Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik ging laatst met een vriend 2 VS 2 matches spelen bij online wedstrijdlobby's. Op een gegeven moment staan we 1-0 voor na een prachtige aanval, de tegenstander vertrekt meteen gevolgt door allemaal haat-berichtjes richting mij. "F*ck you", f*ck dit f*ck dat. You gotta love the internet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

WTF? Ik zat vanmiddag met een vriend in een 2 VS 2 match tegen één of ander Turks team. Alleen in het team zaten sterspelers als Ronaldo en Messi, Rooney, Fabregas etc.

Hoe kan dit? Is dit een hack?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja kan toch je eigen team creeren..

Lijkt me best dom van EA als je met een eigen team online kunt voetballen. Gewoon al die superspelers in 1 team en een beetje talent en je komt dan al heel ver :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel vaag. Ik heb pas FIFA 11 gekocht, ik ben nu bezig met een PRO seizoen met een Nieuwe Virtual Pro. Ik heb al 1 seizoen af. En ben nu bij het 2e seizoen op de helft. Ik ben aanvoerder en ik krijg Match Rating verschillend van 8.0 tot 9.4. Heb ik het ene potje In dat balkje 6/16 om naar volgend level te gaan. Gaat ie het volgende potje waar ik ook een 9.0 rating hebt weer naar beneden. Dat is elk potje 1 omhoog. Volgende omlaag..

Ik ben nu Captain 16/16 moet er nog wat gebeuren?

Edit 2: Heb nu Achievement Folklore gehaald.

Edit 3: Heb nu Achievement van Nieuwe seizoen als Player Manager ook gehaald. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ligt aan je eigen kunnen. Vaak lukt het bij mij wel, soms ook niet.

Oke, want bij fifa 08 kom ik de spelers nooit voorbij dus ik wou ffies weten of het in 11 wel kon, anders moet ik weer zoveel passen

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan je eigen kunnen. Vaak lukt het bij mij wel, soms ook niet.

Oke, want bij fifa 08 kom ik de spelers nooit voorbij dus ik wou ffies weten of het in 11 wel kon, anders moet ik weer zoveel passen

Als je het goed doet kan je ze wel voor bij komen. Daarnaast kan het ook erg simpel met een versnelling (rechter joystick)..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat zul je zelf moeten doen. Maar dan komt EA weer om de hoek kijken. Omdat het "hun" filmpje is..

Heb nieuw Xbox360 account. Al de hele week FIFA 11 online gedaan. :-) Dat ik dit al die tijd al heb moeten missen. het is echt geweldig. Vooral Team Play vind ik leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...