratis maar als je wat geld bijlegt heb je extra spelers of zo? Het is gratis hoor. Je speelt wedstrijden waardoor je coins krijgt. Met deze coins kan je pakjes kopen (waar stadions, shirts, spelers, contracten en andere kaarten in kunnen zitten). Ook kan je met coins gewoon aparte kaarten kopen. Bijvoorbeeld bij 15.000 coins kan je een pakje kopen waar 24 kaarten inzitten, en waarvan 7 zeldzaam zijn. Hier zitten vele goede spelers bij aangezien het een gouden pakje is. Het klinkt moeilijk, maar het is erg simpel. De pakjes kan je kopen met coins, maar ook met echt geld. Ik heb er dus gewoon 20 euro ingestoken en wat coins. Je kan ook alles met coins doen (dus zonder echt geld). Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Nice, ga het binnenkort wel eens proberen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Ik had vandaag zo dat ik in de halve finale stond van de Champions Cup tegen FC Barcelona. De wedstrijd ging goed 1-1 gelijk gespeeld in Camp nou, maar het gekste vond ik dat opeens Ibrahimovic in het veld komt voor David Villa. Ik dacht echt wtf!? . Weer een bug dus.... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Hoeft niet perse een bug te zijn, het kan ook dat Barcelona Ibrahimovic weer gekocht heeft. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Waarom is dat een bug, dan? Ibrahimovic is slechts uitgeleend aan AC Milan, waardoor 'ie het seizoen daarop gewoon weer bij Barcelona speelt. Of hij moet inderdaad alsnog verkocht zijn aan een andere club, maar daar ga ik niet vanuit. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Oooww... Dan zal ik het verkeerd hebben. Ik wist niet dat hij verhuurd was aan AC Milan ik dacht dat hij verkocht was. Dus dan heb ik het verkeerd, sorry.. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Hebben jullie ook dat alle namen van alle spelers zijn veranderd? :S De commentator zegt nog wel de normale namen maar achterop de shirts en zo staat een andere naam.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Hebben jullie ook dat alle namen van alle spelers zijn veranderd? :S De commentator zegt nog wel de normale namen maar achterop de shirts en zo staat een andere naam.. Dat heb ik ook. Ik heb een mail gestuurd naar EA, een tijd geleden, maar nog geen reactie terug. :s Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Download update spelerselectie. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Inmiddels heb ik hem op de PSP, Totaal anders dan PC/PS3. Alleen ik win nu wel alles Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 - Ik speel op PSP.- Dit spel is echt fucking onrealistisch. Tegenover Real Madrid win ik gemakkelijk met 3-0 met Barcelona, tegen NAC kan ik niet winnen. Dat heet realisme? Lul nou niet dat ik de spelers bestuur en blablabla, ik speel elke wedstrijd met dezelfde stijl.. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Heeft iemand goede tips voor profclub? Ik heb eigen profclub en speel wedstrijden met vriend maar verloor vaak. Ik speel SP en mijn vriend speelt elke maar spelers zijn traag behalve profs. Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Ik vind het best een leuk spel hoor, maar ik heb nogal last van niveauverschillen. Als ik op Professioneel speel win ik alles gemakkelijk met 3-0 of 4-0, en daar vind ik echt geen zak aan. Ik wil wel een beetje moeite doen voor een overwinning en af en toe wel is verliezen (om het realistisch te houden), maar op Professioneel hoef ik maar één steekballetje te geven en ik sta 1-op-1 met de keeper. Dan ga ik maar op Wereldklasse spelen, maar dan is de verdediging van de tegenstander één groot blok waar ik gewoon niet doorheen kom. Als ik dan een beetje knullig verdedig sta ik nog met 1-0 achter en is het onmogelijk om nog enige aansluiting te vinden. Ik vind dit vreselijk irritant, want het is gewoon kiezen tussen een overwinning met twee vingers in m'n neus of een gelijkspel/nederlaag waar ik voetballend niet aan te pas kom. Zijn er meer mensen met dit probleem? Bewerkt: 20 december 2010 door Die Hard Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Bekend probleem. Maar waar ik me nog het meest aan stoor is het onverklaarbare niveauverschil tussen de AI teams in wedstrijden. De ene keer tik ik Real Madrid met 5-0 van de mat, terwijl ik de wedstrijd erop niet eens van Fulham kan winnen. Echt ontzettend irritant, zeker omdat het denkvermogen van je spelers na een tegengoal naar nul lijkt te zakken. Ballen komen niet meer aan, aannames zijn slecht, de keeper van de tegenstander pakt alles, etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.