Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Zit Lorenzo Ebecilio ook al in de Selectie bij Ajax? En hoe kan je dan het Commentaar op het Spaans doen? Ik kan volgens mij alleen kiezen tussen Italiaans, Engels, Nederlands en Frans volgens mij. Maar spaans staat er niet bij.

Dan moet je toch even goed kijken want Spaans staat er zeker wel bij. Gewoon bij mijn FIFA, Game-instellingen, Geluid, Taal commentaar, Spaans!

Link to comment
Delen op andere websites

Zit Lorenzo Ebecilio ook al in de Selectie bij Ajax?

Er is zojuist een nieuwe spelersupdate beschikbaar voor alle ploegen.

Voor Ajax:

Vetrokken: Suarez, Emanuelson en Mido.

Nieuw: Ebicilio, Lukoki, R. Sneijder en Castillion

Link to comment
Delen op andere websites

Zit Lorenzo Ebecilio ook al in de Selectie bij Ajax?

Er is zojuist een nieuwe spelersupdate beschikbaar voor alle ploegen.

Voor Ajax:

Vetrokken: Suarez, Emanuelson en Mido.

Nieuw: Ebicilio, Lukoki, R. Sneijder en Castillion

Heb eergisteren volgens mij gekeken. Maar er was niks veranderd. En ja, ik heb de Update gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel netjes van EA dat ze een gratis transfer update geven. :puh:

Dat is zeker waar, eingelijk moeten ze geen volgende fifa meer uitbrengen, want als ze update blijft het boeiend toch? :)

Natuurlijk is een nieuwe Fifa altijd leuk, maar wat kan er nu nog beter?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze verzinnen altijd wel iets. Wat mij betreft is FIFA 11 tijdloos als ze gewoon blijven updaten en nog belangrijker: die servers is op orde stellen!

Ik zal het ook geen probleem vinden als Fifa12 niet zou komen, ze mogen wel is wat werken aan de graphics en de bugs mogen weg, dan zal FIFA13 helemaal perfect zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Servers mogen wel beter. FUT kan uitgebreid worden. Scout opties mogen ook wel weer terug komen, de nieuwe spelers in Fifa 11 zijn drama. Misschien wat meer competities en bekers om te winnen. Speel als Prof kan verbetert worden, etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug gevonden... helaas. Bij een indirecte vrije trap vanaf de achterlijn gaat de doelman achter het muurtje staan, waardoor het doel open blijft, en dus een doelpunt, omdat de keeper niet op z'n plek staat. traantjes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug gevonden... helaas. Bij een indirecte vrije trap vanaf de achterlijn gaat de doelman achter het muurtje staan, waardoor het doel open blijft, en dus een doelpunt, omdat de keeper niet op z'n plek staat. traantjes.gif

Die snap ik niet helemaal, zou je er een filmpje van kunnen maken en uploaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu van ploeg verandert in de coach mode, ik coach nu Club Brugge niet echt de ploeg waar ik op gehoopt had. Maar het is beter dan Eupen.

Iedereen droomt toch om coach te worden bij Club Brugge? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...