Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ik ben 100% supporter van Barcelona..

Maar bedoel je het in-game spelen of gewoon real life?

Ik bedoel in FIFA hé. :)

En met Barcelona speel ik echt niet graag, ik vindt xavi daar niet goed, messi stelt me ook wat teleur te weinig power.

Link to comment
Delen op andere websites

Marseille is een mooi ploegje. Snel, goede voor- en achterhoede. Daarnaast spelen Tottenham en Barcelona ook heerlijk hoor. Als dat niet genoeg is heb je in het buitenland natuurlijk nog Galatasaray, een mooi ploegje om mee te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Spartak Moskou een heerlijke ploeg om mee te spelen. Snelle spelers, die je gemakkelijk en vloeiend over het veld stuurt. En Welliton is een prima afmaker. Zelfde geldt trouwens voor CSKA, want ook dat is een fijn team.

Maar mijn favoriet is absoluut Arsenal. Ik ben misschien wat bevooroordeeld omdat dat sowieso mijn favoriete club in het buitenland is, maar ze spelen ook fantastisch. Twee flankverdedigers van wereldniveau, een gevarieerd middenveld, en een aanvalslinie met Walcott die op volle snelheid Messi bij kan houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Lyon beter dan Barcelona? :o

Dat moet ik es testen. :puh:

EDIT: ik daag iemand uit met ps3 fifa 11 die tegen mij wilt spelen... :)

Ik verlies bijna nooit :)

>>> Door Kai-ShockWave: Graag reageren via PB... <<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hebben jullie soms ook dat de keeper automatisch uit z'n doel komt terwijl je hier niet om vraagt?

Ik weet dat je met driehoekje (PS3) de keeper kan laten uitkomen maar soms doet die dit automatisch? Kun je dit uitschakelen? Want soms kan het doelpunten voorkomen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie soms ook dat de keeper automatisch uit z'n doel komt terwijl je hier niet om vraagt?

Ik weet dat je met driehoekje (PS3) de keeper kan laten uitkomen maar soms doet die dit automatisch? Kun je dit uitschakelen? Want soms kan het doelpunten voorkomen denk ik.

Hmm volgens mij komen ze niet vanzelf uit hoor...

Ik kan mis zijn, en ik denk dat je het kan uitschakelen ook, maar ik bekijk het morgen wel even voor je. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb FIFA 11 nu al een drietal weken terug, en ben blij over mijn (her)aankoop, ik dacht eerst dat het te veel op FIFA 10 leek maar het is eigenlijk wel wat veranderd :bier:

Overigens merk ik er niets van dat mijn doelman zomaar zijn doel verlaat(/te vroeg)..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb FIFA 11 nu al een drietal weken terug, en ben blij over mijn (her)aankoop, ik dacht eerst dat het te veel op FIFA 10 leek maar het is eigenlijk wel wat veranderd :bier:

Overigens merk ik er niets van dat mijn doelman zomaar zijn doel verlaat(/te vroeg)..

Op ps3 of XBOX? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wooww, ik heb een nieuwe ploeg gevonden op FIFA die enorm zalig speelt namelijk Inter milaan!

Top spitsen, heb 2 goals gescoord die ongelofelijk waren, net achter de middellijn in de volley kruising binnen, dankzij eto'o.

Zeker een aanrader om met Inter een potje online te spelen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel vaak met AC-Milan, in coach is dit vaak mijn basis.

Bryan Ruiz (Twente) Fernando Liorrente (Atletico de Bilbao ) Robinho

Janssen (Twente) Pirlo Flamini/Boateng

Ambrossini Thiago Silva Nesta Abate

Abbiati

Verder Varieer ik elke westrijd in de aanval met Pato en Ihbrahimovic.

Op het Middenveld met Boateng, Van Bommel en nog een andere.

In MP dezelfde opstelling (4-3-3 , smal middenveld) maar dan met Pato/Cassano op rechts en Robinho op Links en Ibrahimovic in de spits.

Toekomstige aankopen: Douglas (Twente) , Augustyn (Catania volgens mij) en Eriksen (Ajax). Dat kost rond de €15.000.000,-

Toekomstige verkopen: Seedorf, Izaghi, Merkel, Emanuelson en Zambrotta. Dat is goed voor een kleine €40.000.000,-

Wie weet nog een goede keeper?

Bewerkt: door >$bram$<
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...