Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Anders heb je nog Neuer & Akinfeev. Al zit daar een behoorlijk prijskaartje aan.

Akinfeev is niet erg goed hoor. De Gea is één van de talenten in fifa inderdaad, samen met Lloris :) Maar deze hebben natuurlijk ook wel een redelijk prijsje..

Heb net 2 uur aan een stuk fifa gespeeld,maar krijg nu hoofdpijn als het beeld beweegt met name als je lange ballen geeft.

Kan beter stoppen,of toch niet? :$

Stoer.

@Hieronder: Waarom ga je überhaupt serieus in op dat bericht? :7 't Is een beetje stoer doen van hem hoor.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Heb net 2 uur aan een stuk fifa gespeeld,maar krijg nu hoofdpijn als het beeld beweegt met name als je lange ballen geeft.

Kan beter stoppen,of toch niet? :$

Ik zou zeker stoppen, los van of het ongezond is, lijkt het me niet lekker spelen als je hoofdpijn hebt.

Tip: probeer wat minder kopballen te geven, dat kan ook hoofdpijn veroorzaken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan ik volgens de FIFA11 spelers beter doen?

Fifa 11 2ehands kopen voor 19.95 of wachten tot Fifa 12 en die dan goedkoper kopen?

Want ik speel nu Fifa 11 DEMO vind hem toch wel gruwlijk.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Heey jongens even een vraagje. Ik speel al een tijdje FIFA 11, mooi spel niks mis mee.

Maar nu is iets mis met mijn controle instellingen, het richten e.d. gaat ineens veel moeilijker. En als ik instellingen herstellen doe dan veranderd er nog steeds niks.

Iemand die dit probleem ook gehad heeft en me verder kan helpen? Bijv. het passen en zo gaat veel moeilijker echt raar

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan ik volgens de FIFA11 spelers beter doen?

Fifa 11 2ehands kopen voor 19.95 of wachten tot Fifa 12 en die dan goedkoper kopen?

Want ik speel nu Fifa 11 DEMO vind hem toch wel gruwlijk.

Ik denk dat je beter nog even kan wachten op nog wat meer nieuws over Fifa 12, want bij Fifa 11 heb je met coach mode vaak het probleem dat je heel moeilijk van een kleine club naar een grote club kan gaan, omdat het vreselijk lang duurd. Misschien hebben ze dat verbeterd bij Fifa 12. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word zo schijtziek van het online spelen. Echt niet normaal... Joe Hart pakt geen bal klem, ook al komen ze recht op hem af. Spelers passen opeens naar de verkeerde spelers en veel te scheef zodat de tegenstander simpel de bal kan pakken. Spelers lopen onnozel of soms tegen teamgenoten aan zodat je de bal kwijt bent.. Gaat echt helemaal nergens over... :s

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan ik volgens de FIFA11 spelers beter doen?

Fifa 11 2ehands kopen voor 19.95 of wachten tot Fifa 12 en die dan goedkoper kopen?

Want ik speel nu Fifa 11 DEMO vind hem toch wel gruwlijk.

Mijn advies is wachten op FIFA 12

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...